Sluzba za korisnike...?!?!?!

  • 23 September 2018
  • 5 odgovora
  • 1469 pregleda

Sluzba za korisnike...ili nazovite kako god ih zelite. To su samo robotizirani agenti koji nemqju pojma o nicemu niti imaju kakve ovlasti za ista. U najgorem slucaju ako imate problem sa racunom kazu vam poslat cemo prugovor na financije. Ma koje financije??? Kad ste njima duzni ISKLJUCE vas.... kad su oni duzni vama jer nisu proknjizili racun u roku 10 dana nakon sto ste slali poruke...zvali nekoliko puta...ISKLJUCE VAS! Do nikoga ne mozete doci...osim do sluzbe za korisnike koji vas mole za strpljenje...iz dana u dan pa opet iz dana u dan. Nesposobni da ista rijese!!!! Dajte ljudima koji znaju raditi da rade na vasim mjestima! Jer ovo je presmijesno!!!!!! I nemate se kome zaliti....opet samo toj istoj Sluzbi za korisnike.

Odgovora 5

Opet danas zovem...kao i skoro svaki dan u posljednjih 10 dana...i naravno odgovor "riješit ćemo tokom dana...smatrajte riješenim...".
Razina korisnika 4
Sluzba za korisnike...ili nazovite kako god ih zelite. To su samo robotizirani agenti koji nemqju pojma o nicemu niti imaju kakve ovlasti za ista. U najgorem slucaju ako imate problem sa racunom kazu vam poslat cemo prugovor na financije. Ma koje financije??? Kad ste njima duzni ISKLJUCE vas.... kad su oni duzni vama jer nisu proknjizili racun u roku 10 dana nakon sto ste slali poruke...zvali nekoliko puta...ISKLJUCE VAS! Do nikoga ne mozete doci...osim do sluzbe za korisnike koji vas mole za strpljenje...iz dana u dan pa opet iz dana u dan. Nesposobni da ista rijese!!!! Dajte ljudima koji znaju raditi da rade na vasim mjestima! Jer ovo je presmijesno!!!!!! I nemate se kome zaliti....opet samo toj istoj Sluzbi za korisnike.Opet danas zovem...kao i skoro svaki dan u posljednjih 10 dana...i naravno odgovor "riješit ćemo tokom dana...smatrajte riješenim...".

Pretpostavljam da prema napisanom uplata nije sjela na račun na vrijeme i došlo je do suspenzije.Moguće je nazvati Službu za Korisnike i agentu reći ove informacije zauplatu: Kada je plaćeno, gdje, Poziv na Broj primatelja i iznos uplate i tada je moguće izvršiti proknjiženje uplate 🙂 Nadam se da sam pomogao
E da znate koliko samo puta sam zvala i molila i slala poruke...i sliku uplatnice... svaki dan doslovno 10 dana za redom. I sce je vilo samo na rijecima... do danas dok se nije javio jedan agent i rekao da ce momentalno sve srediti jer do sada nije nitko nista zapravo napravio. I evo ga...rijeseno... Pa sad vi recite meni! Tko je zakazao? Sluzba za korisnike...... ili "sluzba za financije"....
Razina korisnika 4
E da znate koliko samo puta sam zvala i molila i slala poruke...i sliku uplatnice... svaki dan doslovno 10 dana za redom. I sce je vilo samo na rijecima... do danas dok se nije javio jedan agent i rekao da ce momentalno sve srediti jer do sada nije nitko nista zapravo napravio. I evo ga...rijeseno... Pa sad vi recite meni! Tko je zakazao? Sluzba za korisnike...... ili "sluzba za financije"....

Ako su poslani mailovi onda bi se to trebalo preknjižiti, ali ako se nije dogodilo onda stvarno ne znam ni ja...ali samo vi koristite moju informaciju i trebalo bi biti u redu 🙂
Sta ste vi jedan njihov ili mislite da sam ja glupa??? AJ ZDR!!!

Odgovori