Riješeno

"RASKID" UGOVORA

  • 17 January 2019
  • 6 odgovora
  • 483 pregleda

Razina korisnika 4
Bedž +4
  • Bližim se zvijezdama
  • 346 odgovora
Ovako, poslao sam mejl prije mjesec dana u vezi raskida onog ugovora za tarifu, vidio sam da su me zvali 3.1. no ja se nisam uspio javiti. To je to, nisu me zvali uopće više nakon 3.1. i ja naletim na live chat na a1 stranici da ih pitam je li raskinut ugovor. Kaže mi djelatnica da je 3.1. raskinut ugovor. No, međutim, ima već moja ovakva tema kad sam ja pitao za broj službe za raskid, i ja sam tada nazvao taj broj te su mi rekli da je to raskinuto te sam zato i zatvorio temu... Pogodite šta, 15.1. vidim u hpb netbanking naplaćeno 35kn za tarifu koja je navedeno raskinuta 3.1. Tko je tu lud sad? Sad jedino mi još preostaje slanje mojih podataka u inbox, da to napravim? hvala
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 18 January 2019, 12:45

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 2
Bedž +2
Remko, ne vidim ništa sporno u ovome što opisuješ. Ta naplata od 35kn koju vidiš sigurno nije bila kreirana za taj vremenski period jer će se taj period naplatiti na računu za 1. mjesec koji će biti kreiran tek početkom 2. mjeseca. Ta naplata od 35kn je za nešto drugo, vjerojatno po nekom računu za 12. mjesec. Za detalje bih ti savjetovao da nas nazoveš na 0800 091 091, tamo ćemo imati pristup svim potrebnim podacima 🙂
Razina korisnika 4
Bedž +4
No zapravo stvar je u tome da uslugu nisam koristio vise od 10 godina; mogu li dobiti povrat novca?! A cujte, imam ja broj sluzbe za brigu o korisnicima, da ne zovem bezveze glavni szk, no tamo mi glazba svira pola sata dok se netko ne javi... Uglavnom hvala Vam na pojasnjenju
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Remko1 - "Lega", pa ti si legenda. Em plaćaš ono što ne koristiš, em kažeš da su ti uvalili (a ti prihvatio). 😃 Bome A1 voli takve. 😉
Razina korisnika 4
Bedž +4
😞 lega kad svi tu na Sjenjaku imaju bnet koje ja poznam i u a1 ponude bnet a ja mislim da je to dobra ponuda (jer sam prije placao 270kn) a kasnije skuzim da svi mogu dobit takvu ponudu kao sto sam ja... bar da mi sms posalju i da kazu da me vole svim srcem 😄
Razina korisnika 1
Bedž +1
Remko1, kolege iz odjela za brigu o korisnicima ti ne mogu pomoći oko detalja tvojeg računa i također će te uputiti u poziv službi za korisnike. Prigovor na račun također možeš proslijediti putem e-maila na adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr.
Razina korisnika 4
Bedž +4
Ma vidjet cu hoce li mi doci racun u 2. mjesecu pa ako dođe slat cu prigovor, no vjerojatno je ovo samo bio racun za 12. mjesec iako nisam uopce vise htio koristit uslugu no dobro buduci da mi je a1 ukrao 35kn/mj 10 godina nece mi naskodit jos jedanput 35kn da platim.. ugl. zatvorio sam temu jer se nadam da ce sve sad biti ok

Odgovori