Riješeno

RAZOČARAN VIPOM

  • 23 March 2018
  • 73 odgovora
  • 10323 pregleda

Razina korisnika 1
NAKON DANAŠNJEG RAZGOVORA I TRAŽENJA POVOLJNIJIH UVJETA ZA MOBITEL NA PRETPLATU KOJI IMAM I TO 2 BROJA NA PREDPLATU,NISU ISPUNILI MOJA OČEKIVANJA KAO PRIJE DVIJE GODINE. IMA JOŠ I SAT VIP I UZEO SAM PRIJE PAR DANA INTERNET I FIKSNU ALI BOLJE DA NISAM. PO ISTEKU CU SVE OTKAZATI I BROJ PRENIJETI KOD DRUGOG OPERATERA. NAKON 20 GODINA I VIŠE ONI MENE TRETIRAJU KAO DA SAM JA OD JUČER A OD MENE I SLIČNIH KAO JA ŽIVE I DOBIVAJU PLAĆE A SEBI DIJELE MOBITELE ŠAKOM I KAPOM A MENI BI DOBRO NAPLATILI E PA NEĆE IĆI GOSPODO DRAGA. AKO ĆU PLAĆATI DOBAR TELEFON NA RATE ONDA TO MOGU I U DRUGOJ MREŽI POD ISTI UVJETIMA KAO I U VIPU A KAO NOVI. KAD VAMA NIJE STALO DAME KAO KORISNIKA ZADRŽITE PA ONDA NIJE NI MENI DA OSTANEM KOD VAS. SVOJU DUGOGODIŠNJU VJERNOST MOGU DATI NEKOM DRUGOM A PONUDU IMAM U TELE2 A VI GOSPODO IMATE JOŠ 2 MJESECA DA SE PREDOMISLITE I PONUDITE KONKRETNO NEKE STVARI JER OVO NEMA SMISLA. I MOJI RODITELJI IMAJU VIP ALI ĆEMO SE SVI PREBACITI I NEBI VAS PREPORUČIO NIKOM PA NI NEPRIJATELJU JER VAS OČITO NIJE BRIGA ZA OBIČNE MALE GRAĐANE OD KOJIH VI DOBRO ŽIVITE. SRAM VAS BILO.
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 28 June 2018, 14:21

Pogledaj original

Odgovora 73

Razina korisnika 7
Bedž +3
Pretpostavljam da ti je tek sada istekla ili ovih dana ističe ugovorna obveza. Greška je išta očekivati prije nego što se to dogodi. I ja sam godinama u VIPu i ne sjećam se da sam ikad dobila pristojnu ponudu prije isteka i početka procesa prijelaza na bonove ili zahtjeva za prijenos. Onda odmah zovu, pregovaraju i nude sve što ponuditi mogu. Dotad uglavnom pričaš s ljudima koji nude ono što je vidljivo online i na prodajnim mjestima, a to i nije baš nešto.
Mimo toga ovaj period općenito nije nešto zahvalan za promocije. Uvijek su najbolje cijene i promocije bile krajem ljeta.
Svejedno, činjenica je da već odavno nema ni kod jednog operatera jeftinih tarifa, a bome ni jeftinih uređaja. Naplate ih ovako ili onako.
Razina korisnika 6
Bedž +6
imam nekoliko paketa u vipu i to dugi niz godina znaci preko 20

Hm, ovaj dio ne kužim. VIP kao operater ne postoji ni 20, a kamo li preko 20 godina? Jesi ti siguran da znaš što si korisito? Da ne pričam da prvih par godina je imao vrlo ograničenu mobilnu uslugu pa je pitanje čega si to imao tj. mogao imati "nekoliko paketa" tada? :?

Niti jedan operater ne dijeli samo tako nešto, ni novim ni starim korisnicima. Sve je zapakirano to preko tarifa da bi operateri bili u plusu. Kao starom korisniku će ti na kraju spustit 10-20kn u tarifi ili dati koji Gb više u tarifi i to je to, ali samo tako pokloniti mobitel - teško, jedino ako nisi neki premium korisnik koji im ostavlja 5 - 6.000 kuna mjesečno ili firma.

Javi kako je prošlo.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ja to ništa ne doživljavam osobno... Pratim ponude svih rekreativno, pozive prihvatim, saslušam, kažem hvala i žao mi je što ste se mučili čitati ovo što ionako vidim i to - jeste otvorili moj profil/račune :D
Nikad mi se nigdje ne žuri, a kad odlučim odraditi prijenose, gašenja isl. ionako su im sad svi dućani na jednom katu shopping centra.
Što se tiče tog da se osjećam uvrijeđeno jer me "ne cijene", a ja ovo ono... to me nikad nije diralo.
Koliko god bila ja dobar korisnik znam da sam samo jedan broj u sustavu i koliko trošila imaju komplekse i tvrtke i pravne osobe koje troše višestruko više, pa što.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nakon isteka Ugovorne obveze prenesi brojeve na bonove pa podnesi zahtjev za prelaz u drugu mrežu (na bonove). Čim vide zahtjev, kontaktirat će te s boljom ponudom. Uvijek bilo i biti će. Od pisanja velikim slovima i kukanja po forumu za prelazak u drugu mrežu, nema koristi. Kontaktiranje službe za savjetovanje isto tako. Jedini donekle pravi popust se dobije na gore opisani način. A džabe nema ni u stare babe. 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
Napisao sam u temi prije 3 mjeseca a i @Sunasce je malo poviše opisala kako se izboriti za neke realnije popuste za mobilnu. Istek UO pa na bonove, izlet na koji dan u recimo bonbon bonove i da vidiš kako zovu. Poanta je u tome da ti njih ne pitaš nego da oni tebe vuku za rukav. Zvuči otrcano ali nažalost, tako je s VIP-om. Pisao sam već o tome pa da se ne ponavljam. ;)

A alternativa ovisi o potrebama. Možda razvuć kupnju novog moba u nekoj trgovini na rate pa uzet bonove, dakako ovisi o potrebama. VIP pretplatničke tarife su danas ajme. Ne samo VIP nego i drugi operateri, amortiziraju kroz tarife nebesku cijenu mobitela. A prepaid tarife pokriju dosta toga. 😉
Razina korisnika 4
@DORMA zbilja mi je jako žao zbog takvog iskustva s dostavljačkom službom 😞 Nisi bila dužna platiti kunu više. Ako želiš, možeš nam se javiti OVDJE pa ćemo vidjeti što možemo učiniti po tom pitanju. Stvarno ne želimo da se osjećaš oštećenom u ikojem pogledu i bilo bi nam drago da do raskida ne dođe.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pet godina uskoro forum puni i pet godina ista rečenica se vrti 😃 "ne cijene stare korisnike, ja xy godina tu oni ovako..."
Tako da ljudi moji nije vam to ništa novo, samo eto baš sad ste se našli u situaciji da ste naletili na one s najlošijim ponudama, a prije vam je možda i nešto prosječno bilo dovoljno dobro. Morate stisnit i pregovarati, odbijati ponude i čekat onaj pravi poziv. Ako ne ponude ništa prihvatljivo onda krenete u prijenos usluga. Postoji 90% šanse da će vas zvati iz zadržavanja i ponuditi napokon ponudu koju ne možete odbiti, ako ne, idete dalje bez nostalgije.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ma da, dižu cijenu pod krinkom "više interneta" ili nekih drugih ludosti, ali kad staviš na papir tebi to samo znači veći trošak za isto što i dosad koristiš.
Što se tiče ranijeg produženja zivkalo i mene, al nema tu sreće. Računaju ako se pomamiš za novim uređajem da ćeš nasjest, a nude smiješne popuste i zapravo te obvezuju na dulju vjernost. Isto radi i HT s forom otplate uređaja na 36 rata... A ugovor za tarifu 24. Onda ćeš ili plaćat ostatak skuplje ili ćeš opet morat potpisat ugovor za neku vjerojatno opet skuplju tarifu. Tržišna utakmica.

Uglavnom, standardno, već godinama unatrag najbolje ponude i popusti se ostvaruju nakon isteka ugovorne obveze i zahtjeva za prijelaz na bonove ili prijelaz u drugu mrežu i to je već uobičajeno kod svih operatera i mobilnih i fiksnih.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Slična procedura i kod mene bila, predviđam istu kroz kratko vrijeme jer sve ovo što zovu i šalju na mail je za ništa...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Možeš ti staviti što se dobilo, dapače, ali nema ti smisla baš prepucavati se. Oni ti slože ponudu koju trenutno imaju, ti je prihvatiš ili ne. Ovo je kao da uđeš u Konzum i svađaš se s blagajnicom da hoćeš kruh po x cijeni jer ti Plodine nude po y i kupuješ u Konzumu xy godina. Djetinjasto. Tržište je takvo kakvo je, a ponude, tarife i cijene nitko ne izmišlja kad vidi tvoje ime nego slažu od onog što su napisali u cjeniku.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Meni je zabavna spoznaja iz prethodnih komentara da se korporacija ... bavi pregovaranjem ispod stola kao riječ o kebab corner shopu pred rano jutarnje zatvaranje i štoviše, da je to potpuno normalno.
Svi su oni već godinama unatrag istrenirali "posebne ponude", ponude ispod stola, pakete komplicirane do boli, sitna slova u ugovorima te članke i posebne promocije iz Uvjeta koje često ni oni sami ne znaju što sve mogu/smiju kombinirat i odobravati. To je malo manje upućenima novost jer je sad otkad su stigle Magente i slične duo, trio i slične kombinacije baš očito, ali ekipa kojoj je to i dosad zanimljivo je upućena godinama i već se naučila da iščita prvo samostalno sve moguće promocije i kombinacije pa tek onda pregovara s njima.
ova ponuda gore je redovna od HT...i povoljnija je od "izpregovarane"u VIP...ali znam da se tehnikama pregovaranja sluze svi operateri...mane zanima da li stvarno nitko u VIP u ne prati konkurentnost ?...
O ne brini, itekako se oni prate, uspoređuju i konkuriraju. Pitanje je jedino u koji val promocije ćeš upasti i koja će ti kombinacija za tvoje vlastite potrebe ispast u tom trenutku najbolja.
Obično kad se cijene tarifa/uređaja isl. zbroje i pomnože na 24/36 mjeseci izađe to sve tu li la.

P.S. Dobro pazi ako se odlučiš na HT ponude da je ugovorna obveza na tarifu 24 mjeseca nakon kojih popust na tarifu ističe, ali uređaj se otplaćuje na 36 mjeseci 😉 Puno ljudi ne ide za tim i svidi im se naizgled niska mjesečna rata, ali je množe instiktivno *24, a ne 36.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Sunašce...
to znam...i sad mi visi kod VIP...da po isteku mobilne umjesto 170 kn placam 320...a uredaj kod HT samo jednokratno...i opcija je huawei mate 10 lite jednokratno za kunu...bez rata...žao mi je ali nisam copy pastao tu korespodenciju...dva puta sam pitao bez rata za uređaj...makar meni uredaj ne treba


Možeš zatražit prebacivanje na bonove na dan kad ti istekne ugovorna obveza, možda će potrajati 2, 3 dana, ali ne plaćaš za cijeli mjesec pretplatu nakon isteka nego samo za tih par dana.
Mate 10 lite ti je u dućanu oko 2400 pa i tu budi "pažljiv" je li stvarno daju popust.

Što se tiče naknadne kupnje uređaja s popustima, da prije je bilo pravilo da što si potpisao, to imaš. Zadnje vrijeme znam da se moglo napomenut pa ostavit mogućnost da se dobije uređaj uz neku bolju cijenu i kasnije.

Međutim, svi operateri su prestali subvencionirati uređaje još 2013. godine. Od tada i onih izmjena zakona u korist korisnika jednostavno više nema "povoljnog" uređaja kod operatera. Platiš uređaj ovako ili onako po cijeni sličnoj kao u nekoj trgovini, samo ako je "cijena uređaja" naizgled povoljnija, onda kompenziraš pretplatom koja je 30-50% skuplja od slične kombinacije na prepaid. Kad podvučeš crtu nikad nisi na dobiti. Pitanje je samo je li ono što plaćaš tebi osobno vrijedno novca koji ćeš na to potrošit. Komocija pretplate i ne razmišljanja o nadoplatama, paketima..., uređaj na rate, dodatne neke uslugice lukavo upakirane u povoljnu ponudu...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ništa oni nisu posebno izmislili 😉 sve je to "politika iz vani".
Razina korisnika 7
Bedž +3
Skinete se na dan isteka ugovorne obveze na bonove i s bonova u bonbon zahtjev za prelazak na bonove i idući dan zovu. Mene zvali i nudili prije 2 godine mobilnu za 165 kuna pa sam pitao jesu li usli u moj profil uopce i vidjeli koliko trenutno plaćam. Naravno da nisu, nastao je muk. Nakon podnešenog zahtjeva za bonbon stiže poziv i puf. BG L za duplo manje i dodatno 5gb interneta mjesečno i tada s6 za 80kn mjesečno. Dakle, može se... samo se trebate izboriti.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Sunasce - prvi pozivi "tzv. pozivi na muletinu ili APP pozivi" dotični ne ulaze u profil nego nude copy/paste s neta jer ne znam kako bi drugačije nazvao to da mi nudi tarifu za 165 kuna a da su ušli u profil, vidjeli bi da plaćam 95 kuna. :D

Isto i mene čeka u prosincu, vjerojatno bonovi pa ću vidjet za S10 početkom godine kako dišu. A u siječnju borba za jedan fiksni duo. Uglavnom, borba. 😃
Razina korisnika 6
Bedž +6
Nije to prepucavanje, ja lijepo pitam kako si imao "nekoliko paketa u vipu i to dugi niz godina znaci preko 20" ako VIP toliko ne postoji, da ne govorim kad je krenula ponuda VIP-a za išta drugo nevezano za mobilnu telefoniju da se je moglo uzeti "nekoliko paketa" u VIP-u.

Ima nas ovdje na forumu jako puno u VIP-u od samog početka i znamo kako stvari tu stoje, nije to neka topsecret tajna što se može a što ne može dobiti. Sve u svemu drago mi je da si sad "ispregovarao sve" i da si zadovoljan, ako sam te dobro shvatio. Čujemo se za dvije godine.
Razina korisnika 4
Meni isto nije jasno, zašto se korisnici prave da zaslužuju dobiti bolje ponude jer su kao dugo kod jednog operatera pa zaslužuju ovo ili ono?
Tržišna utakmica je fer i svako nudi nešto drugo ali ovo mi nije jasno.
Ili smo sitničavi pa ćemo za svaku sitnicu tražiti nešto od operatera a na njemu je da nam to ispuni.
Mislim nek se nitko ne uvrijedi, ali otkud i otkad je ta logika na snazi, nek mi netko objasni.
Razina korisnika 4
U zadnje dvije godine sam ugasio devet pretpata na Vipu.Nisu trepnuli okom.Ostavio sam si samo jedan prepaid broj na kojem imam aktiviran VipNow po 10kn. mjesečno do početka 2019.godine,a onda će i to zgasnuti.
Razina korisnika 3
Ovo ne razumijem; nisi dobio iphone x za 1000kn pa opleti po vipu?
Razina korisnika 5
Bedž +2
Mene zvali prošli tjedan jer mi uskoro istječu 2 mobilne linije, kaže dečko poslat ću vam ponudu na mail jer sam otkantao nove uređaje nego me samo zanima dobra ponuda za 5 linija, naravno da ponudu nije poslao jer valjda vidi da nema šanse da ponudi ono što daje konkurencija 😠
Imas pravo Leonardo, otkad je tele2 poboljsao svoju mrezu, vip bi trebao uz produljenje pretplate ponuditi nesto povoljno za korisnika. Ako vec moras placati mobitel na rate onda ides na tele2 pretplatu gdje uz otplatu uredaja na rate barem dobijes za 169 kn neogranicene pozive i poruke prema svim mrezama u hrvatskoj , te neograniceni internet u hrvatskoj i 10 GB u roamingu. A najslicnija tarifa je neka za 269 kuna i manje dobijes svega u toj tarifi. Samo naprijed i izbori se za sebe.
Razina korisnika 1
Nije bas 20 godina ali je 19 od samog pocetka kad je dosao u hr a to je bilo 1999 godine i prvi mobitel mi je bio noki koju sam kupio u paketu na bonova a kasnije taj broj prenio na predplatu
Razina korisnika 1
Ma ne. Nisam rekao da sam imao sve te paketa toliko godina mozda je tako zvucalo. Ove drge pakete imam oko 10 godina. Nisam jos rijesio nista jer ugovor mi izlazi u 6 mjeseci tako da cemo vidjeti. Prosli ugovor je bio ok. To je bila individualna ponuda.
Razina korisnika 1
Necu ja nikog ucjenjivati. Ali nece me praviti za budalu. Necu uzeti to sto mi nude jer to nude svima a lazu da to daju samo meni i te letke sto salju isto kao samo vama a ono svi dobiju na kucnu adresu popust na mobitel 500kn. Odlazim iz vipa i to je to. Sve odjavljujem. Kad predem mogu placati iste popuste negdje dalje i onda mi je isto a neko ne cijeni moju vjernost onda i ne zasluzuje da budem u vipu. Ima jos opetera.
Razina korisnika 1
Ako ne znas nista o trgovanju onda se nemoj javljati sa glupim komentarima.

Odgovori