Riješeno

Raskid ugovora zbog smrti

  • 25 February 2019
  • 5 odgovora
  • 2450 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora
Užas!
U vašoj poslovnici sam prijavila smrt korisnika Vaših usluga (internet, mobitel, tv),predala potrebnu dokumentaciju i razgovarala s Vašim agentom na telefon i rečeno mi je da će usluge biti isključene. Dan nakon sam opet zvala službu za korisnike i agent mi je potvrdio da je dokumentacija zaprimljena i da će proslijediti kolegi s kojim sam razgovarala dan ranije. Nekoliko dana kasnije na mobitel pokojnika zove Vaš agent kako bi umrlome ponudio novu tarifu! Obavijestila sam i njega da je osoba umrla i da je dokumentacija poslana. Rekao mi je da je zahtjev u obradi. Prošlo je 2 tjedna od kada je "zahtjev u obradi", usluge su još uvijek aktivne i nitko me nije kontaktirao iako sam izričito naglasila da me se kontaktira kada se zaprimi dokumentacija.
Vaš sam korisnik (internet, mobitel) koji uredno podmiruje obaveze prema Vama i do sada nisam imala nikakvih neugodnosti niti problema s vašim uslugama, ali prisiljavate me da u obzir uzmem druge operatere. Ne razumijem zbog čega moram misliti na A1 umjesto da oplakujem pokojnika?
icon

Najbolji odgovor od A1_Sunchica 26 February 2019, 11:00

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 3
Bedž +3
Psbl, primi iskreno saučešće radi gubitka voljene oosobe. Molim te, pošalji nam privatnu poruku OVDJE i samo napiši podatke o liniji o kojoj se radi. Provjerit ćemo što se događa i što možemo napraviti da riješimo ovaj slučaj čim prije.
Sunchica Vama hvala, a kolege očito rade za konkurenciju ...
Razina korisnika 4
Bedž +3
@Psbl, primi isprike radi neugodnosti u komunikaciji s nama. Vjerujem da je posrijedi omaška. Čim zaprimimo potrebne nam podatke kroz privatnu poruku, odmah ćemo napraviti adekvatnu provjeru.
@IvanaM sve je riješeno tek nakon što sam se javila ovdje... Hvala na brzom odgovoru.

Savjet: preskočite službu za korisnike i preskočite poslovnice, očito jedini koji su učinkoviti su na A1 forumu
Razina korisnika 4
Bedž +3
@Psbl 👍🏼
Agenti su u Službi za korisnike kao i djelatnici na prodajnim mjestima educirani te svi raspolažemo istim informacijama/procedurama. Zaista vjerujem da se dogodila nenamjerna omaška i sigurna sam da to nikome nije bio cilj.

Odgovori