Riješeno

Raskid ugovora nakon 24 h ?


Pozdrav.
Danas sam potpisao ugovor na VIP prodajnom mjestu na 24 mjeseca uz opciju uređaj. Došao sam doma i upalio mobitel kad ono tamo katastrofa. Uređaj je katastrofa. Uopće mi ne odgovara i jako sam ne zadovoljan. Dakle uređaj sam vratio na tvorničke postavke nakon 30 min i vratio ga u kutiju. Zanima me postoji li opcija promjene uređaja ili pak mogućnost raskida ugovora ?
hvala
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 20 Travanj 2018, 05:01

Ne. Po tvom upisu bih rekao da je uređaj ispravan ali te nije dovoljno impresionirao. Suvislo je pitati zašto prije kupnje nisi isprobao uređaj kako radi, leži u ruci itd.?

Spakiraj mob i stavi u oglasnik, da barem malo pokrpaš trošak. Glede ugovorne obveze, možeš je raskinuti uz penale. Ili prodaj mob kojim si nezadovoljan, kupi neki koji će ti odgovarati a ugovornu obvezu odradi uz taj novi mob koji ćeš kupiti. Nadam se da nisi potpisao najveću tarifu kako bi povoljnije dobio mob. I drugi put se svakako informiraj, isprobaj na licu mjesta prije nego išta potpisuješ.

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 7
Bedž +2
Ne. Po tvom upisu bih rekao da je uređaj ispravan ali te nije dovoljno impresionirao. Suvislo je pitati zašto prije kupnje nisi isprobao uređaj kako radi, leži u ruci itd.?

Spakiraj mob i stavi u oglasnik, da barem malo pokrpaš trošak. Glede ugovorne obveze, možeš je raskinuti uz penale. Ili prodaj mob kojim si nezadovoljan, kupi neki koji će ti odgovarati a ugovornu obvezu odradi uz taj novi mob koji ćeš kupiti. Nadam se da nisi potpisao najveću tarifu kako bi povoljnije dobio mob. I drugi put se svakako informiraj, isprobaj na licu mjesta prije nego išta potpisuješ.
Razina korisnika 5
Ako ti "potpisivanje ugovora" znači da si uzeo novi broj, po sad već starom zakonu imaš pravo na probni period svoje usluge u trajanju od pet dana i povrat SVEGA natrag ukoliko ti to ne odgovora.

Dakle odneseš sve natrag i kažeš da ti 4G mreža na tvojoj lokaciji ne radi kako si očekivao, ili pronađeš već neku grešku.

Pet dana za isprobavanje mreže
Novost u pravima korisnika je i probno razdoblje uporabe usluga u mrežama pokretnih komunikacija, gdje se probno razdoblje produljuje s dva na pet dana, a osim za usluge pristupu internetu, vrijedit će i za javne govorne usluge u tim mrežama.

- Ovime se korisnicima u mrežama pokretnih komunikacija omogućuje ispitati ispunjava li usluga očekivanu dostupnost na željenim lokacijama.


HAKOM
Razina korisnika 7
Bedž +2
@acer112 - to što si opisao je dopuna iz 2014. godine i odnosi se na probni period gdje se izda sim kartica bez mobitela i ako korisnik nije zadovoljan (što je danas muka dokazati), može vratiti uz plaćanje potrošenog u roku tih 5 dana probnog perioda. Ovdje se radi i o kupovini mobilnog i kad bi tako bilo, svi bi uzimali premium mobitele i vraćali nakon 5 dana. Čisto sumnjam da to prolazi. Na kraju krajeva, postoje mjesta gdje se isti može pogledati, isprobati, pročitati recenzije na netu.

Ako i dokaže nemogućnost usluge i mreže, slijede penali u obliku plaćanja pune cijene moba.
Razina korisnika 5
@gogsy1975 Rekao bi da to vrijedi normalno sa kupovinom novog broja (sa ili bez uređaja), dakle nikakvi probni periodi i posebne kartice. Osobno nisam nikada kupovao voice+mobitel pa vraćao na taj način, ali sam jednom uzeo data+laptop kod VIP-a još 2015. i uredno sam uspio vratiti sve uz raskid ugovora i plaćanje samo onoga što sam potrošio u tom periodu. Dakle u pitanju je kupovina u poslovnici, ne na internetu. Razlog vraćanja je bio taj što nisam imao 4G signala kod sebe, to sam rekao liku u poslovnici i nisam trebao ništa dalje "dokazivati" posebno.

Na kraju krajeva po zakonu 100% možeš kupiti voice+mobitel preko interneta i vratiti u roku 14 dana, znači možeš 'ladno izabrati ajfon od 12 soma kuna i poigrati se sa njime ne 5 već 14 dana i vratiti ga natrag, što bi onda bio toliko nepremostivi problem ako isto to napraviš kupovinom u dućanu, sa time da je tamo manji rok za povrat?
Razina korisnika 7
Bedž +2
@acer112 - živi bili pa vidjeli. Nadam se da će autor teme javiti ishod. A inaće, pogledaj pitanje broj 9.

Link

Čista dobra volja prodavača.
Razina korisnika 5
To sa linka je staro ko biblija, prije bilo kojeg od ovih novijih zakona, a i ne ulazi direktno pod telekomunikacije koje su uređene posebnim zakonima 🙂

"Ponedjeljak, 18.04.2011"

Svakako treba otići probati i pozvati se na neki od zakona a ne pasivno slegnuti rameninima 🙂 Ja do sada sam masu stvari znao vraćati i nikada nisam imao problema (nevezano za telekomunikacije), samo moraš biti odlučan i smisliti prije pravi razlog zašto nešto vraćaš a ne jer ti se sad to više ne sviđa. Kod operatera je nešto drugačija politika vraćanja ali i tu se može. Na kraju krajeva neki operateri sami reklamiraju vraćanje svojih uređaja i mame na taj način kupce da ih isprobaju (HT webshop), dakle ne treba nam biti ništa čudno ako se takvo što dopušta u određenom roku i kupovinom u dućanu, posebno ako se zakonski išlo da se taj dio uredi.

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića