Riješeno

Razlog za produljenje ugovorne obveze

  • 19 March 2018
  • 7 odgovora
  • 1252 pregleda

Pozdrav,

korisnik sam internet tarife sa 25 GB prometa za 169 kn i u promociji besplatnu noćnu opciju koja se ispostavila da je beskorisna. Potrošnja mi se u noćnim satima brojala kao dnevna potrošnja. Nakon razgovora sa korisničkom službom jedino rješenje mi je predloženo da ručno palim i gasim router prije noćne upotrebe i onda nakon upotrebe , što se meni iskreno ne da. Pa onda problemi sa spajanjem na internet gdje su me uvjeravali 3 puta da moj carnet račun nije aktivan, a ja kao glupača zvala carnet i informatičku službu na fakultetu gdje mi je potvrđeno da je aktivan. Zvanje korisničke službe Vaše , ponovno , gdje me ponovno uvjeravaju da mi račun nije aktivan. Na to sam doslovno planula i rekla da mi poprave internet kako kod znaju. Konačno je rješeno i sve što je bilo potrebno je resetirati router. Nisam se na to službeno žalila , jer bi mi to samo donjelo više glavobolje nego koristi. Konačno sam prije mjesec i pol dana promjenila tarifu i sada koristim mobilni net L sa 100 GB prometa, što je po svim pokazateljima dovoljno. Ugovorna obveza mi istječe 10.04.2018 i bila sam u danas u VIP centru da se raspitam za pogodnosti produljenja ugovorne obveze. Znate što su mi rekli ? Da se za produljenje ugovorne obveze ne dobivaju nikakvi popusti, tj, dobivam popust na tarifu od 10 kuna i mogu uzeti neki novi router za 9 kuna. Na što sam ja rekla da ću i dalje koristiti router koji već imam i da ne želim smeće od ZTE, a tom slučaju imam popust samo 10 kuna. Sramota. Znaći da tarifu mobilni net L plaćam 189 kuna mjesečno ( Uskoro mi istjeće studentska prava pa neću moći koristiti popust Carneta) + 10 kuna ona frekvencija. Sve zajedno 199 kuna za 100 Gb. Moje pitanje je zašto bi ja nastavila koristiti vipov internet kada mi TELE2 nudi neograničeni internet ( ograničenje 1TB) za 169 kuna i nema dodatnih nameta? Znači 169 kuna je ukupni račun. E sad neko bi rekao da mi brzina neće biti ista. E pa pogodite što? Ja sam na bonovima na tele2 i jako sam zadovoljna sa internetom na mobitelu. Signal je jak i uvijek je stabilan, je brzina je manja ali dovoljna za spajanje laptopa preko wifi na mobitel i surfanja i skidanja. Ovaj post je namjenjen korisničkoj službi. Želim da me kontaktira netko iz korisničke službe i slože mi na pismeno zadnju ponudu za produljenje tarife koja će biti povoljnija od ponude TELE2. Inače neću imati razloga da ostanem korisnik vipa i produljim ugovor. U tom slučaju raskidam korištenje te tarife odmah , a u 12 mjesecu i drugu internet tarifu. Da dobro ste čuli. Imam dvije pretplate za internet i raskinut ću obje čim bude moguće to učiniti bez penala. Molim vas da se korisnička služba dogovori međusobno i dostavi mi na mail ponudu pismenu. I nemojte reći da nije moguće jer ako je moguće za govorne tarife davati popuste za produljenje , onda je mmoguće i za internet tarife. I nemojte mi nuditi Homebox jer to ne želim nakon negativnih iskustava pročitanih ovdje.

Nezadovoljna ponudom popusta za produljenje.
icon

Najbolji odgovor od A1_Monika 22 March 2018, 09:11

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 3
@Ljutica, ako se smijem ubaciti jer nisam iz korisnicke sluzbe: svašta bi ti htjela 😃 . Zasto ne pojednostavis stvari i odmah po isteku ugovorne obveze pređeš konkurenciji? Natezanje s ovim slatkorjecivim manipulatorima i laznim oglasivacima nema smisla...
Razina korisnika 6
Bedž +4
Podnesi zahtjev za raskid ugovora na prodajnom mjestu i onda ćete kontaktirati iz službe za zadržavanje korisnika i ponuditi nešto povoljnije samo da ne odeš.
Ovdje nećeš ništa postići.
Razina korisnika 3
..onda ćete kontaktirati.

Nije "ćete" nego "ćeš"; ne širiti dezinformacije molim.
U slučaju da u poslovnici predas zahtjev za raskidom ugovora, ti kao korisnik kontaktiras sluzbu za savjetovanje (zanimljiv odnos prema korisniku, a).
Oni zovu jedino ako predas zahtjev za prelazak drugom operateru.
Bedž +1
Pozdrav @Ljutica,

molim te pošalji nam svoje podatke u inbox kako bi mogli napraviti malo detaljniju provjeru 🙂
Hvala monika na odgovoru. Sve što hoću od korisničke službe je zadnja ponuda za produljenje ugovorne obveze.
Bok Ljutica, još nam se nisi javila u inbox 😃 Čekamo da nam se javiš s podatcima zato što imamo već nešto za tebe organizirano 🙂
Evo Ivane , poslala sam poruku. Vidjet ćemo hoće li biti primamljiva ponuda.

Odgovori