Sluzba za korisnike

  • 17 February 2019
  • 5 odgovora
  • 865 pregleda

Evo samo kratki osvrt na zadnjih dva tjedna, molim, zovem, šaljem poruke, dolazim u poslovnice, dajem broj, zovem opet, molim. I sad bi čovjek mislio da sam nešto napravio, ipak je prošlo dva tjedna. Jok, ništa, a kaj trebam ? Trebam produžiti ugovor, otprilike 4000 kn, dvije godine. nije neka lova, al je lova. A1 očito ne želi vašu lovu, a bogami ništa ni ne nude za to. Dovoljno govori da nisam uspio sklopiti ugovor u dva tjedna koliko smo u kontaktu, tj. čak tri tjedna. Usluga do bola. Bitno da se zna skidati sa racuna kad god treba. to nije problem. Majku ti milu, radije idem do splita pjeske spojit se na ht ili tele 2 , nego da docekam da me netko smisleno nazove i ponudi jebenu uslugu. ocito ja kao korisnik kojemu istice ugovor moram zvat vas i molit vas da mi date ponudu koju mi ne zelite dati, i kad vas zovem govorite da nemate pojme o cemu se radi kao da sam nazvao firmu od štefa sa 3 zaposlena koji peru lovu jer pojma nemaju koji penis rade samo da se nekaj vrti.

Odgovora 5

I dalje ništa, odlično, ajmo opet probat na facebook.
Razina korisnika 1
Od kada je A1 preuzeo VIP usluga je sve lošija i lošija.
Čemu ne znam.
Ostale zemlje u kojima posluje A1 ima sve duplo bolje nego kod nas.
Nema svrhe nego otići kod konkurencije jer očito A1 nije briga za korisnike nego samo za uhljebe.
Od kada je A1 preuzeo VIP usluga je sve lošija i lošija.
Čemu ne znam.
Ostale zemlje u kojima posluje A1 ima sve duplo bolje nego kod nas.
Nema svrhe nego otići kod konkurencije jer očito A1 nije briga za korisnike nego samo za uhljebe.

iskreno ni vip nije bio nešto bolji, ali da smo brže riješili probleme, to jesmo.
Ovo je vec tuzno, ja kao korisnik trazim i zovem operatera da mi ponudi novi ugovor, a operater to ne želi. Zamisli ti situaciju, radiš u firmi, i netko ti tri tjedna dolazi dati novce, a ti ne zelis, zasto ? jer si lijen procitati ponudu ili nazvati.
Sad zamisli da stvarno imaš neki problem koji treba riješiti, pa crknem dok me ovi kontaktiraju
A1 u hrvatskoj na ovaj način neće dočekati 2020. poslovnu godinu, propast će.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Od kada je A1 preuzeo VIP usluga je sve lošija i lošija.


Nije tu nitko nikoga preuzeo već je došlo samo do promjene imena. Ime “A1” vlasnik Vipa (Telekom Austrija) već godinama koristi na tržištima po regiji i prije svega u Austriji i sad je samo odlučio i da će Vip u Hrvatskoj tako preimenovat. Dakle samo novo ime je u pitanju, ništa više.

Odgovori