Raskid ugovora - fiksna linija (kako se muljaju korisnici)

  • 1 Ožujak 2019
  • 6 odgovora
  • 2304 pregleda

Registrirao sam se na ovaj forum samo da upozorim ljude na prijevaru koju A1 radi prilikom raskida ugovora.

Bio sam korisnik Amisa, pa zatim A1 fiksne linije preko 3 godine. Plaćao sam 300 kn mjesečno za telefon, internet i TV. Nisam bio pod ugovornom obvezom dulje od godinu dana.
Zbog preseljenja sam zatražio gašenje usluge jer novi stanar nije htio nastaviti s korištenjem usluge.
E tu dolazimo do dobro osmišljene prevare:
  1. Nazovem korisničku službu i oni mi kažu da moram doći u poslovnicu (Ok, u redu. Istina gužva je, a i djeca me čekaju doma, ali idem raskinuti prije kraja mjeseca)
  2. Nakon što sam došao u poslovnicu i rekao da želim isključenje, oni isprintaju papir na kojem nema nikakvih podataka osim broja predmeta i broja telefona koji trebam nazvati (wtf ?!)
  3. Na moje inzistiranje da mi daju potvrdu da je usluga isključena i da neću više plaćati, usmeno me uvjeravaju da je to tako i da će mi kolege to samo još telefonom potvrditi
  4. Nakon što sam dobio korisničku službu telefonom (čekanje pola sata), operater mi kaže da zbog pravila HAKOM-a usluga može biti isključena tek za 14 dana.
  5. Na moje inzistiranje da to ne dolazi u obzir, operater mi ipak ponudi da će raskinuti uslugu za 7 dana (a HAKOM?!)
Uglavnom, ova prijevara je jako lukavo smišljena tako da se ne uspijete naljutiti dok ste još u poslovnici, nego vam to serviraju nakon pola sata čekanja telefonom doma.
Naravno da mi ne pada na pamet platiti ovu muljažu, pa ću se žaliti dva puta A1, zatim HAKOM-u, pa onda idemo dalje. Nije mi do 100 kuna, ali ne dam razbojnicima iz principa.

Eto, dragi korisniče koji možda razmišljaš potpisati ugovor s ovim prevarantima, moj savjet je da ih zaobiđeš u širokom luku. Ja ću im nastaviti raditi antireklamu na društvenim mrežama i gdje god stignem.

Muljatori. Dabogda vam linije pregorile.

Josip Budimir
Zagreb

Odgovora 6

@jbudimir Žao mi je radi tvog nezadovoljstva. Iako je sve u skladu sa uvjetima korištenja: https://bit.ly/2PUJksE prigovor možeš poslati putem maila na adresu: sluzba.za.korisnike@a1.hr. Kolege će napraviti provjeru i povratno ti se javiti. Kako bi prigovor bio pravovaljan isti treba biti vlastoručno potpisan ili poslan s potvrđene mail adrese.
@jbudimir Žao mi je radi tvog nezadovoljstva. Iako je sve u skladu sa uvjetima korištenja: https://bit.ly/2PUJksE prigovor možeš poslati putem maila na adresu: sluzba.za.korisnike@a1.hr. Kolege će napraviti provjeru i povratno ti se javiti. Kako bi prigovor bio pravovaljan isti treba biti vlastoručno potpisan ili poslan s potvrđene mail adrese.

Izražavam divljenje i imresioniran sam suvislim odgovorom.
Još jednom svaka čast, tako se odgovara dugogodišnjem korisniku, da ostane razočaran do kraja...
Pridruzujem se svakoj mogucoj antireklami
Meni nije jasan plan rada.
Nazvao je službu za korisnike da bi mu rekli da dođe u poslovnicu da bi mu tamo dali papir sa brojem telefona koga da nazove?!?
grmph...
Razina korisnika 1
Mislite da su ostali telekomi bolji.
Sve je to isto samo u drugom pakiranju.
Nikad neću zabotaviti frku sa bonbonom koji mi je nakon 3 godine raskida poslao ovrhu i na kraju sam bio na sudi s njima i dobio jer tip u poslovnici nije faksirao ugovor o raskidu.
Ili sa TELE2 koji mi je poslao neispravan uređaj i sada se sudim s njima jer nisam htio plačati ono što ne koristim i neću koristiti. prigovori, molbe ali ništa. Sada sam na sudu. Hočeš lijepo nejede pa sada evo sud.
O TOTAL Tv-u da ne govorim. Dođe tip stavi tanjur koji ne radi. Kao doći će kasnije. Oni uredno šalju račune ja ne plačam i zovem. Kažu ide raskid Vratim ruter i kao da nisam. Šalju račun koji ne platim, šaljem prigovor kao sve ok ali i to je sada na sudu.
Kao EVO Tv je kao bez ugovora. Malo morgen. I s njima sam na sudu. Ne koristim uslugu, vratim uređaj ali oni i dalje šalju ovrhe.
I sa A1 sam na sudu ali pokušaj da to podmirim bez suda nije išlo.
Imam iskustvo ali A1 je mila majka na prema ostalim lešinarima mada niti A1 nije ništa bolji od ostalih.
pokušaj ići na lijepo nejede.
Sada sam sa svima na sudu ali nećete dobiti.

@jbudimir Žao mi je radi tvog nezadovoljstva. Iako je sve u skladu sa uvjetima korištenja: https://bit.ly/2PUJksE prigovor možeš poslati putem maila na adresu: sluzba.za.korisnike@a1.hr. Kolege će napraviti provjeru i povratno ti se javiti. Kako bi prigovor bio pravovaljan isti treba biti vlastoručno potpisan ili poslan s potvrđene mail adrese.

steta sto to nisam procitao sat ranije

Odgovori