Riješeno

Ukidanje Bnet usluge

  • 3 Studeni 2020
  • 7 odgovora
  • 174 pregleda

Bnet se ugasi kao usluga, A1 samo mantra da se usluga i dalje isporučuje (što i je, imam još interneta i signala), ali ne daj Bože da vas prebace na A1 uslugu. 

Jer zašto bi dugogodišnjem korisniku se izašlo u susret i omogućila mu se kvalitetnija i jeftinija usluga kada ga se može oderati za još malo love i narednih 17 mjeseci ga držati na nepostojećoj usluzi koja je k tome nestabilna, spora, puca,… 

 

A1 su isti kao i svi na tržištu u kojih ne možeš dobiti nikakav benefit kao postojeći korisnik osim benefita da te deru ko ovcu. Jedini način za izvući išta od njih je da se maknete od njih pa se vratite nakon mjesec dana i dobijete pogodnosti za nove članove.

 

Ovo je za ne vjerovati i samo kod nas može polaziti za rukom da se kupac tretira kao ovca bez imalo pameti.

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Petra 5 Studeni 2020, 10:31

Pozdrav @Ante Vujcic , žao mi je ako si stekao takav dojam no zaista se trudimo našim korisnicima pružiti najbolju uslugu uz pristupačne cijene. Ova promocija koju spominješ je relativno nova promocija pa je možda došlo do neke pogreške u komunikaciji sa kolegama. Drago mi je da si ipak na kraju uspio riješiti tu situaciju. Što se tiče tvoje B.net usluge, slobodno se javi u inbox sa svojim podacima pa ćemo provjeriti što možemo učiniti po tom pitanju. Također, ukoliko imaš poteškoća sa uslugom, možemo prijaviti sve našim tehničarima koji će izvršiti detaljnu provjeru. 

Pošalji nam privatnu poruku OVDJE 

 

 

Pogledaj original

Odgovora 7

Pozdrav @Ante Vujcic , žao mi je zbog tvog iskazanog nezadovoljstva. Po navedenoj objavi bih rekao da imaš postojeću ugovornu obvezu i da nisi blizu mogućnosti produljenja. Ne bih se složio s tobom da našim korisnicima ne nudimo benefite, no konačni sud ostavljam tebi. Svakako ti predlažem da nam se javiš u inbox sa svojim podacima kako bismo svejedno napravili provjeru.
 

@A1_JureG  imam postojeću ugovornu obvezu koja nije ni blizu mogućnosti produljenja. Posao mi je vezan za rad od kuće i treba mi stabilna veza i imam više uređaja koji su spojeni preko Wi-Fi. Problem je u tome što taj Wi-Fi puca i onda se snalazim sa mobilnim hotspotom sa službenog mobitela (sporo ali mogu raditi) jer nemam se namjeru svakih par dana natezati sa Vašon tehničkom podrškom da bi nekakav kanal prebacili pa profunkcionira,… To mi je gubitak vremena i mogao bi biti samo na liniji sa tehničkom podrškom. Da ne spominjem da tri uređaja koji su spojeni preko WPS-a onda moram ponovno postavljat kada se to zamijeni.

Ukratko treba mi stabilna veza (što kod A1 uređaja je) i bilo bi lijepo imati i bržu vezu iako je i ovih 150Mb/s dobra brzina. Nažalost nakon opetovanih pokušaja sa Vašim kolegama nikako na zelenu granu. Najbliže što smo došli ičemu je da su mi poudili da bi mogli tražiti odobrenje je da uzmem i mobilnu pretplatu kod vas koja za dvostruko manje jedinica koje su uključene ima dvostruko veću cijenu od mog trenutnog paketa koji koristim od drugog operatera. Da citiram vlastite riječi vašem kolegi: “Pa nisam glup i ograničen niti sam vesla sisao do jutros!!”

 

Druga usluga koju imam od Vas je prebačena na A1 (ugovor sa Bnetom je bio pred istek) i tek nakon dva tjedna poziva, mailova, čupanja mojih živaca je ipak ispalo da je moguće iskoristiti ovu trenutnu akciju ako se potpiše ugovorna obveza.

Tu dolazi do izražaja koliki ste prevaranti, jer jedan kolega govori jedno, drugi drugo, treći me šalje u poslovnicu četvrti mi nešto osmo priča, i onda danas napokon rješimo telefonski taj dio priče. Pa vi međusobno ne znate tko pije a tko plaća a tko je već mrtav pijan među vama.

Da bar imam mogućnost ispostaviti Vam račun za moje uzalud bačeno vrijeme i potrošene živce….

 

Kao što sam rekao temeljem iskustva koje imam s vama u 10 godina koliko ukupno koristim vaše usluge (bilo na moje ime ili na nečije drugo) uz manje trzavice nije mi jasno da Vam nije u interesu zadržati korisnika nego kao i svi ostali na tržištu smatrati da su vaši korisnici ovce koje ne razmišljaju i samo nas derati.

 

Na moju žalost neku vrstu usluge moram koristiti, a vi ste se u zadnjih dvije godine pokazali ista prevara kao i ostali.

Pozdrav @Ante Vujcic , žao mi je ako si stekao takav dojam no zaista se trudimo našim korisnicima pružiti najbolju uslugu uz pristupačne cijene. Ova promocija koju spominješ je relativno nova promocija pa je možda došlo do neke pogreške u komunikaciji sa kolegama. Drago mi je da si ipak na kraju uspio riješiti tu situaciju. Što se tiče tvoje B.net usluge, slobodno se javi u inbox sa svojim podacima pa ćemo provjeriti što možemo učiniti po tom pitanju. Također, ukoliko imaš poteškoća sa uslugom, možemo prijaviti sve našim tehničarima koji će izvršiti detaljnu provjeru. 

Pošalji nam privatnu poruku OVDJE 

 

 

@A1_Petra @A1_JureG Ma prijavite kome hoćete  i što hoćete vezan na kvalitetu usluge, svejedno će se pisati u sustavu da je problem otklonjen u zakonskom roku (što će i biti) a onda opet idemo sa novim pozivom i sve tako dvije godine dok traje ugovorna obveza.

Nemam vremena u životu baviti se s tim, točnije imam pametnijeg posla nego svaki dan ili svaka dva dana visiti sa tehničarima na telefonu, a prije toga barem 10 minuta slušati onu “on hold” glazbu.

Nažalost pravna zavrzlama oko ugovora, i zakona RH oko toga svega je takva da sam u nikakvom položaju za išta napraviti. Imate standardizirane ugovore koji su isključivo na vašu korist, i ne daju korisniku ikakvu šansu za vrhunskom uslugom nego za osrednjom uslugom i za sve ostalo je tu zakon RH koji omogućava da ne mogu nikako dokazati da je vaša usluga ispod standarda je r sve uklonite u zakonskom roku, a nigdje se ne može ništa sa količinom poziva i prijava da usluga ne radi kako treba.

 

Kako sam rekao već, nemam vremena baviti se resetiranjem routera svako malo i vašom "podrškom”

 

 

@Ante Vujcic,  nikako nam nije cilj da budeš nezadovoljan i potrudit ćemo se napraviti sve što možemo kako bi što prije riješili navedenu situaciju ali to nažalost ne možemo bez podataka. Ponuda za inbox i dalje stoji. Manuela

@A1_Manuela ,

Imate privatnu poruku od prije dva dana i jos niste u stanju dati odgovor. Ako vam toliko treba da uopce nadete rjesenje ili se udostojite pogledati stanje, onda se jos vise zapitam sto radim na nepostojecoj mrezi a u providera koji kaze da je ipak to usluga koja se koristi i pokusava me prevariti, koji ne komunicira sa svojim zaposlenicima nego.me vrte u krug i koje I DALJE NE VALJA WI-FI USLUGA.

PA KOJEM OD VASIH SEFOCA JA TREBAM OBITELJ POCETI SPOMINJATI DA SE NESTO RIJESI??

@Ante Vujcic isprike na čekanju, uskoro očekuj odgovor :)

Odgovori