Najbolji odgovor od A1_Monika
Pogledaj originalRaskid ugovora
Poslao sam vašoj službi za korisnike žalbu zbog raskida jednog ugovora na pretplatu jer ssm do prije nekoliko mjeseci plačao uredno obadvije pretplate kod vas i nisam tražio raskid ugovora. Sve što sam dobio kao odgovor jest da se prijavim na Vip forum. Ne znam više što da činim. Pomozite!
Pozdrav @stankomark, ako sam dobro shvatila napravljen je raskid ugovora, a ti to nisi zatražio?
Molim te javi nam svoje podatke u inbox pa ćemo provjeriti o čemu se radi.
Molim te javi nam svoje podatke u inbox pa ćemo provjeriti o čemu se radi.
Pozdrav
Ne bih otvarao novu temu, vidim da ih ima hrpa s temom raskida ugovora.
Zanima me odredba OUP Članak 14
"Krajni korisnik je obvezan platiti ukupan iznos preostalih naknada ili naknadu u visini (ostvarenih) popusta, ako je plaćanje te naknade povoljnije za KK." Što ako popust nije posebno naveden ?
Ne bih otvarao novu temu, vidim da ih ima hrpa s temom raskida ugovora.
Zanima me odredba OUP Članak 14
"Krajni korisnik je obvezan platiti ukupan iznos preostalih naknada ili naknadu u visini (ostvarenih) popusta, ako je plaćanje te naknade povoljnije za KK." Što ako popust nije posebno naveden ?
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.