Dakle ovak vaš sam korisnik preko 10 godina za mobilne usluge i živim u Daruvaru. Dakle u zadnjih godinu dana nemam normalan signal na mobitelu tj u vlastitoj kući nemam ga uopće nego hodam posvuda po ulici da bi mogla koristiti vaše usluge kao što je na primjer obavljanje telefonskog razgovora, što onako najosnovija pretpostavljam vaša usluga koju ja plaćam mjesečno preko 100kn, a vi mi ju ne omogućate, na dalje vas homebox je čista glupost, obećana nam je puno veća brzina i ne ometano korištenje internetskih usluga, a ja svaki dan moram ruter gasit i palit barem 10 puta dnevno da bi meni Internet radio barem sat vremena, hrpu puta smo zvali vaše djelatnike, ali pomaka nema tako da eto nakon 10 i više možda godina odlučili smo u najkraćem mogućem roku prekinuti sve veze s vama, jer pomaka nikakvoga nema i neću plaćati nešto sta ne mogu koristiti kako priliči stoljeću u kojem živimo i u svijetu u tehnologije koju imamo, ima drugih operatera i tražiti ću dok ne nađem ono što mi odgovara. Hvala lijepo doviđenja
Najbolji odgovor od A1_Darka
Pogledaj original