Riješeno

Raskid ugovora (Mobilni Net L internet)

  • 13 October 2018
  • 3 odgovora
  • 855 pregleda

Postovani,

Poslala sam zahtjev za raskid ugovora 01.10.2018. na mail zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr, te 07.10.2018 na mail zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr. Nisam dobila automatski odgovor od VIPa i A1 nakon slanja te sam i odlucila slati zahtjev na mail sluzba.za.korisnike@vipnet.hr.

Do danas nisam dobila odgovor i zelim provjeriti da ste zaprimili zahtjev.

Hvala unaprijed
icon

Najbolji odgovor od xdox 18 October 2018, 15:48

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 7
Bedž +3
Obično odgovore u zakonskom roku od 15 dana, pa vjerujem da ćeš prije dobiti odgovor na mail nego ti ovdje netko od moderatora ponudi da pošalješ podatke za provjeru u inbox. A automatski odgovor vjerojatno nije stigao jer je taman krenulo prebacivanje na A1.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Pozdrav katarinabo,

pošalji mi svoje podatke OVDJE i mail sa kojeg si slala zahtjeve. Provjerit ću status, svi mailovi koje si gore navela su ispravni pa je trebalo biti zaprimljeno.
Isti moj slučaj.
Sada, 17 dana nakon nedostatka ikakvog odgovora, mi se i na prodajnom mjestu i na broju Odjela za savjetovanje korisnika čude jer se navodno pretplata ne raskida slanjem tog maila.

Dakle slanje maila za raskid ugovora je jednostavno kriva informacija i ne postiže se ništa.
Otići na prodajno mjesto A1 - isprintaju list s brojem obrasca - nazovete Odjel za savjetovanje korisnika (0800 913 087) - tražite da vam storniraju račun za 10. mjesec (jer ste poslali mail kojeg oni VIDE još 1.10. i pretpostavljam dalje niste koristili internet). Sretno.

Odgovori