Raskid ugovora uslijed tehničkih poteškoća

  • 5 July 2017
  • 5 odgovora
  • 783 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Evo ovako. Vise mi se neda ponavljat jedno te isto sto se tice veze interneta. Ja i moj decko placamo racune Vipu skoro 900kn svaki mjesec. Imamo svako svoju tarifu uz mobitele plus kucni internet. Svaki dan po 20 puta dnevno veze pucaju. Previse je to novca za nesto sto je lose!!! Tehnicari su bili u par navrata ali navodno da je stvar centrale, ja u centru grada budem pa je nekad slab. Nego da prijedem na stvar, sto se mene tice vratimo vam i mobitele i ruter za raskidanje ugovora. Dali je to moguce?? Jer po meni ovo vise nema smisla! A prvih mj dana probnog roka za kucni internet je super radilo, dok nismo ugovor potpisali!
Lp

Odgovora 5

Razina korisnika 5
Evo izaći ću ti ja na teren popraviti to.

A sad realno: pošalji pisani prigovor u Vip. Forum nije način podnošenja prigovora niti ćeš ovdje naći neko dugotrajnije rješenje.

Probleme na liniji/centrali relativno je lako riješiti, samo je problem što u gradskim sredinama treba hrpa dozvola za zamjenu potrebnih kablova (podzemni užas, nadzemni malo manji užas).
Jel to moze preko maila ili bas pisano na njihovu adresu?
Razina korisnika 1
Haha opet @ROBOGO 🆒
Ja tebe i branim a ti tako🆒
Mogao bi biti malo ljubazniji prema damama;)
A evo imam i pitanje za tebe-jesi ti ikada slao bilo kakav prigovor vipu?🆒:D
Autorici porucujem da se problem da srediti i ako treba bilo kakvu pomoc vezanu uz prigovore nek mi se javi u inbox;)
Razina korisnika 5
Jel to moze preko maila ili bas pisano na njihovu adresu?
http://www.vipnet.hr/obrasci-za-prigovore sve su informacije ovdje.

Haha opet @ROBOGO 🆒
Ja tebe i branim a ti tako🆒
Mogao bi biti malo ljubazniji prema damama;)
A evo imam i pitanje za tebe-jesi ti ikada slao bilo kakav prigovor vipu?🆒:D
Autorici porucujem da se problem da srediti i ako treba bilo kakvu pomoc vezanu uz prigovore nek mi se javi u inbox;)

Slao sam upit za izračun naknade za prijevremeni raskid - jednom. Jednom, i nikad više ništa s Vipnetom. Kompliciraju situaciju što je više moguće.
Razina korisnika 3
Evo ovako. Vise mi se neda ponavljat jedno te isto sto se tice veze interneta. Ja i moj decko placamo racune Vipu skoro 900kn svaki mjesec. Imamo svako svoju tarifu uz mobitele plus kucni internet. Svaki dan po 20 puta dnevno veze pucaju. Previse je to novca za nesto sto je lose!!! Tehnicari su bili u par navrata ali navodno da je stvar centrale, ja u centru grada budem pa je nekad slab. Nego da prijedem na stvar, sto se mene tice vratimo vam i mobitele i ruter za raskidanje ugovora. Dali je to moguce?? Jer po meni ovo vise nema smisla! A prvih mj dana probnog roka za kucni internet je super radilo, dok nismo ugovor potpisali!
Lp


Pozdrav Viki! Prema ovome što navodiš, pretpostavljam da si poteškoće prijavljivala već kolegama u Tehničkoj podršci. Žao mi je ako je u pitanju veći uzrok tvojih poteškoća. Prigovor svakako možeš poslati, poželjno je čak, na e-mail adresu sluzba.za.korisnike@vipnet.hr. Vlasnik linije se treba vlastoručno potpisati i navesti sve detalje o usluzi. Vjerujem da će se pronaći rješenje 😉

Odgovori