Riješeno

Ugovor raskinut a računi dolaze

  • 19 March 2019
  • 5 odgovora
  • 1361 pregled

  • Tek sam došao
  • 2 odgovora
Pozdrav svima, imam jedno pitanje u vezi raskida ugovora.
Naime ja sam dugogodišnji A1 korisnik, i prije jedno 2 mjeseca sam dobio ponudu da predjem na pretplatu, dobit cu malo povoljniju mjesecnu cijenu te poklon mobitel, sto sam prihvatio jer mi se cinilo u redu. Ali doslovno nakon 3-4 dana odlučio sam da je najbolje da raskinem taj ugovor i vratim se na staro. Ako se raskine u roku 15 dana nema nikakve naknade. Stoga sam poslao sam A1 operaterima mailove za raskid ugovora, tražili su me neke informacije, poslao sam im, odgovorili su mi da je ugovor raskinut, osoblje je doslo po ovaj mobitel, utvrdili da je neostećen i to je trebalo biti to. Malo nakon toga sam dobio račun za naknadu za novog korisnika A1 mreže, sto nisam platio jer ne namjeravam koristiti ovaj broj više.

Mjesec dana nakon toga svega, dobio sam prvi račun za tu pretplatničku tarifu. Kako je to moguće? Moj je broj isključen sa mreže malo nakon raskida ugovora i nisam ga koristio uopće (znaći bez primanja i bez odlaznih poziva).

Možete li mi pomoći?
Hvala
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 19 March 2019, 23:56

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 4
Bedž +3
@tpar, Ako je pretplatnički ugovor sklopljen putem sredstava daljinske komunikacije, sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača, imaš pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana od primitka Potvrde o sklopljenom ugovoru. Zahtjev za raskid si podnio unutar tih 14 dana? Cijeli postupak prijelaza s bonova na pretplatu si dogovorio telefonskim putem? Nakon zaprimljenog računa, jesi li povratno odgovorio na e-mail ili se javio na kontakt broj prikazan na računu?
Jesam, podnio sam ga u roku. 3-4 dana nakon sklapanja ugovora. Imam sve mailove spremljene i potvrdu od osobe koja je došla po mobitel.
Da, prelazak s bonova na pretplatu se odvio telefonski.
Nakon što sam primio račun, nisam kontaktirao nikoga niti slao mailove. Ovo je prvi kontakt s nekim iz A1 u vezi računa. Tek sam danas i vidio da sam ga dobio, jer sam ga dobio na mail, a u mail nisam ulazio par tjedana.
Pozdrav tpar, što prije se javi e-mailom na sluzba.za.korisnike@a1.hr kako bi se provjerilo izdavanje računa.
Moze, hvala.
Razina korisnika 4
Bedž +3
@tpar 👍🏽 Vjerujem da će odgovor stići u vrlo kratkom roku, ako već i nije.

Odgovori