Riješeno

Raskid ugovora o pretplati

  • 6 November 2018
  • 2 odgovora
  • 3000 pregleda

Ugovor koji glasi na mog supruga istekao je 5. mj.2018.
Sada smo zatražili raskid ugovora jer želimo preći u drugog operatera. Međutim kažu da mora.o najprije prenijeti zahtjev za prelazak sa pretplate na bonove. Učinili smo tako. E sad treba zvati neku njihovu službu za korisnike. Pa nam oni nešto navodno nude i tek onda možemo raskinuti pretplatu!!!
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 7 November 2018, 04:56

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Postoje mnogobrojne teme ali ukratko, da se ne ponavljam po stoti put. Po Zakonu su dužni broj prebaciti na bonove u roku 24 sata, inzistirajte na tome. Princip je da se zatraži raskid Ugovora i prelazak na bonove pa oni daju broj službe koja nešto ponudi pa nazovete taj broj i kažete da vas ne zanima nikakva ponuda i da želite da vas prebace na bonove u roku 24 sata jer na to imate pravo po Zakonu.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Ili tako ili podneseš zahtjev za prijenos broja kod operatera kod kojeg želiš i to se ugl. realizira u roku 3 radna dana. I u tom slučaju će te najvjerojatnije kontaktirati A1 odjel za brigu o korisnicima te ponuditi nešto kako bi odustao/la od prijenosa broja u drugu mrežu.

Odgovori