Riješeno

Raskid ugovora

  • 17 March 2018
  • 3 odgovora
  • 416 pregleda

Poslao sam vašoj službi za korisnike žalbu zbog raskida jednog ugovora na pretplatu jer ssm do prije nekoliko mjeseci plačao uredno obadvije pretplate kod vas i nisam tražio raskid ugovora. Sve što sam dobio kao odgovor jest da se prijavim na Vip forum. Ne znam više što da činim. Pomozite!
icon

Najbolji odgovor od A1_Monika 22 March 2018, 09:05

Pogledaj original

Odgovora 3

Bedž +1
Pozdrav @stankomark, ako sam dobro shvatila napravljen je raskid ugovora, a ti to nisi zatražio?
Molim te javi nam svoje podatke u inbox pa ćemo provjeriti o čemu se radi.
Pozdrav

Ne bih otvarao novu temu, vidim da ih ima hrpa s temom raskida ugovora.
Zanima me odredba OUP Članak 14
"Krajni korisnik je obvezan platiti ukupan iznos preostalih naknada ili naknadu u visini (ostvarenih) popusta, ako je plaćanje te naknade povoljnije za KK." Što ako popust nije posebno naveden ?
Razina korisnika 4
Bok @Mikijad
Popust je uvijek naveden na našim stranicama te u uvjetima promocija koje korisnik ostvaruje prilikom sklapanja ugovora ili produljenja. Bi li mogao nešto detaljnije pojasniti što te muči?
U svakom slučaju se uvijek trudimo korisniku izići u susret.

Odgovori