Riješeno

RAZOČARAN VIPOM

  • 23 Ožujak 2018
  • 73 odgovora
  • 8600 pregleda

Razina korisnika 1
NAKON DANAŠNJEG RAZGOVORA I TRAŽENJA POVOLJNIJIH UVJETA ZA MOBITEL NA PRETPLATU KOJI IMAM I TO 2 BROJA NA PREDPLATU,NISU ISPUNILI MOJA OČEKIVANJA KAO PRIJE DVIJE GODINE. IMA JOŠ I SAT VIP I UZEO SAM PRIJE PAR DANA INTERNET I FIKSNU ALI BOLJE DA NISAM. PO ISTEKU CU SVE OTKAZATI I BROJ PRENIJETI KOD DRUGOG OPERATERA. NAKON 20 GODINA I VIŠE ONI MENE TRETIRAJU KAO DA SAM JA OD JUČER A OD MENE I SLIČNIH KAO JA ŽIVE I DOBIVAJU PLAĆE A SEBI DIJELE MOBITELE ŠAKOM I KAPOM A MENI BI DOBRO NAPLATILI E PA NEĆE IĆI GOSPODO DRAGA. AKO ĆU PLAĆATI DOBAR TELEFON NA RATE ONDA TO MOGU I U DRUGOJ MREŽI POD ISTI UVJETIMA KAO I U VIPU A KAO NOVI. KAD VAMA NIJE STALO DAME KAO KORISNIKA ZADRŽITE PA ONDA NIJE NI MENI DA OSTANEM KOD VAS. SVOJU DUGOGODIŠNJU VJERNOST MOGU DATI NEKOM DRUGOM A PONUDU IMAM U TELE2 A VI GOSPODO IMATE JOŠ 2 MJESECA DA SE PREDOMISLITE I PONUDITE KONKRETNO NEKE STVARI JER OVO NEMA SMISLA. I MOJI RODITELJI IMAJU VIP ALI ĆEMO SE SVI PREBACITI I NEBI VAS PREPORUČIO NIKOM PA NI NEPRIJATELJU JER VAS OČITO NIJE BRIGA ZA OBIČNE MALE GRAĐANE OD KOJIH VI DOBRO ŽIVITE. SRAM VAS BILO.
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 28 Lipanj 2018, 14:21

Sunašce...
to znam...i sad mi visi kod VIP...da po isteku mobilne umjesto 170 kn placam 320...a uredaj kod HT samo jednokratno...i opcija je huawei mate 10 lite jednokratno za kunu...bez rata...žao mi je ali nisam copy pastao tu korespodenciju...dva puta sam pitao bez rata za uređaj...makar meni uredaj ne treba


Možeš zatražit prebacivanje na bonove na dan kad ti istekne ugovorna obveza, možda će potrajati 2, 3 dana, ali ne plaćaš za cijeli mjesec pretplatu nakon isteka nego samo za tih par dana.
Mate 10 lite ti je u dućanu oko 2400 pa i tu budi "pažljiv" je li stvarno daju popust.

Što se tiče naknadne kupnje uređaja s popustima, da prije je bilo pravilo da što si potpisao, to imaš. Zadnje vrijeme znam da se moglo napomenut pa ostavit mogućnost da se dobije uređaj uz neku bolju cijenu i kasnije.

Međutim, svi operateri su prestali subvencionirati uređaje još 2013. godine. Od tada i onih izmjena zakona u korist korisnika jednostavno više nema "povoljnog" uređaja kod operatera. Platiš uređaj ovako ili onako po cijeni sličnoj kao u nekoj trgovini, samo ako je "cijena uređaja" naizgled povoljnija, onda kompenziraš pretplatom koja je 30-50% skuplja od slične kombinacije na prepaid. Kad podvučeš crtu nikad nisi na dobiti. Pitanje je samo je li ono što plaćaš tebi osobno vrijedno novca koji ćeš na to potrošit. Komocija pretplate i ne razmišljanja o nadoplatama, paketima..., uređaj na rate, dodatne neke uslugice lukavo upakirane u povoljnu ponudu...
Pogledaj original

Odgovora 73

Razina korisnika 3
Ovo ne razumijem; nisi dobio iphone x za 1000kn pa opleti po vipu?
Razina korisnika 1
Ma ne treba mi bas takav telefon ali necu placati telefon uz predplatu pa nema sanse. Moze samo jednokratno placanje ali ne uz neke astronomske cifre sto su mi ponudili.
Razina korisnika 4
Meni isto nije jasno, zašto se korisnici prave da zaslužuju dobiti bolje ponude jer su kao dugo kod jednog operatera pa zaslužuju ovo ili ono?
Tržišna utakmica je fer i svako nudi nešto drugo ali ovo mi nije jasno.
Ili smo sitničavi pa ćemo za svaku sitnicu tražiti nešto od operatera a na njemu je da nam to ispuni.
Mislim nek se nitko ne uvrijedi, ali otkud i otkad je ta logika na snazi, nek mi netko objasni.
Razina korisnika 1
Pa nije isto ako ja imam nekoliko paketa u vipu i to dugi niz godina znaci preko 20 i neko ko je dosao sad i ima samo jednu predplatu. Mislim da vjernost treba nagraditi tako je to svagdje samo kod nas nije tj. Cast izuzecima
Razina korisnika 1
Bok leonardo1809, žao mi je što si razočaran 😞 Pošalji nam u inbox https://bit.ly/2re8TLG svoje podatke (OIB, ime i prezime, kontakt broj) napravit ćemo detaljnu provjeru i kontaktirat ćemo te s ponudom 🙂
Razina korisnika 6
imam nekoliko paketa u vipu i to dugi niz godina znaci preko 20

Hm, ovaj dio ne kužim. VIP kao operater ne postoji ni 20, a kamo li preko 20 godina? Jesi ti siguran da znaš što si korisito? Da ne pričam da prvih par godina je imao vrlo ograničenu mobilnu uslugu pa je pitanje čega si to imao tj. mogao imati "nekoliko paketa" tada? :?

Niti jedan operater ne dijeli samo tako nešto, ni novim ni starim korisnicima. Sve je zapakirano to preko tarifa da bi operateri bili u plusu. Kao starom korisniku će ti na kraju spustit 10-20kn u tarifi ili dati koji Gb više u tarifi i to je to, ali samo tako pokloniti mobitel - teško, jedino ako nisi neki premium korisnik koji im ostavlja 5 - 6.000 kuna mjesečno ili firma.

Javi kako je prošlo.
Razina korisnika 1
Nebi se ja tu sad prepucavao sa nekim. Nisam rekao da imam 20 godina sve pakete koje sad imam vec sam sa godinama uzima sve vise i nisam firma a to sto neki ne znaju da se moze dobiti bolja tarifa od 10-20kn nakon dugogodisnje prdplate nisam kriv. Ja imam XXL+ tarifu i nisam placao punu cijenu jer je stvar pregovaranja. Necu iznositi pojedinosti ali sam bio jako zadovoljan a da ne kazem sto se tice mobitela.
Razina korisnika 1
Nije bas 20 godina ali je 19 od samog pocetka kad je dosao u hr a to je bilo 1999 godine i prvi mobitel mi je bio noki koju sam kupio u paketu na bonova a kasnije taj broj prenio na predplatu
Razina korisnika 6
Nije to prepucavanje, ja lijepo pitam kako si imao "nekoliko paketa u vipu i to dugi niz godina znaci preko 20" ako VIP toliko ne postoji, da ne govorim kad je krenula ponuda VIP-a za išta drugo nevezano za mobilnu telefoniju da se je moglo uzeti "nekoliko paketa" u VIP-u.

Ima nas ovdje na forumu jako puno u VIP-u od samog početka i znamo kako stvari tu stoje, nije to neka topsecret tajna što se može a što ne može dobiti. Sve u svemu drago mi je da si sad "ispregovarao sve" i da si zadovoljan, ako sam te dobro shvatio. Čujemo se za dvije godine.
Razina korisnika 1
Ma ne. Nisam rekao da sam imao sve te paketa toliko godina mozda je tako zvucalo. Ove drge pakete imam oko 10 godina. Nisam jos rijesio nista jer ugovor mi izlazi u 6 mjeseci tako da cemo vidjeti. Prosli ugovor je bio ok. To je bila individualna ponuda.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nakon isteka Ugovorne obveze prenesi brojeve na bonove pa podnesi zahtjev za prelaz u drugu mrežu (na bonove). Čim vide zahtjev, kontaktirat će te s boljom ponudom. Uvijek bilo i biti će. Od pisanja velikim slovima i kukanja po forumu za prelazak u drugu mrežu, nema koristi. Kontaktiranje službe za savjetovanje isto tako. Jedini donekle pravi popust se dobije na gore opisani način. A džabe nema ni u stare babe. 😉
Razina korisnika 3
@leonardo1809, toliko si vikao u svom prvom postu da sam se malo prepao :8 , probaj drugi put prespavati pa izliti svoje nezadovoljstvo mirne glave. Ovako si ispao megalomanski drekavac kojeg nitko ozbiljno nece shvatiti. Na zalost, imam filing da ce te opet ozeniti, a vjeruj da oni nikako nisu u minusu, cak ni na nuli...
Razina korisnika 3
@gogsy1975, ti si moj alter ego? 😉
Razina korisnika 1
Marbabi vidjet cemo na kraju ko ce biti zadovoljan a ko ne? Ja sam do sad bio zadovoljan ali su se neke stvari promijenile unazad 2 godine u Vipu.
Danas mi je dostavljen mobitel putem Ovreseas. U ugovoru koji sam sklopila stoji da prilikom preuzimanja paketa trebam platiti 9,00 kn i istina je da se u paketu nalazio račun na 9,00 kn ali dostavljač mi je dva put prilikom telefonskog poziva naglasio kako sam mu dužna za preuzetu pošiljku platiti 10,00 kn što je i učinjeno. Nije problem u toj jednoj kuni koja je više plaćena nego je stvar principa, poštenja i morala, a moja je slobodna volja hoću li mu ili ne ostaviti tu jednu kunu.
A "šećer" čitave dostave je bila njegova izjava da on dostavlja paket samo do ulaza u zgradu ( zato me možda i koštalo to samo 1,00 !?) a ne do kućnih vratiju stana( stan je u neboderu), što nigdje u ugovoru ne stoji niti mi je to napomenuto prilikom sklapanja ugovora!?
To znači da u slučaju da ste sami doma s malim dijetetom koje spava, vi morate ili probuditi to dijete i uzeti ga sa sobom ili ga pustiti samog i nadati se da se u tih 5 min neće probuditi.
Ovim putem želim vas upozoriti da ako očekujete ovih dana kakav paket budete u "pripravnosti" da ne morate ko ludi izlijetat iz stana i da imate kunu viška za dostavljača.
Istina je da u ugovoru stoji da imam 14 dana da se predomislim i vratim mobitel jedino ne znam dal i onda moram platiti
1,00 kn !?
Imas pravo Leonardo, otkad je tele2 poboljsao svoju mrezu, vip bi trebao uz produljenje pretplate ponuditi nesto povoljno za korisnika. Ako vec moras placati mobitel na rate onda ides na tele2 pretplatu gdje uz otplatu uredaja na rate barem dobijes za 169 kn neogranicene pozive i poruke prema svim mrezama u hrvatskoj , te neograniceni internet u hrvatskoj i 10 GB u roamingu. A najslicnija tarifa je neka za 269 kuna i manje dobijes svega u toj tarifi. Samo naprijed i izbori se za sebe.
@DORMA zbilja mi je jako žao zbog takvog iskustva s dostavljačkom službom 😞 Nisi bila dužna platiti kunu više. Ako želiš, možeš nam se javiti OVDJE pa ćemo vidjeti što možemo učiniti po tom pitanju. Stvarno ne želimo da se osjećaš oštećenom u ikojem pogledu i bilo bi nam drago da do raskida ne dođe.
Razina korisnika 1
Evo nakon 2 mjeseca još se natežem i pregovaram sa Vip-om koji uporno mi nudi nešto što meni nije prihvatljivo. Moj kolega dogovorio prelazak iz T-coma i dobija dva aparata na M tarifi za 179kn jednokratno i to A6 telefoni a ja koji sam 19 godina i imam 4 paketa meni bi naplatili debelo kroz rate. Toliko o tome koliko drze do svojih korisnika. I da to sto sam sad rekao sam i pismenu ponudu vidio tako da nije rekla kazala. Uvijek ima neka posebna ponuda
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pretpostavljam da ti je tek sada istekla ili ovih dana ističe ugovorna obveza. Greška je išta očekivati prije nego što se to dogodi. I ja sam godinama u VIPu i ne sjećam se da sam ikad dobila pristojnu ponudu prije isteka i početka procesa prijelaza na bonove ili zahtjeva za prijenos. Onda odmah zovu, pregovaraju i nude sve što ponuditi mogu. Dotad uglavnom pričaš s ljudima koji nude ono što je vidljivo online i na prodajnim mjestima, a to i nije baš nešto.
Mimo toga ovaj period općenito nije nešto zahvalan za promocije. Uvijek su najbolje cijene i promocije bile krajem ljeta.
Svejedno, činjenica je da već odavno nema ni kod jednog operatera jeftinih tarifa, a bome ni jeftinih uređaja. Naplate ih ovako ili onako.
Razina korisnika 1
Ugovor mi je istekao prije 10 dana na oba broja koja imam a uskoro mi ističe i SAT pa su mi ponudili sportski paket pošto ce sad liga prvaka biti na vip tv ali rekao dam da moze ako ce mi dati ponudu puno puno bolju od ove. Imam ponudu od Tele2 koja je trenutno bolja od Vipa ali sam rekao da ostajem u vipu do kraja mjeseca jer sam i zapoceo u ovom mjesecu pa cu ga odraditi do kraja i ako nebude prave ponude odlazim tele2 isto tako kad Sat vip.istekne ugovor prekidam i to.
Razina korisnika 2
...da pridružujem se prigovoru u smislu odnosa prema starim korisnicima.Primjecujem da je politika firme lagano otišla u nekom drugom i neodgovornom smjeru.Osobno ne zanima me uredaj (makar znam za slucajeve kada se uz produljenje na prodajnom mjestu dobivao smatrphone uredaj za 9 kn jednokratno..bez rata).
Prigovor u ponudi bi bio u smislu cijene.Konkretno ponuda u produljenje svih usluga u slicnim uvketima koje imam danas je za 160 kn skuplja...u danas sirokoj ponudi u svakom pa i tehnicnom smislu Tele2 je povoljnija od ponude VIP(koji uskoro pokazuje pravo lice A1)
a za fiksne usluge ima malih ponudaca koji su povoljniji i slicnih tehnickih karakteristika
Nisam tip žicara ali ne namjeravam placati nesto više, pogotovo kao dugogodišnji korisnik(od pocetka poslovanja VIP operatera)
samim time sve vase promocije koje nudite su u proturječju sa Vašom inovativnošću.
uskoro Vaš bivši korisnik
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pet godina uskoro forum puni i pet godina ista rečenica se vrti 😃 "ne cijene stare korisnike, ja xy godina tu oni ovako..."
Tako da ljudi moji nije vam to ništa novo, samo eto baš sad ste se našli u situaciji da ste naletili na one s najlošijim ponudama, a prije vam je možda i nešto prosječno bilo dovoljno dobro. Morate stisnit i pregovarati, odbijati ponude i čekat onaj pravi poziv. Ako ne ponude ništa prihvatljivo onda krenete u prijenos usluga. Postoji 90% šanse da će vas zvati iz zadržavanja i ponuditi napokon ponudu koju ne možete odbiti, ako ne, idete dalje bez nostalgije.
Razina korisnika 2
najvjerojatnije odlazim bez nostalgije...jer su le zvali i nudili bez da sam ih kontaktirao....a ugovor mi uskoro istjece...nakon prigovora nema odgovora...kao da sam stavljen ja ignore...konkretno...trenutno za sve usluge mobilne XL+ I fiksne internet i tv + HBO placam 406 kn...a u novoj najpovoljnijoj ponudi nude 560 kn za osti drek....ma da je ista cijena ok...ali toliko poskupljenje...nama sanse...nastojim smanjiti ukupni trosak a ne povecat ga...dakle odem u Tele 2 po mobilnu i odem za 165 kn na fiksne usluge i chiao VIP
A KVALITETA....EEEEtrenutno sam na Pagu...nikad nije bilo problema sa mobilnom a sada jedva imam H+ konekciju....vele radovi na mreži...ok bura puse hahahaah....ma nema vise Mexsikanac (vlasnik)je reko da nema odstupanja i da hoce pare...
btw forsaju potpisivanje ugovora 6 mj. prije isteka....ma floskula...gibam od njih jer se nekaj kuha...a ako ostanem naplatiti ce mi punu cijenu bivse XL+tarife za koju sam dobio dobar popust...pa budem mjesec dana morao platiti preko 300 kn umjesto sadasnjih 170kn
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ma da, dižu cijenu pod krinkom "više interneta" ili nekih drugih ludosti, ali kad staviš na papir tebi to samo znači veći trošak za isto što i dosad koristiš.
Što se tiče ranijeg produženja zivkalo i mene, al nema tu sreće. Računaju ako se pomamiš za novim uređajem da ćeš nasjest, a nude smiješne popuste i zapravo te obvezuju na dulju vjernost. Isto radi i HT s forom otplate uređaja na 36 rata... A ugovor za tarifu 24. Onda ćeš ili plaćat ostatak skuplje ili ćeš opet morat potpisat ugovor za neku vjerojatno opet skuplju tarifu. Tržišna utakmica.

Uglavnom, standardno, već godinama unatrag najbolje ponude i popusti se ostvaruju nakon isteka ugovorne obveze i zahtjeva za prijelaz na bonove ili prijelaz u drugu mrežu i to je već uobičajeno kod svih operatera i mobilnih i fiksnih.
Razina korisnika 2
...ma nema pregovora...meni istice 29.8. da ne placam punu cijenu nakon tog datuma moram prije izac....upravo zvao SKZ oni nemaju pouzdanu info kad nakranije mogu izac bez penala...cuo sam 60 dana prije...a nekad se mogao dobiti izlazni kod pa odes kod drugog i sve obavis odmah...sad kažu da nije tako da izlazni kod odmah iskljucuje mrezu i da imas problem sa prijenosom broja....tržišne igre a agenti namjerno poluinformirani...

Odgovori