Riješeno

RAZOČARAN VIPOM

  • 23 Ožujak 2018
  • 73 odgovora
  • 8645 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 73

Razina korisnika 1
Koliko ja znam u trgovini i općenito ima pregovaranja pa ko se bolje izbori.
Razina korisnika 2
pitao sam.u VIP...da li mogu sad prije isteka zatraziti prekid sa datumom isteka da me stave na prepaid..sa tim datumom....rekli nemoguce ...72 sata traje migracija i placam za tih 3 dana punu predhodnu tarifu
Razina korisnika 1
Sunašce, uopćio sam ovaj post i otvorio novi (ukupno drugi ako mogu iskoristiti ovu prigodu i pohvaliti se, :)), a na temu etičnosti. Meni to ispada prevažno jer nebi trebalo biti prihvatljivo istu uslugu plaćati više, a osnova za to nije u potpunosti transparentna.
Razina korisnika 1
Koliko ja znam u trgovini i općenito ima pregovaranja pa ko se bolje izbori.

Kako u kojoj trgovini, mislim da što bliže placi to više, 🙂
Razina korisnika 1
Ako ne znas nista o trgovanju onda se nemoj javljati sa glupim komentarima.
Razina korisnika 2
...eh da jedna anegdota...od prije cca 6 godina...produljio sam.ugovor...normalno nisam.uzimao uredaj ...i pojavila se potreba ...pa reko imam pravo mouda da uzmeme za djete...i pitam na istom prodajnom mjestu...i kazu na zalost me moze vec ste iskoristili pravo na uredaj ....hahahahaah
Razina korisnika 7
Bedž +3
Sunašce...
to znam...i sad mi visi kod VIP...da po isteku mobilne umjesto 170 kn placam 320...a uredaj kod HT samo jednokratno...i opcija je huawei mate 10 lite jednokratno za kunu...bez rata...žao mi je ali nisam copy pastao tu korespodenciju...dva puta sam pitao bez rata za uređaj...makar meni uredaj ne treba


Možeš zatražit prebacivanje na bonove na dan kad ti istekne ugovorna obveza, možda će potrajati 2, 3 dana, ali ne plaćaš za cijeli mjesec pretplatu nakon isteka nego samo za tih par dana.
Mate 10 lite ti je u dućanu oko 2400 pa i tu budi "pažljiv" je li stvarno daju popust.

Što se tiče naknadne kupnje uređaja s popustima, da prije je bilo pravilo da što si potpisao, to imaš. Zadnje vrijeme znam da se moglo napomenut pa ostavit mogućnost da se dobije uređaj uz neku bolju cijenu i kasnije.

Međutim, svi operateri su prestali subvencionirati uređaje još 2013. godine. Od tada i onih izmjena zakona u korist korisnika jednostavno više nema "povoljnog" uređaja kod operatera. Platiš uređaj ovako ili onako po cijeni sličnoj kao u nekoj trgovini, samo ako je "cijena uređaja" naizgled povoljnija, onda kompenziraš pretplatom koja je 30-50% skuplja od slične kombinacije na prepaid. Kad podvučeš crtu nikad nisi na dobiti. Pitanje je samo je li ono što plaćaš tebi osobno vrijedno novca koji ćeš na to potrošit. Komocija pretplate i ne razmišljanja o nadoplatama, paketima..., uređaj na rate, dodatne neke uslugice lukavo upakirane u povoljnu ponudu...
Razina korisnika 1
Zatražio sam sad ponudu na mail da mi pošalju da baš usporedim i oni se meni obrate: Kaže: Jucer si se čuo sa ljudima koji su zaduzeni za to pa se povratno javi a i ostale poruke pogledajte kad su mi se javili obraćaju mi se sa TI
To je baš profesionalno nema šta kao da smo ovce zajedno čuvali pa smo na Ti. Ja se ni jednom porukom nisamo osobno nikom obratio u Vipu vec na vip kao operatera i uvijek imam postovanja iako je ta osoba koja mi pise vjerojatno mlađa od mene opet obraćao sa Vi. Ne smeta to meni toliko u inboxu ali kad se pise na zid i to svi citaju e pa to vec nije lijepo. Manjak profesionalnosti.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Društvene mreže, Facebook, forumi, Twitter smatraju se neformalnim komunikacijskim kanalima i tu se koristi Ti, tj. nema persiranja makar ti bio predsjednik države. Kad ljudi zamjeraju na tome ne pokazuju ništa pozitivno o sebi osim da baš ne kuže gdje se nalaze i tipkaju. Tu smo svi isti i nikog nije briga jesi smetlar ili direktor, jel ti 15 ili 75.
Na službenom komunikacijskom kanalu, tj. službenim mailovima, poštom pa čak i SZK telefon nikad ti neće reć Ti.
Razina korisnika 1
Ok. Možda je to neko nepisano pravilo. Ja ne djelim opet ni smetlare ni druge ljude raznih zanimanja ali bi i smetlaru rekao Vi iz nekog postovanja jer to je osnova kulture. Ovo je moje misljenje i ne zelim se prepucavati. Takvu sam poruku dobio i u inbox a to nije javno. Meni to nije pojmljivo da se tako obraćam koga ne poznam a pogotovo strankama ali kazem to je moje misljenje. Mozda nisam u pravu pa ako nisam eto ispričavam se.
Razina korisnika 4
Mene previše ne smeta kad me oslove s Ti, čak mi i paše, čak služba od BonBona uvijek kreće s Ti ali se prebace na Vi, ništa im ne zamjeram jer sam sam izabrao mrežu za mlade pa se tako i ophode ali se brzo prešaltaju i ništa im ne zamjeram.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ma nema tu prepucavanja, samo kažem da je to pa po internetskom svijetu čak i "pisano pravilo". Ima u nekim uvjetima korištenja isl. kako je komunikacija neformalna i izostanak persiranja nije nikakva uvreda nego jednostavno označava jednostavniju i osobniju komunikaciju. To je doduše potrebno naglašavat samo među nama "svetim kravama" koji uopće njegujemo persiranje. Blaženi jezici koji toga uopće nemaju i ne zamaraju se. Još se sjećam persiranja profesora na faksu, obraćanja s kolegice i sličnih pres... a znaš da si mu zapravo potpuno nebitan.

Kužim da si sad ljut i bijesan na sve njih, al zbog ovog ne bi trebao biti 😉
Razina korisnika 1
Ma nisam ja ljut samo kazem da ja toko ne razgovaram i ok. Nisam ni ljut zbog vipa jer ako njima nije u interesu da me zadrzre kao korisnika nakon 19 godina pa onda ok. Imas jos operatera samo se nedam praviti za budalu kad znam sta mi je kolega dobio i to vidio napismeno a oni tvrde da to nije istina. 2 mobitela A6 pi 9kn dobio za prelaz i t.moba
Razina korisnika 7
Bedž +3
Eh ključna riječ je pazi !prijelaz! Pa već godinama je ista situacija. Nitko te ne ferma dok ne prebaciš broj. Kad prebaciš eto ponuda sa svih strana 😉 ne bi ni HT nudio ništa posebno da ne dolaziš kao novi korisnik.

Zašto? A valjda im šefovi ne prate baš statistike zadržanih nego samo statistike novih i prebjeglih...
Razina korisnika 1
E pa kako oni mene cijene tako cu i ja njih. Sve otkazujem u vipu i dobro
Razina korisnika 7
Bedž +3
Za dvije godine, osim ako se ne dogodi čudo, očekuj isti scenarij. Znam jer sam i ja svojedobni prebjeg iz HTa iz istog razloga, a zadnjih par ugovora prakticiram raskid, prijenos i službu za zadržavanje/vraćanje 😃 tako je kako je. S firmom svaki ugovor šetamo kod drugih.
Razina korisnika 1
Pa to je zalosno. Vani te vuku za rukav i ne placas aparat sretni su da hoces biti kod njih a ovi nasi ko lesinari sve bi naplatili i jos ne cijene to sto godina placamo i moramo se natezati sa njima.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ništa oni nisu posebno izmislili 😉 sve je to "politika iz vani".
U zadnje dvije godine sam ugasio devet pretpata na Vipu.Nisu trepnuli okom.Ostavio sam si samo jedan prepaid broj na kojem imam aktiviran VipNow po 10kn. mjesečno do početka 2019.godine,a onda će i to zgasnuti.
Razina korisnika 1
Tako cu i ja. Sto mi god istekne ugovor gasim. Mobiteli su izasli sad sat tv a onda i hombox.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Napisao sam u temi prije 3 mjeseca a i @Sunasce je malo poviše opisala kako se izboriti za neke realnije popuste za mobilnu. Istek UO pa na bonove, izlet na koji dan u recimo bonbon bonove i da vidiš kako zovu. Poanta je u tome da ti njih ne pitaš nego da oni tebe vuku za rukav. Zvuči otrcano ali nažalost, tako je s VIP-om. Pisao sam već o tome pa da se ne ponavljam. ;)

A alternativa ovisi o potrebama. Možda razvuć kupnju novog moba u nekoj trgovini na rate pa uzet bonove, dakako ovisi o potrebama. VIP pretplatničke tarife su danas ajme. Ne samo VIP nego i drugi operateri, amortiziraju kroz tarife nebesku cijenu mobitela. A prepaid tarife pokriju dosta toga. 😉
Razina korisnika 4
Kao što Gogsy kaže, ja sam uzeo tzv prepaid na pretplatu kod BonBona, nemam živaca paziti kada treba bon obnoviti i pokriva sve potrebe za 85 kn, ima 2k minuta, 200 sms, 1,6GB meni dosta (ma i previše).
Razina korisnika 7
Bedž +3
Meni ne bi trebalo 1000 min prema svima i 1000 prema mreži, al bi svakako dosta više interneta... Ali dobro, prednost i je puno više fleksibilnosti nego s trenutnim standardnim pretplatničkim kombinacijama.

Odgovori