Riješeno

Raskid ugovorne obveze / prelazak kod drugog operatera

  • 28 Siječanj 2019
  • 4 odgovora
  • 1391 pregled

Poštovani,

kontaktiram vas na ovaj način jer mail i telefonski poziv prema službi za korisnike A1 na žalost nisu urodili dobivanjem informacije.
odgovor na mail bio je: "odgovoriti ćemo u roku od 15 dana"
odgovor na poziv bio je: "nazvati će vas netko iz korisničke službe u roku 4-5 dana"

Imam ugovornu obvezu koja ističe 15.05.2019.
želim produljiti ugovor uz opciju uređaja Huawei Mate 20 lite dual sim.
Vaša ponuda uz M tarifu je 259 kn/mj a ponuda operatera Tele 2 uz neograničene pozive, sms i internet je 219 kn/mj

radi niže cijene za opširniju uslugu željela bih prijeći kod drugog operatera pa vas ljubazno molim za informaciju o iznosu i plaćanju penala za raniji raskid ugovora te koji su koraci potrebni da bi sve bilo riješeno najkasnije do 05.02.2019.

unaprijed hvala na odgovoru,
lijepi pozdrav
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 29 Siječanj 2019, 08:37

89 dana prije isteka ugovora se moze dobiti popuste i promocije na tarife. Za sada, regularne cijene. A sto se tice raskida, ako bas zelis, salji mail na zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr i da, odgovore 15. dan.


Točno, osim ovog dijela za odogovor u roku 15 dana :D

Točan iznos penala možeš dobiti pozivom na 0800 091 091, ovdje ti ih ne možemo komunicirati. Ili, ako imaš verificiranu e-mail adresu, možeš poslati upit na sluzba.za.korisnike@a1.hr pa tražiti točan izračun.
Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 4
89 dana prije isteka ugovora se moze dobiti popuste i promocije na tarife. Za sada, regularne cijene. A sto se tice raskida, ako bas zelis, salji mail na zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr i da, odgovore 15. dan.
Razina korisnika 3
89 dana prije isteka ugovora se moze dobiti popuste i promocije na tarife. Za sada, regularne cijene. A sto se tice raskida, ako bas zelis, salji mail na zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr i da, odgovore 15. dan.


Točno, osim ovog dijela za odogovor u roku 15 dana :D

Točan iznos penala možeš dobiti pozivom na 0800 091 091, ovdje ti ih ne možemo komunicirati. Ili, ako imaš verificiranu e-mail adresu, možeš poslati upit na sluzba.za.korisnike@a1.hr pa tražiti točan izračun.
Razina korisnika 4
@A1_Ivana eh, pa ne znam bas za taj mail. Meni su u poslovnici dali onaj mail za raskide ugovora, a vjerujem da je bolje direktno😎
Razina korisnika 3
@A1_Ivana eh, pa ne znam bas za taj mail. Meni su u poslovnici dali onaj mail za raskide ugovora, a vjerujem da je bolje direktno😎

Izračun naknade za prijevremeni raskid ide isključivo preko e-maila kojeg sam navela 😉 Ako tražiš direktno raskid, onda ide na e-mail zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr 😃

Odgovori