Ovim putem bih htjela izraziti nezadovoljstvo u komunikaciji službenika A1s korisnicima i, nadam se, pomoći onima koji imaju isti moj problem.
Raskidanje se NE vrši na način da šaljete mail sa zahtjevom za raskid na zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr. Ne trošite svoje vrijeme, novac i živce uzalud. No, kako dobiti raskid?
> otići na prodajno mjesto A1 (natrag u kameno doba :))
> tamo im reći broj svoje pretplatničke usluge (dakle 091...)
> isprintaju list na kojem piše vaš "broj obrasca" i broj telefona koji trebate zvati za raskid
> nazovete taj broj (to je "Odjel za savjetovanje korisnika", 0800 913 087), kažete im svoj broj obrasca, i oni vam priopće da će tarifa biti raskinuta u roku 24 sata od razgovora
> šalju vam potvrdu tog raskida poštom - drukčije ne ide (novi oblik gluposti)
Voila.
________________________
Za one koji žele znati više tj. zašto ovo pišem ovdje:
Tarifu pokušavam raskinuti od 01.10. (danas je dakle 19.10.). Datum u mjesecu je bitan jer se tarifa naplaćuje proporcionalno broju dana - do kojeg ste datuma koristili uslugu. Htjela sam prekinuti pretplatu jednostavnim pozivom u roku 24 sata - kao i prošle godine - no upozoravaju me da to nije moguće i da oni nemaju takav broj. Ok.
Call centar i forum me upućuju na slanje maila na:
prvo - zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr
drugo - zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr
treće - zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr (hahah)
četvrto, ipak - zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr
Nakon slanja zahtjeva za raskid na tu mail adresu (čak 4x), treba se primiti automatska potvrda da je vaš zahtjev zaprimljen. I dalje mi je mistično, je li itko uopće primio takvu potvrdu?
Jučer, 18.10., iznervirana kompletnim nedostatkom odgovora čak od 01.10., idem na prodajno mjesto A1. Oni mi tamo ne mogu raskinuti ugovor, ali mi daju prethodno spomenuti list s brojem obrasca i uputom da zovem broj (onaj gore navedeni). Ali naravno naplata ide do 18.10.!! Čovjek mi se čudi da mi je itko rekao da se mailom raskida pretplata, i da on tu ništa ne može, neka im spomenem kad zovem.
Zovem taj broj (dakle Odjel za savjetovanje korisnika) gdje kažu da će mi raskinuti pretplatu u roku od 24 sata ali ponovno, naplata ide do 18.10., oni tu ne mogu ništa (?). Raskid ću dobiti poštom (iako inzistiram da bude mailom). Ali kaže mi - i nadam se da će tako i biti - da će mi nekakav drugi odjel stornirati račun za 10. mjesec i to posebno poslati, s obzirom da sam ipak poslala onaj mail 01.10. No na taj mail se osoba čudi jednako kao i prethodno prodavač - vi to jeste poslali, ali to se tako uopće na raskida! Molim?!
_________________________
Na kraju, napokon pitanja:
1) Zašto ste mi davali krive informacije za način raskida ugovora i telefonski od strane službenika u call centru i na forumu?
2) Zašto mi niste rekli da je jedini način odlazak na prodajno mjesto?
3) I zašto mi niste odgovorili na mail u zakonskom roku od 15 dana? Te kako definirate tih 15 dana - kalendarski ili radnih?
Dosta bi bilo. Svaka, i najmanja prepreka, u Vip-u, A1 ili HT-u izgleda isto.
Nadam se da svoj slučaj i ista ova pitanja neću morati proslijediti kao novi oblik pritužbe: na prvostupanjsku žalbu i HAKOM-u, već da će sve biti normalno riješeno kako mi je u razgovoru i rečeno. Hvala.
P.S. Još jedan prijateljski savjet korisnicima - bilo kakvu nepravdu možete riješiti ISKLJUČIVO postupkom žalbe (prvostupanjske za početak), nikakvim usmenim razgovorom s call centrom! Samo pismeno! Ne dajte se nasamariti! I ne odgađajte - jer njihovo usmeno odgovaranje da ne reagirate - oni će to kao proslijediti, uvjeravaju vas u call centru - doslovno znači otaljavanje vašeg slučaja dok nećete više imati zakonski rok za pravo žalbe! Ozbiljno! Iznosi znaju biti veliki, a ponašanje nevjerojatno nonšalantno i bezobrazno... nedoživljeno u internacionalnim call centrima!
Lp
Najbolji odgovor od Sunasce
Pogledaj original