Razočarenje :/

  • 22 March 2020
  • 3 odgovora
  • 928 pregleda

  • Novi forumaš
  • 0 odgovora

Evo moram kazat da sam razočaran sa  A1 djelatnicima. Poslovni sam korisnik usluga preko 1000 kn račun mjesečno. Otišao sam u A1 centar i htio sam još aktivirati dodatnu uslugu u vidu BNET interneta i sklopiti ugovor  pa pitam imam li ikakve pogodnosti. Hladno odgovori nemate ništa plaćajte to što plaćate sa ugovorom ili bez. Zahvalio sam se i rekao da idem u konkurenciju odmah preko puta A1 centra odlazim u T-COM. Samo što sam pitao za usluge prijenosa ponudili su mi dobru  ponudu sa optikom i dva mobilna broja. Dalje ćemo pregovarati oko ostalih usluga.  Očito A1 pada u kvaliteti i spušta se na razinu TELE2 i privlačenju privatnih korisnika. To je ok al nije za mene.


Odgovora 3

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav Dane, žao mi je zbog nastalog nezadovoljstva odnosom kolega na prodajnom mjestu :( Uslugu si htio aktivirati kao privatni ili poslovni korisnik? Pošalji nam privatnu poruku [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] ,  navedi podatke korisnika na kojeg bi usluga glasila i točnu adresu na kojoj bi se usluga koristila. Provjerit ćemo mogućnosti i povratno te kontaktirati.

A da gospodina pitate u kojoj poslovnici i koji djelatnik je bio nezainteresiran i hladan pa da ga pošaljete na tecaj ekonomije (prodaja je prijenos emocija) jer ovakve stvari ce vam se ponavljat u toj poslovnici.. Znam i ja par njih koji su vam otkazali i otišli konkurenciji iz samo jednog razloga-djelatnik je bio bahat, hladan i nezainteresiran.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@MAX12.7 apsolutno nas zanima više o ovom slučaju, zbog toga je Dane i pozvan u Inbox da dobijemo detaljnije podatke.

Svaku kritiku shvaćamo ozbiljno jer pridonosi našem cilju da usluge približimo željama i potrebama naših korisnika, te da kontinuiranom edukacijom naših djelatnika unaprijedimo korisničko iskustvo.

Odgovori