Riješeno

sim kartica

  • 6 July 2017
  • 1 odgovor
  • 883 pregleda

vezano uz raskid ugovora.
u 10 mjesecu mi istiće ugovor , koliko prije treba poslati zahtjev za raskidanje ugovora tj. da se on ne želi dalje nastaviti?
uz put postavila bih još jedno pitanje nevezano na raskid ugovora.
Naime promjenila bih mobitel (već ga imam Samsung galaxiJ5), međutim nemogu ga koristiti zbog Sim kartice. Naime imam staru karticu koja je veća a za samsung treba manja (micro) kartica. pretplatnik sam kako i gdje zatražiti manju karticu sa istim brojem.
dali mogu mailom, jer mi je najbliži vip centar udaljen 100 km.
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 7 July 2017, 13:08

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bok bfdatkov :)

Moguće je bilo kad ali ti se onda naplaćuje naknada za raskid ugovora 😕 Postoji li nešto čime nisi zadovoljna pa zato želiš raskid? Mogu li ti ja kako pomoći?
Novu karticu, ako ti je Vip centar previše udaljen, možeš zatražiti na 0800 091 091, poslat ćemo ti je.

Odgovori