Raskid ugovora i prelazak u tomato

  • 4 December 2018
  • 4 odgovora
  • 3750 pregleda

Želio bih podijeliti svoje negativno iskustvo sa službom za korisnike A1.
Dana 18.11.2018. istekao mi je ugovoru u VIP pretplati sada A1. Otišao sam u poslovnicu s namjerom da otkažem pretplatu i prijeđem na bonove ili tomato.
Dobio sam uputu da nazovem služnu za korisnike 0800 913 051 vezano za otkazivanje ugovora.
Drugi dan sam nazvao služnu za korisnike 0800913051 gdje sam dogovorio otkazivanje pretplate u A1 i prelazak na tomato pretplatu. Korisnička služba mi je rekla da će mi kroz dva do tri dana na kućnu adresu doći nova kartica.

Međutim do danas kartica nije stigla. Zvao sam dva puta služnu za korisnike i rekli su da su zahtjev odmah obradili i da im kao nije jasno kako kartica nije stigla. Kao da ju šalju s Marsa. Paket mi iz Frankfurta dođe za dva dana.

Dva puta sam zvao službu i rekli su da će me povratno kontaktirati ali nisu.

S obzirom da niti u roku od dva tjedna nisam dobio novu karticu oni su mi uredno i na vrijeme dostavili novi račun s punom cijenom tarife od 230 KN. Zanima me kako mogu dostaviti račun na vrijeme a novu karticu ne mogu.

Razočaran sam njihovom nebrigom za korisnike.

U VIP-u sam imao dva broja na pretplatu i fiskne usluge. I sada ozbiljno razmišljam da otkažem sve usluge i prijeđem kod drugih operatera. Pa će netko drugi zarađivati cca 500 kuna svaki mjesec.

Odgovora 4

Razina korisnika 6
Bedž +4
Pošalji pisani prigovor vlastoručno potpisani i kopiju osobne. U prigovoru traži i da ti storniraju zadnji račun budući da nisu obavili posao kako je dogovoreno.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Sa pretplate prvo na bonove na koje po zakonu moraju prebaciti u roku 24 sata. A s bonova onda bilo gdje.

Sad samo preostaje prigovor pa čekanje na odgovor 15 dana i trošenje živaca ali biti će riješeno.
Razina korisnika 5
Bedž +2
Korisnička služba mi je rekla da će mi kroz dva do tri dana na kućnu adresu doći nova kartica.


A zašto nova kartica? Pa Tomato je od VIPa.
Razina korisnika 7
Bedž +3
A zašto nova kartica? Pa Tomato je od VIPa.

Iz istog razloga zašto i novi router kad se prelazi sa b.neta na a1, dapače isti model routera. Ili nova sim kartica kad prelaziš sa ht-a na bonbon. Taj fenomen brenda i rušenja cijene a1 vs. tomato kad se slijeva u istu kasu je nebulozan. Ista stvar simpa vs. bonbon. Sami sebi rade konkurenciju.

Odgovori