Riješeno

Vaše usluge

  • 23 Prosinac 2019
  • 3 odgovora
  • 177 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor

Dakle ovak vaš sam korisnik preko 10 godina za mobilne usluge i živim u Daruvaru. Dakle u zadnjih godinu dana nemam normalan signal na mobitelu tj u vlastitoj kući nemam ga uopće nego hodam posvuda po ulici da bi mogla koristiti vaše usluge kao što je na primjer obavljanje telefonskog razgovora, što onako najosnovija pretpostavljam vaša usluga koju ja plaćam mjesečno preko 100kn, a vi mi ju ne omogućate, na dalje vas homebox je čista glupost, obećana nam je puno veća brzina i ne ometano korištenje internetskih usluga, a ja svaki dan moram ruter gasit i palit barem 10 puta dnevno da bi meni Internet radio barem sat vremena, hrpu puta smo zvali vaše djelatnike, ali pomaka nema tako da eto nakon 10 i više možda godina odlučili smo u najkraćem mogućem roku prekinuti sve veze s vama, jer pomaka nikakvoga nema i neću plaćati nešto sta ne mogu koristiti kako priliči stoljeću u kojem živimo i u svijetu u tehnologije koju imamo, ima drugih operatera i tražiti ću dok ne nađem ono što mi odgovara. Hvala lijepo doviđenja 

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 24 Prosinac 2019, 12:51

Pozdrav @Cn1,

molim te da se telefonskim putem javiš našem odjelu tehničke podrške kako bismo po tvojoj liniji mogli napraviti provjeru.

 

 

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 3

Pozdrav @Cn1,

molim te da se telefonskim putem javiš našem odjelu tehničke podrške kako bismo po tvojoj liniji mogli napraviti provjeru.

 

 

Zvala sam svaka 2-3 dana zbog istog i ništa se nije promjenilo, uvijek dobijem isti odgovor da je do uređaja, a niti jedan uređaj nije stariji od godinu dana tako da, ja sam odustala od zvanja 

Razina korisnika 2

@Cn1 Vjerujem da je Tehnička podrška provjerila sve što je u njihovoj domeni. U pitanju je koliko uređaja točno? 

Odgovori