Uključenje fiksnih usluga (čekanje – do danas 72 dana)

  • 1 February 2019
  • 4 odgovora
  • 1040 pregleda

Za početak jedan copy/paste s https://www.a1.hr/podrska/novi-sam-korisnik/nova-usluga#:

Uključenje fiksnih usluga (TV, Internet ili Telefon)
  • Za cijeli proces postoji zakonski rok od 45 dana, ali uobičajeno je vrijeme do 20 dana
  • Moguće je dulje trajanje ovisno o tome prenosiš li postojeću liniju sa starog operatera na A1 ili si odabrao potpuno novu liniju (prijenos linije može trajati do 10 dana)
Znači u najgorem slučaju: 55 dana.

Kao zadovoljni korisnik BNet TV usluge, cca. petnaest godina, i nakon silnih nuđenja proširenja usluge od strane A1 djelatnika, odlučio sam prihvatiti ponudu i uzeti sve tri usluge od A1 Hrvatska i preći na BNet Turbo 3D. Ljubazni djelatnik s oduševljenjem je prihvatio moju želju proširenja usluge 21.11.2018. te mi je kako se vidi na priloženim slikama na kućnu adresu poslan ugovor s datumom 22.11. 2018. (prije 72 dana).
I tu počinje „cirkus“. Do proširenja usluge još do danas nije došlo. Navodno su se malo zeznuli pa na toj adresi nije moguće ostvariti telefonski priključak. Onda navodno je, pa onda opet nije i konačno 11.01.2019. definitivno nema problema da dođe do priključenja Turbo 3D usluge, uključujući i telefon.
Do danas 20 dana kasnije još uvijek, ništa. Nakon mnoštva razgovora s ne znam koliko operatera još uvijek nisam uspio saznati kada će doći (i da li će uopće doći) do uključenja ugovorenog paketa. Moram priznati da nisam želio biti previše dosadan pa sam između svakog pozivanja Službe za korisnike ostavio barem 7 dana čekajući da li će se nešto dogoditi.
Što je više vremena prolazilo tako se i odnos operatera prema meni mijenjao: izbacivanje s linije doživio sam nekoliko puta, "nazvat ću vas za jedan sat" čuo sam jedno 5-6 puta (samo jedna djevojka me nazvala), prebacivanje s operatera na operatera, a bez da uopće uspijem nešto reći jedna mi je od dražih aktivnosti (jučer sam imao čast upoznati pet ljubaznih operatera).
Pretpostavljam da prema datumu i broju prodavatelja neće biti problema ustanoviti o kojem se ugovoru radi.
I na kraju, uopće ne razumijem zašto A1 troši silna sredstva na reklamiranje u medijima, kada nas korisnike tako žustro tjera od sebe.
Srdačno vas pozdravljam
M



Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ostalo ti je ime i prezime na jednom mjestu? ;)

Kad ti netko od moderatora "pogura" i sve se se sredi (trebat će još živaca dok se to dogodi), složi jedan mail sa svim podatcima i zahtjev zanaknadu štete zbog kašnjenja. 😉
Nema veze, ionako sam razmišljao da sve podatke ostavim
Bnet nije A1!😂
Razina korisnika 2
Bedž +2
Vidim da si nam se na tu tematiku danas javila i preko Facebooka, tako da smo već u direktnom kontaktu s nadležnim odjelom da se usluga što prije aktivira do kraja. Žao mi je zbog komplikacija i odugovlačenja cjelokupne situacije, no na temelju trenutnog statusa vjerujem da nećeš još dugo čekati.

Odgovori