Riješeno

Racuni stizu, a nisam Vas korisnik od 28. veljace

  • 15 Travanj 2019
  • 1 odgovor
  • 647 pregleda

Postovani,
u siječnju ove godine podnio sam zahtjev za prijelaz kod Optima Telekoma, prijelaz je izvrsen sa 28. veljače od kad koristim usluge Optima Telekoma sa njihovog routera. Medjutim, pred tjedan dana mi dolazi racun od Optime za usluge od 01.03.2019. - 31.03.2019. sto je normalno, ali sto me iznenadili stize mi racun i od A1 za isto razdoblje.
icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 15 Travanj 2019, 18:20

Pozdrav Tom,

molim te da se javiš našoj Službi za korisnike na besplatnom broju 0800 091 091. Kolege će napraviti detaljnu provjeru zahtjeva za prijenos usluga i datuma isključenja iste te ti pružiti sve potrebne informacije. Također će učiniti sve daljnje postupke ukoliko će isti biti potrebni.
Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Pozdrav Tom,

molim te da se javiš našoj Službi za korisnike na besplatnom broju 0800 091 091. Kolege će napraviti detaljnu provjeru zahtjeva za prijenos usluga i datuma isključenja iste te ti pružiti sve potrebne informacije. Također će učiniti sve daljnje postupke ukoliko će isti biti potrebni.

Odgovori