Bio sam korisnik Amisa, pa zatim A1 fiksne linije preko 3 godine. Plaćao sam 300 kn mjesečno za telefon, internet i TV. Nisam bio pod ugovornom obvezom dulje od godinu dana.
Zbog preseljenja sam zatražio gašenje usluge jer novi stanar nije htio nastaviti s korištenjem usluge.
E tu dolazimo do dobro osmišljene prevare:
- Nazovem korisničku službu i oni mi kažu da moram doći u poslovnicu (Ok, u redu. Istina gužva je, a i djeca me čekaju doma, ali idem raskinuti prije kraja mjeseca)
- Nakon što sam došao u poslovnicu i rekao da želim isključenje, oni isprintaju papir na kojem nema nikakvih podataka osim broja predmeta i broja telefona koji trebam nazvati (wtf ?!)
- Na moje inzistiranje da mi daju potvrdu da je usluga isključena i da neću više plaćati, usmeno me uvjeravaju da je to tako i da će mi kolege to samo još telefonom potvrditi
- Nakon što sam dobio korisničku službu telefonom (čekanje pola sata), operater mi kaže da zbog pravila HAKOM-a usluga može biti isključena tek za 14 dana.
- Na moje inzistiranje da to ne dolazi u obzir, operater mi ipak ponudi da će raskinuti uslugu za 7 dana (a HAKOM?!)
Naravno da mi ne pada na pamet platiti ovu muljažu, pa ću se žaliti dva puta A1, zatim HAKOM-u, pa onda idemo dalje. Nije mi do 100 kuna, ali ne dam razbojnicima iz principa.
Eto, dragi korisniče koji možda razmišljaš potpisati ugovor s ovim prevarantima, moj savjet je da ih zaobiđeš u širokom luku. Ja ću im nastaviti raditi antireklamu na društvenim mrežama i gdje god stignem.
Muljatori. Dabogda vam linije pregorile.
Josip Budimir
Zagreb