Usluga za popiz...

  • 14 December 2017
  • 5 odgovora
  • 1855 pregleda

Razina korisnika 5
Bedž +2
  • Aktivni forumaš početnik
  • 207 odgovora
Nakon nekog vremena evo i da ja istresem dušu :D

Problemi s VIPom počinju prije 3 mjeseca nakon uvođenja optike, do tada ništa ne mjenjaš i sve radi.

Po dolasku optike tražimo zamjenu brojeva optika / officebox te gašenje istog, VIPu je trebalo ravno 23 dana da odrade zamjenu i to tako da broj koji su prenjeli nisu aktivirali pa je firma ostala 2 dana bez interneta. Nakon frke panike sve proradi. Ali ono 23 dana da se preseli broj VIP - VIP?

Naravno da na TVu nema onih programa koje su obećali jer smo pravna osoba, dobro ajde kao pravna osoba pa moraš više platit 😠 Prije 10tak dana vidim da su spustili cijenu za prošireni paket na 25kn, kažem OK ajmo uzet, zovem službu za korisnike , nema problema samo morate poslati mail sa zahtjevom, šaljem mail i naravno nitko ništa ne poduzima, opet zovi službu za korisnike koja se ispričava i spaja na prodaju, opet svi ljubazni evo sad će van netko nazvati, taj gospodin Netko je vjerojatno na bolovanju jer se još nije javio 🆒 Sad ja pitam a gdje je nestala ona nekadašnja usluga kada se nazove s registriranog broja i usluga odmah aktivira, sada samo "šaljite mail", pa koji mail kad ih nitko ne čita ili ništa ne radi.

I šećer na kraju, stiže opomena za račun (barem mislim po iznosu) od AMISA, gledam knjige fakat fali zadnji račun, ajde zovi službu i moli račun ali gle čuda ni VIP nema račun, pa kako da Vam onda platim, meni treba račun za knjigovodstvo, kažu po opomeni, ali gospodo poziv na broj u opomeni Vam ne prolazi, pa onda platite a mi ćemo već nekako proknjižiti, OK ali ja bi račun, e nemože šaljite mail.

Sve se meni čini da treba poslati MAIL konkurenciji da vidimo što tamo ima i da li je trava zelenija jer stvarno je VIP postao katastrofa od usluge, jer ako im mojih 1k kn mjesečno ništa ne prestavlja možda se drugi razvesele :P

Eto, malo sam se ispucao u nadi da i gospodin Netko čita forum pa se smiluje i uzme mi dodatne kune.

Odgovora 5

Razina korisnika 5
Vip je napravio opći debakl kod preuzimanja Amisa, a da ne spominjem da je na tragu do kraja prvog kvartala 2018. imati uvjerljivo najgoru službu za korisnike u Hrvatskoj.

Čak ni HT nije toliko loš 😃
Razina korisnika 5
Bedž +2
Evo da se nadopunim.

VIP poslao račun za AMIS, za divno čudo dosta brzo. U razgovoru s kolegama saznam da VIP ne šalje račune AMIS korisnicima već 3 mjeseca, kolega zvao, pitao, molio račun a odgovor je da za prvi mjesec računa nema jer je AMIS naplačivao unaprijed, za drugi mjesec računa nema jer imaju problema s bazom pa je to poklon (možeš si mislit) a za treći mjesec još nisu zvali i pitali :(

I naravno još malo mojih problema, kolega razbio officebox, zovem službu za korisnike što da radim, a odgovori za ludnicu. Znači linija se ne koristi jer smo razbili uređaj, imamo drugi officebox pa da li može nova sim kartic u njega pa da se nastavi koristiti, kažu NEMOŽE, dobro da kupimo novi uređaj, NEMOŽE, pa dobro što sad, OTKAŽITE liniju. A jesu ti odgovori za vola ubit.

I naravno, gospodin NETKO se još nije javio za prošireni paket 😠
Razina korisnika 3
Evo da se nadopunim.

VIP poslao račun za AMIS, za divno čudo dosta brzo. U razgovoru s kolegama saznam da VIP ne šalje račune AMIS korisnicima već 3 mjeseca, kolega zvao, pitao, molio račun a odgovor je da za prvi mjesec računa nema jer je AMIS naplačivao unaprijed, za drugi mjesec računa nema jer imaju problema s bazom pa je to poklon (možeš si mislit) a za treći mjesec još nisu zvali i pitali :(

I naravno još malo mojih problema, kolega razbio officebox, zovem službu za korisnike što da radim, a odgovori za ludnicu. Znači linija se ne koristi jer smo razbili uređaj, imamo drugi officebox pa da li može nova sim kartic u njega pa da se nastavi koristiti, kažu NEMOŽE, dobro da kupimo novi uređaj, NEMOŽE, pa dobro što sad, OTKAŽITE liniju. A jesu ti odgovori za vola ubit.

I naravno, gospodin NETKO se još nije javio za prošireni paket :@


Javi se ti nama u INBOX pa da pogledam gdje dolazi do zastoja ;)

OIB firme će biti dovoljan.
Razina korisnika 5
Bedž +2
Evo kod mene se svašta počelo događati, možda "teta" Ivana s foruma ima neke nadnaravne moći 🆒

U vezi AMISovog račun tri puta zvali da provjeriom da li je sad sve OK :8

Poslali mi izračun raskida ugovora za officebox ali i mogućnost da isprobamo da li stari uređaj radi, ono što su preko telefona me otkantali i rekli da je nemoguće :@

A za prošireni TV paket... E tu još gospodin Netko nije stigao na posao :?
Razina korisnika 3
Evo kod mene se svašta počelo događati, možda "teta" Ivana s foruma ima neke nadnaravne moći 🆒

U vezi AMISovog račun tri puta zvali da provjeriom da li je sad sve OK :8

Poslali mi izračun raskida ugovora za officebox ali i mogućnost da isprobamo da li stari uređaj radi, ono što su preko telefona me otkantali i rekli da je nemoguće :@

A za prošireni TV paket... E tu još gospodin Netko nije stigao na posao :?


Sad će i gosp. Netko upregnuti 🙂

A o nadnaravnim..eh. O tome mogu samo sanjati.

U svakom slučaju, hvala ti na strpljenju. vjerujem da će se na kraju sve rasčistiti.

Odgovori