Riješeno

UPOZORENJE

  • 17 December 2019
  • 1 odgovor
  • 426 pregleda

Poštovani,

molim da uvažite ovaj mail.

 

Hvala!

 

 

Poslali ste mi danas (17.12.2019.) dvije sms poruke sa sadržajem u kojem me uznemiravate.

 

Točnije, u prvoj sms poruci nudite mi nekakav paket koji bi trebao izabrati, a potom u drugoj sms poruci tvrdite da mi kreće ugovorna obveza na 24 mjeseca.

 

Naime, ja sam korisnik t mobile linije i to kroz bonove.

 

Dakle, s A1 opcijom nemam nikakve veze.

Nisam Vas niti kontaktirao, a kamoli da sam izabrao bilo koju opciju od Vas.

 

Prvu sms poruku koju ste mi poslali sam izbrisao, a na drugu sam pokušao odgovoriti s upozorenjem da ću sve to prijaviti Mup-a RH.

 

Dakako, prvo sam otišao do Vaše poslovnice u Marmontovoj (Split) gdje su mi rekli da ne postoji nikakav ugovor između mene i A1 (kad su upisali moj oib).

 

Rekli su mi da to sve zanemarim, ali "ruku na srce" ovo nije bilo ugodno iskustvo za mene.

 

Molim da još jednom provjerite da li je bilo što naručivano s broja, jer kriminalaca i kriminala ima svugdje.

 

Na navedeni broj, koji koristim više godina, su mi stigle te Vaše sms poruke.

 

Zanimljivo je u svemu tome da ste mi u prvoj nudili paket opcije koje uopće nisam tražio, a kamoli izabrao.

Tu poruku sam odmah izbrisao.

 

U drugoj poruci ste naveli da sam izabrao paket opciju i da mi od tog trenutka kreće ugovorena opcija - obveza na 24 mjeseca.

 

 

Molim da sve to još jednom provjerite, jer znamo da postoje internet prijevare.

 

 

U slučaju da se to (taj i takav online ugovor?) pokaže istinitim (po Vašim sms obavijestima) ja ću biti prisiljen sve to prijaviti Mup-a RH.

 

 

Molim da u uvažite moje navode, jer nema smisla dovoditi i mene i Vas u nepotrebne nevolje.

 

 

Hvala!

 

 

S poštovanjem

 

 

 

 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanL 18 December 2019, 07:57

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +3

@Silvijo  Pozdrav, prema broju kojeg si ostavio nisam našao ništa u našim sustavima. Nisi u našoj mreži i ne vidim da je broj u postupku prijenosa. Ako želiš, možeš se javiti pozivom našoj Službi za korisnike na besplatni broj 0800 091 091 da ti naprave provjeru putem osobnih podataka.

Odgovori