Najbolji odgovor od selk
Pogledaj originalSluzba za savjetovanje korisnika?
Dok je jos bio vip postojala je navedena sluzba, a sada vise ne.. obicna sluzba mi je rekla da napravim sto su mi dali u vip centru a ja sam bio u njemu prije 2 mjeseca(raskidanje ugovora za tarifu ideal start+ za koju uopce ne znam da postoji taj broj) i na papiru je pisalo nazovite sluzbu za savjetovanje korisnika. Ja nazovem kaze broj ne postoji... zar opet moram poslat 100000 mailova i 1000 poziva?
Ps, ako smijem pitati, gdje je Sunasce? Kad odem na njen profil kaze stranica nije pronađena a vjerujem da nije prekrsila pravila
Sumnjam da ne postoji, možda trenutno nisu dostupni. Baš kao i profil od Sunasce koji radi normalno. 😉
Ali ja mislim da stvarno ne postoji vise broj jer uopce ga ne mogu naci na stranicama a1...
Razina korisnika 3
Ovo je novi broj službe za brigu o korisnicima 0800 91 3051
Na taj broj zoveš i pozivaš se s onim obrascem o raskidu što si dobio u vip centru.
Na taj broj zoveš i pozivaš se s onim obrascem o raskidu što si dobio u vip centru.
Hvala puno probat cu danas nazvati
Sve je sad rijeseno, prekinuli su trajni nalog mjesecno, hvala ti na broju!
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.