Riješeno

Racuni

  • 23 Listopad 2018
  • 4 odgovora
  • 1031 pregled

Platila sam racun za 9.mj prije par dana, zasto mi jos uvijek prikazuje da racun nije placen?
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 23 Listopad 2018, 08:54

Možda i to šteka zbog novog imena i promjena u sustavu, a možda još nije evidentirano zbog vikenda. Za svaki slučaj im pošalji jedan mail na sluzba.za.korisnike@A1.hr s Subjektom potvrda o plaćenom računu ili tako nekako i slikom/scanom uplatnice ili potvrdom o uplati.
Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +3
Možda i to šteka zbog novog imena i promjena u sustavu, a možda još nije evidentirano zbog vikenda. Za svaki slučaj im pošalji jedan mail na sluzba.za.korisnike@A1.hr s Subjektom potvrda o plaćenom računu ili tako nekako i slikom/scanom uplatnice ili potvrdom o uplati.
Razina korisnika 3
Bok Cataleya,

nema potrebe slati e-mail.
Ako je račun plaćen prije par dana (pretpostavit ću da je to subota ili nedjelja) danas bi mogao biti proknjižen. Umjesto slanja maila, brže i jednostavnije ćemo provjeriti tako da se javiš Službi za korisnike na 0800 091 091 ili meni pošalješ broj telefona OVDJE. Provjerit ću status uplate, pa ćemo vidjeti je li potrebno slati potvrdu. 🙂
Jos uvijek nista...
Razina korisnika 3
Cataleya,

mislim da te odgovor čeka, čekam i ja. 😃

Odgovori