Riješeno

Raskid pretplate bez ugovorne obaveze (Mobilni Net L internet)

  • 19 Listopad 2018
  • 4 odgovora
  • 2150 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 4 odgovora
Poštovani,

Ovim putem bih htjela izraziti nezadovoljstvo u komunikaciji službenika A1s korisnicima i, nadam se, pomoći onima koji imaju isti moj problem.

Raskidanje se NE vrši na način da šaljete mail sa zahtjevom za raskid na zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr. Ne trošite svoje vrijeme, novac i živce uzalud. No, kako dobiti raskid?

> otići na prodajno mjesto A1 (natrag u kameno doba :))
> tamo im reći broj svoje pretplatničke usluge (dakle 091...)
> isprintaju list na kojem piše vaš "broj obrasca" i broj telefona koji trebate zvati za raskid
> nazovete taj broj (to je "Odjel za savjetovanje korisnika", 0800 913 087), kažete im svoj broj obrasca, i oni vam priopće da će tarifa biti raskinuta u roku 24 sata od razgovora
> šalju vam potvrdu tog raskida poštom - drukčije ne ide (novi oblik gluposti)
Voila.
________________________

Za one koji žele znati više tj. zašto ovo pišem ovdje:

Tarifu pokušavam raskinuti od 01.10. (danas je dakle 19.10.). Datum u mjesecu je bitan jer se tarifa naplaćuje proporcionalno broju dana - do kojeg ste datuma koristili uslugu. Htjela sam prekinuti pretplatu jednostavnim pozivom u roku 24 sata - kao i prošle godine - no upozoravaju me da to nije moguće i da oni nemaju takav broj. Ok.

Call centar i forum me upućuju na slanje maila na:

prvo - zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr
drugo - zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr
treće - zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr (hahah)
četvrto, ipak - zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr

Nakon slanja zahtjeva za raskid na tu mail adresu (čak 4x), treba se primiti automatska potvrda da je vaš zahtjev zaprimljen. I dalje mi je mistično, je li itko uopće primio takvu potvrdu?

Jučer, 18.10., iznervirana kompletnim nedostatkom odgovora čak od 01.10., idem na prodajno mjesto A1. Oni mi tamo ne mogu raskinuti ugovor, ali mi daju prethodno spomenuti list s brojem obrasca i uputom da zovem broj (onaj gore navedeni). Ali naravno naplata ide do 18.10.!! Čovjek mi se čudi da mi je itko rekao da se mailom raskida pretplata, i da on tu ništa ne može, neka im spomenem kad zovem.

Zovem taj broj (dakle Odjel za savjetovanje korisnika) gdje kažu da će mi raskinuti pretplatu u roku od 24 sata ali ponovno, naplata ide do 18.10., oni tu ne mogu ništa (?). Raskid ću dobiti poštom (iako inzistiram da bude mailom). Ali kaže mi - i nadam se da će tako i biti - da će mi nekakav drugi odjel stornirati račun za 10. mjesec i to posebno poslati, s obzirom da sam ipak poslala onaj mail 01.10. No na taj mail se osoba čudi jednako kao i prethodno prodavač - vi to jeste poslali, ali to se tako uopće na raskida! Molim?!
_________________________

Na kraju, napokon pitanja:
1) Zašto ste mi davali krive informacije za način raskida ugovora i telefonski od strane službenika u call centru i na forumu?
2) Zašto mi niste rekli da je jedini način odlazak na prodajno mjesto?
3) I zašto mi niste odgovorili na mail u zakonskom roku od 15 dana? Te kako definirate tih 15 dana - kalendarski ili radnih?

Dosta bi bilo. Svaka, i najmanja prepreka, u Vip-u, A1 ili HT-u izgleda isto.
Nadam se da svoj slučaj i ista ova pitanja neću morati proslijediti kao novi oblik pritužbe: na prvostupanjsku žalbu i HAKOM-u, već da će sve biti normalno riješeno kako mi je u razgovoru i rečeno. Hvala.

P.S. Još jedan prijateljski savjet korisnicima - bilo kakvu nepravdu možete riješiti ISKLJUČIVO postupkom žalbe (prvostupanjske za početak), nikakvim usmenim razgovorom s call centrom! Samo pismeno! Ne dajte se nasamariti! I ne odgađajte - jer njihovo usmeno odgovaranje da ne reagirate - oni će to kao proslijediti, uvjeravaju vas u call centru - doslovno znači otaljavanje vašeg slučaja dok nećete više imati zakonski rok za pravo žalbe! Ozbiljno! Iznosi znaju biti veliki, a ponašanje nevjerojatno nonšalantno i bezobrazno... nedoživljeno u internacionalnim call centrima!

Lp
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 19 Listopad 2018, 23:09

Stvar je što je raskid mailom uredno funkcionirao, ljudi su ostavljali svoje dojmove... Trajalo bi dok bi im odgovorili, ali moglo se. Mail nije nitko izmislio, bio je naveden na stranici.
Problem je prvo nastao promjenom imena ne samo s tim nego i ostalim mailovima, jer dosta ljudi nije dobilo one automatske odgovore o primitku niti ikakvu drugu reakciju. Očito im je sustav otišao na godišnji.

Drugi problem je što vole komplicirat život. Prije dvije godine kad sam tražila raskid dobila sam isto broj, zvala, nitko se nije javio, otišla u HT i prebacila na bonbon. Sve uredno prošlo.
Ove godine su me kao i tebe otkantali na prodajnom mjestu, dakle uopće nisu popunili zahtjev, uvalili mi broj, zvala, čekala, ispregovarala ništa, i rečeno u petak na bonove. U petak oko 17h zvala SZK jer se ništa nije dogodilo, prvo ženska rekla da je to zakazano za 15 dana, rekla sam da nije moguće i da se konzultira s kolegom. Nakon par minuta se vratila i rekla da je pogriješila da ide u 20h. Tako je i bilo.

Uglavnom, sve je to "gamad" koja će te iskoristit čim osjeti slabost i neinformiranost. S njima treba oštro i bez rasprave. Hoću to to i to. Ako ne može, tražim dalje onog tko može.
Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 5
Ja ti samo mogu reci da te shvaćam i da sam imao slično iskustvo sa HT-om prije 4 godine ,,, i hvala što si to podijelio s nama na forumu ( mislim na neugodno iskustvo).

Meni samo nije jedno jasno .. kakav broj treba zvati ako podneseš zahtjev za raskid ugovora osobno u A1 centru???.
Pretpostavljam radi spornog pitanja o trajanju preplate jer si telefonski tražio raskid ranije pa poradi toga da nazoveš taj broj kako bi to možda riješili na obostrano zadovoljstvo , kako ne bi morao plaćati razdoblje poslije toga poziva ili slanja mail - ova.

Iz iskustva znam da je najbolje 15 dana prije isteka ugovora ,( ako ga želiš prekinuti ), treba otići na prodajno mjesto A1 (poslovnicu ) i zatražiti zahtjev za raskid (prekid) ugovora ispuniti ga sa naglaskom na datum prekida ( onaj datum kad ti ističe potpisani ugovor) i potpisati te kopiju istog spremiti sebi … sve ostao trebaju odraditi djelatnici A1 i onda ste mirni . Sve drugo , kao što si napisao, je gubljenje vremena i živaca. I da .. bojim se da je i kod drugih operatera isto tako

PS: isprika tebi @xdox , jer sam cijeli tekst spominjući tebe ,pisao u muškom rodu ... promakao mi taj detalja sorry
Razina korisnika 7
Bedž +3
@razjaren - broj službe za savjetovanje, onda kao oni nešto ponude jeftinije. Ali ako ne želiš ništa, nazoveš i kažeš.
Hvala i tebi na odgovoru, nije bed 🙂

Da su me bar u call centru uputili odmah bi otišla u poslovnicu i gotovo; uopće ne kužim zašto su me zavlačili s mailom (mislim, kužim, ali pokušaj je lame).

Doista sam jučer htjela raskinuti pretplatu na prodajnom mjestu (čak istom onom gdje sam pretplatu i ugovorila) ali mi je zaposlenik rekao da to nije moguće. Nije bilo spomena o ikakvom podnošenju zahtjeva u samoj poslovnici (a osobno sam mislila da ću izaći od tamo s raskinutom pretplatom). Pitao me za moj pretplatnički broj i zatim mi isprintao taj list s kojim sam dalje zvala da mi raskinu pretplatu. Iskreno, nije mi bilo čudno jer sam na isti taj način raskinula takvu pretplatu prošlo ljeto. Možda je postupak drugačiji jer se ovdje radilo o pretplati bez ugovorne obaveze?

Hvala na savjetu, idući put kad ću ugovarati pretplatu pitat ću ih za ovu proceduru koju ti spominješ.
U principu su vjerujem svi operateri manje-više takvi, međutim to ne znači da se mi nemamo pravo - na neki način i obavezu - buniti 🙂 Tko zna, možda nekom drugom odmah riješi problem.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Stvar je što je raskid mailom uredno funkcionirao, ljudi su ostavljali svoje dojmove... Trajalo bi dok bi im odgovorili, ali moglo se. Mail nije nitko izmislio, bio je naveden na stranici.
Problem je prvo nastao promjenom imena ne samo s tim nego i ostalim mailovima, jer dosta ljudi nije dobilo one automatske odgovore o primitku niti ikakvu drugu reakciju. Očito im je sustav otišao na godišnji.

Drugi problem je što vole komplicirat život. Prije dvije godine kad sam tražila raskid dobila sam isto broj, zvala, nitko se nije javio, otišla u HT i prebacila na bonbon. Sve uredno prošlo.
Ove godine su me kao i tebe otkantali na prodajnom mjestu, dakle uopće nisu popunili zahtjev, uvalili mi broj, zvala, čekala, ispregovarala ništa, i rečeno u petak na bonove. U petak oko 17h zvala SZK jer se ništa nije dogodilo, prvo ženska rekla da je to zakazano za 15 dana, rekla sam da nije moguće i da se konzultira s kolegom. Nakon par minuta se vratila i rekla da je pogriješila da ide u 20h. Tako je i bilo.

Uglavnom, sve je to "gamad" koja će te iskoristit čim osjeti slabost i neinformiranost. S njima treba oštro i bez rasprave. Hoću to to i to. Ako ne može, tražim dalje onog tko može.

Odgovori