raskid ugovora- povrat uređaja

  • 24 August 2019
  • 7 odgovora
  • 2447 pregleda

Razina korisnika 1
Evo jedne istinite priče, nekome možda nevjerojatne, meni ne jer imam dugogodišnje iskustvo sa Vipom, sada A1.
Dakle, umre mi punica (majka moje supruge), imala je BNET TV i telefon, ugovorna obveza je istekla davno, živjela je sama u stanu i sada naravno supruga želi raskinuti sve veze sa BNET-om jer u stanu više nitko ne živi pa prema tome nikome i nije potreban BNET.
Kontaktira korisničku službu (A1, bnet, VIP, sve je to isto) koja od nje zatraži da donese smrtni list i sve će biti odmah riješeno. Donese ona smrtni list, raskinu ugovor koji zapravo i nije postojao i nakon par dana dođe poštar sa zahtjevom za povrat uređaja.
OK, pošto supruga radi, a i ja sam svoje uređaje već vračao pa znam gdje treba iči, uzmem ja uređaje i pravac A1 centar da im napravim uslugu pa da ne moraju slati kurira (na zahtjevu je pisalo da se prikupljanje uređaja može dogovoriti i preko kurirske službe).
Dođem u A1 centar kad gle vraga, više ne preuzimaju uređaje u centru nego me traže da zapakiram uređaje i odnesem na poštu. Naravno, do šefova se ne može doči pa sam zatražio da onda ipak kurir dođe po uređaje jer je zbilja nemam vremena pakirati uređaje i nosati ih po poštama, a njima je izgleda lakše poslati kurira. Pošto imam dugogodišnje iskustvo sa VIP-om, zamolim djelatnicu da mi napiše potvrdu da ne želi preuzeti uređaje (jer, nikad se ne zna), i ona mi je ispunila želju.
Zahtjev za prikupljanje uređaja kurirskom službom je napravljen i to je to, odem ja doma. Ali, pošto ja imam dugogodišnja iskustva sa VIPom, kažem ja supruzi da ona za svaki slučaj to sve zatraži i e-mailom, a neka to sve napravi i telefonom jer nikad se ne zna, vrag ne spava. Potvrđeno joj je mailovima da će po uređaje doći kurirska služba i to je to....valjda.
I zbilja, vrag ne spava....došla dva računa od po 800 kn za uređaje.
Da nemam dugogodišnje iskustvo sa VIPom, sada bih ovdje napisao svakakve prostote, jer bi popizdio, ali iskustvo me naučilo da sa VIPom (sada A1) možeš doživjeti nevjerojatne trenutke i nema koristi od popižđivanja.
PS. Bio sam dugogodišnji korisnik VIP-a, zapravo od prvog dana, bilo je OK....sada je to katastrofa i fala Bogu više nemam nikakve veze niti sa VIPom niti sa A1.
Kad bi mi se sada dalo zajebavati, mogao bih poslati kurirsku službu da ode po uređaje na mirogoj kod punice.

Odgovora 7

Razina korisnika 6
Bedž +6
Ček, ti si vratio uređaje i još ti poslali račun za iste??? Kako si napisao, ugovorna obveza istekla je odavno i vjerojatno su ti uređaji i zastarjeli, pa ne znam zašto si ih uopće i vraćao, a definitivno ne koštaju 800 kuna 🤔
Čak je moguće i da ih je tvoja punica i kupila davno prije, ne bi me uopće začudilo da su uspjeli podvaliti u račun, naročito kad su stariji ljudi u pitanju
Razina korisnika 7
Bedž +3
@nickno - uređaji su vlasništvo A1. Nije to ht pa da nakon isteka bude puno njuškalo opreme. 😃 Ne znam postoji li još uvijek na bnet-u ona shema da se plaća mjesečno najam routera ili jednokratno plati "otkup najma" ali to nije otkup opreme već samo glupi otkuo najma o kojem sam davno pisao. Dakle, oprema se vraća a vraća se preporučeno poštom (s povratnicom kao dokazom) ako se ne varam, na adresu Agram servisa. Ovdje koliko vidim uređaji nisu vraćeni jer se čeka kurirska koja nikako da stigne pa je prije stigao račun.
Razina korisnika 1
Ček, ti si vratio uređaje i još ti poslali račun za iste???
ne, nisam vratio uređaje jer ih nisu htjeli preuzeti u a1 centru, rekli su da će poslati kurira. Umjesto kurira poslali su račune
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nekoć je prolazio povratak u poslovnici (uz molbe), kurirske službe zakazuju često kad je povrat u pitanju, kad se naručuje nešto novo većinom doleti brzo. Da bi se uštedilo živaca, najbolje poštom na trošak Agram servisa. Na taj način poslan povrat opreme prije tjedan dana i za 2 dana je stigla pismena potvrda o zaprimanju. Računi stižu automatikom i sad će trebati vremena da se pobije potvrdom o vraćanju.
Razina korisnika 1
A gle, čak mi je i jednostavnije odnesti uređaje u Agram servis nego se zajebavati sa pakiranjem i odlaskom u poštu( sada iz principa neču), ali pitanje je da li bi i u Agramu preuzeli uređaje???
Pošto znam svoju suprugu ona će angažirati odvjetnika pa nek se ona s time gomba, ja znam da neče platiti jer ima sve dokumentirano
Razina korisnika 7
Bedž +3
Odvjetnika za što? Vratiš opremu i olakšaš svojima život, dobiješ papirnato, faksiraš ili mailaš i nemaš što plaćat. Da su zaje...., jesu. Ali priču "povrijeđene mlade" ne bih želio na svojoj koži. Da predaju dug agenciji za naplatu, kamate, problema bespotrebnih...

Probaj zvrcnut Agram i pitat možeš li osobno vratit i obavezno traži potvrdu da su zaprimili.
Razina korisnika 1
Odvjetnika za što? Vratiš opremu i olakšaš svojima život, dobiješ papirnato, faksiraš ili mailaš i nemaš što plaćat. Da su zaje...., jesu. Ali priču "povrijeđene mlade" ne bih želio na svojoj koži. Da predaju dug agenciji za naplatu, kamate, problema bespotrebnih...

Probaj zvrcnut Agram i pitat možeš li osobno vratit i obavezno traži potvrdu da su zaprimili.

zapravo, da u pravu si
moram ženu nagovoriti, zajebana je😀

Odgovori