Riješeno

racuni

  • 11 December 2019
  • 1 odgovor
  • 249 pregleda

Pitanje jer jos neko prevaren za racune...ja kad sam kontaktirala A1 rekli su mi da mi je ostao 10mj za podmiriti ja to danas podmirim i zovem ih opet...i vele mi da je to 9mj podmiren i da mi 10mj jos uvjek stoji nepodmiren

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 12 December 2019, 11:54

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav Andrea,

žao mi je ako je došlo do nesporazuma s računima.

Zadnjih 6 računa možeš provjeriti kroz Moj A1 ili nam se javi u Službu za korisnike da prođemo zajedno otvorene račune i uplate. Ako postoji neproknjižena uplata slobodno nam ju pošalji mailom na sluzba.za.korisnike@a1.hr.

 

 

Odgovori