Najbolji odgovor od gogsy1975
Pogledaj originalRaskid ugovora i prelazak na novu tarifu
12.10 istekao je ugovor te sam dogovorila sa SZK da raskidam ugovor i da me prebace na bezugovornu tarifu od Tomata. Nova SIM kartica je vec odavno stigla, međutim nisu me jos prebacili. Zvala sam SZK, ali kazu da je zahtjev i dalje u obradi. Ima li netko slicnih iskustava, koliko dugo se treba cekati?
Po zakonu te moraju unutar 24 sata skinut na bonove. Nazovi i oštro zahtjevaj da te prebace, zaprijeti hakom-om. Postoji već tema sa linkom na članak.
I da, od 12.10. ti je tarifa koju si imala u punoj cijeni, bez popusta i tako odugovlače. Nisi prva koja je tako prošla.
Link na temu
I da, od 12.10. ti je tarifa koju si imala u punoj cijeni, bez popusta i tako odugovlače. Nisi prva koja je tako prošla.
Link na temu
Želio bih podijeliti svoje negativno iskustvo sa službom za korisnike A1.
Dana 18.11.2018. istekao mi je ugovoru u VIP pretplati sada A1. Otišao sam u poslovnicu s namjerom da otkažem pretplatu i prijeđem na bonove ili tomato.
Dobio sam uputu da nazovem služnu za korisnike 0800 913 051 vezano za otkazivanje ugovora.
Drugi dan sam nazvao služnu za korisnike 0800913051 gdje sam dogovorio otkazivanje pretplate u A1 i prelazak na tomato pretplatu. Korisnička služba mi je rekla da će mi kroz dva do tri dana na kućnu adresu doći nova kartica.
Međutim do danas kartica nije stigla. Zvao sam dva puta služnu za korisnike i rekli su da su zahtjev odmah obradili i da im kao nije jasno kako kartica nije stigla. Kao da ju šalju s Marsa. Paket mi iz Frankfurta dođe za dva dana.
Dva puta sam zvao službu i rekli su da će me povratno kontaktirati ali nisu.
S obzirom da niti u roku od dva tjedna nisam dobio novu karticu oni su mi uredno i na vrijeme dostavili novi račun s punom cijenom tarife od 230 KN. Zanima me kako mogu dostaviti račun na vrijeme a novu karticu ne mogu.
Razočaran sam njihovom nebrigom za korisnike.
Dana 18.11.2018. istekao mi je ugovoru u VIP pretplati sada A1. Otišao sam u poslovnicu s namjerom da otkažem pretplatu i prijeđem na bonove ili tomato.
Dobio sam uputu da nazovem služnu za korisnike 0800 913 051 vezano za otkazivanje ugovora.
Drugi dan sam nazvao služnu za korisnike 0800913051 gdje sam dogovorio otkazivanje pretplate u A1 i prelazak na tomato pretplatu. Korisnička služba mi je rekla da će mi kroz dva do tri dana na kućnu adresu doći nova kartica.
Međutim do danas kartica nije stigla. Zvao sam dva puta služnu za korisnike i rekli su da su zahtjev odmah obradili i da im kao nije jasno kako kartica nije stigla. Kao da ju šalju s Marsa. Paket mi iz Frankfurta dođe za dva dana.
Dva puta sam zvao službu i rekli su da će me povratno kontaktirati ali nisu.
S obzirom da niti u roku od dva tjedna nisam dobio novu karticu oni su mi uredno i na vrijeme dostavili novi račun s punom cijenom tarife od 230 KN. Zanima me kako mogu dostaviti račun na vrijeme a novu karticu ne mogu.
Razočaran sam njihovom nebrigom za korisnike.
Rolande, žao mi je zbog neugodnog iskustva s dostavom SIM kartice 😕 Javi nam se u inbox ovdje sa podacima o usluzi da provjerimo gdje je stalo.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.