Riješeno

Tarifa koja ne ispunjava obećano

  • 28 September 2019
  • 1 odgovor
  • 413 pregleda

Više od 10 godina moja obitelj i ja Vaši smo klijenti - internet, fiksni telefon i mobilni uređaji. Bio sam korisnik Chilli tarife, koja mi je bila dovoljna. Na nagovor Vašeg agenta, prije par mjeseci prešao sam na pretplatu, koja je zvučala vrlo dobro. Obzirom da sam penzioner, ponuđena mi je tarifa 60 plus 60, koja je bila 15 kn jeftinija od Chilli tarife.

Ispostavilo se da ta tarifa samo primamljivo zvuči, jer kada su računi počeli stizati i bili su puno veći od dogovorenog. Nakon dobre suradnje s Vašim službama vezanim za internet i fiksni telefon, nadao sam da će tako biti i sa mobilnim telefonom. Ipak, ispada da je jedini cilj akcije bio pridobivanje novih pretplatnika, bez prethodnog obrazloženja o količini minuta i SMS-ova koje ću dobiti. U ovom sučaju očito - starijih korisnika, kojima bi se akcije trebale bolje objasniti. Gradnja profita na penzionerima nije dobra reklama. Povjerovao sam Vašoj agentici koja me uvjeravala kako mi je tarifa isplativa, obzirom da ona ima uvid u moju potrošnju.
Chilli tarifa ne ispunjava uvjete koji su bili ugovoreni. Smatram da bih na temelju ovog prigovora trebao imati pravo raskida ugovora bez naknade ili obračunavanje dosad poslanih računa po ranije ugovorenim uvjetima.

Tako je glasio opis mog prigovora koji sam vam uputio telefonski, nakon čega ste mi rekli da prigovor uputim mailom. Ovaj isti tekst poslan vam je bio i mailom, na koji ste mi zatim odgovorili da je nepravilno upućen pa zatim dali daljnje smjernice za uputu ovog prigovora (značu treći put). SMS potvrde, registracije, posebne registracije na forum, autorizacija... Za takvu seriju isprekidanih uputa penzioneru treba pomoć, a dok sam našao osobu koja bi mi napokon pomogla, prošlo je neko vrijeme. Molim vas da zbog tih očitih poteškoća pri upućivanju prigovora, prihvatite ovo iako je prošlo više od mjesec dana, koliko piše da inače vrijedi prihvaćanje prigovora na vašu tarifu.

S poštovanjem,

Pavao Rajšić
icon

Najbolji odgovor od A1_Darija 29 September 2019, 09:48

Pogledaj original

Odgovora 1

Pozdrav @pavao.rajsic0 ,

žao mi je ako je došlo do nesporazuma prilikom dogovora o promjeni tarife i prelaska na pretplatu :(

Pisani prigovor trebaš uputiti prema uputama koje možeš vidjeti na https://www.a1.hr/podrska/prituzba pa ako već nisi, molim te da postupiš prema njima kako bi prigovor preuzeo nadležni odjel na daljnju provjeru.

Odgovori