Riješeno

Uređaj uz pretplatu

  • 16 December 2019
  • 5 odgovora
  • 617 pregleda

Pozdrav! 

Nakon više godina na VIP/A1 bonovima odlučio sam da pređem na pretplatu. Nazvao sam A1 i rekli su mi da imam pravo na 70kn popusta na tarifu radi velike dosadašnje potrošnje na bonove.. Odlučio sam pogledati ponudu i nakon više povratnih poziva od agenta dogovorili smo mobitel uz tarifu i dodatni uređaj. Nakon 30 minuta uslijedio je 4. poziv od agenta da "sistem ne dozvoljava uređaj uz tarifu" te da bih morao platiti mobitel i dotatni uređaj u punom iznosu. Nakon upita "zašto sistem ne dozvoljava" rečeno mi je da neznaju ni agent ni šef. Trošim 200-400 kuna mjesečno zadnjih nekoliko godina na bonove, redovito nadoplačujem - zašto mi sistem ne dozvoljava pretplatu uz uređaj, a drugim novim A1 korisnicima (vjerojatno) dozvoljava? 

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanL 18 December 2019, 08:41

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 6
Bedž +6

Meni to izgleda ovak- ti si odabrao tarifu i uređaj+besplatni dodatni uređaj u a1 web trgovini, ali tražiš od szk da u tvoje ime aktivira tu tarifu?!? Nemam nikakvih iskustava sa kupovinom u web trgovini, ali-zar nisi ti taj (kupac) koji jedini i može to napraviti? 🤔 Kak misliš da szk može obaviti kupovinu u tvoje ime?

Nisam kupovao u web trgovini jer tamo ne ostvarujem 70kn popusta na tarifu. Zvao sam službu za korisnike, ostavio sve podatke od broja osobne do oiba.. Unesu podatke, slože paket, pošalju Overseesom i samo potpišeš ugovor i platiš iznos koji se plača odmah.. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ahaa, ja sam automatski za ovaj dodatni uređaj pretpostavila da je drugi mobitel u pitanju, a to je ponuda samo u web trgovini.

Ako ti szk ne zna objasniti gdje je zapelo, ja ti još manje mogu pomoći, sorry 🙁

Svejedno hvala nickno. Evo, čuo sam se opet sa szk i navodno ne mogu dobiti uređaj sa otplatom na računu jer sam "novi korisnik" iako trošim prosječno 300kn na bonove mjesečno barem 3 godine. Kažu da mogu uzeti pretplatu a uređaj tražiti naknadno za par mjeseci iako vjerojatno neće imati božićnu ponudu u travnju.. 😕Planirao sam uzeti i A1 internet i tv, ali izgleda da u kompletu prelazim na drugu mrežu.. 😢

Razina korisnika 1
Bedž +3

@Outcast  Pozdrav, novi korisnici imaju određena ograničenja prilikom sklapanja pretplatničkog odnosa uz kupnju uređaja. Razlozi su prvenstveno sigurnosne naravi. Pretpostavljam da si dobio ponudu za Mobilnu L tarifu, koja je naša najveća i najbolja pretplatnička tarifa. Zbog cijene tarife novi korisnici uz nju ne mogu uzimati uređaje na obročnu otplatu te ti mogu sugerirati kupnju uređaja bez otplate na rate (svejedno ćeš dobiti popust, i to veći od popusta kojeg ćeš dobiti kad uređaj otplaćuješ obročno) ili da pokušaš s manjom tarifom, npr. Mobilnom M, uz koju se novim korisnicima obično odobrava otplata uređaja na rate ako rata ne prelazi 60 kn. Pošalji nam privatnu poruku [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] kako bismo napravili detaljnu provjeru.

Odgovori