Riješeno

Račun za 10 mjesec / pristup uslugama fiksne mreže / uvećani računi za 6 i 7mj

  • 9 Listopad 2019
  • 13 odgovora
  • 337 pregleda

Što znači pristup uslugama fiksne mreže ? 16kn

Nemam fiksni telefon već godinama , pod b ) nikakva funkcija s TVa nije korištena

Drugo računi za 6 i 7 mj su bili uvećani za turbo brzinu 80 kn , na koju inaće imam popust od 72kn ,
pa je sada cijena računa ponovo smanjena ? ako nekome fali para neka me pita prije , a ne ovako da krade bez pitanja .
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 9 Listopad 2019, 23:39

@VladoZg @nikadnisam U odgovoru od @gogsy1975 možete pronaći korisne informacije na temu za koju ste se javili.

Naša obveza prema korisnicima pa tako i vama je da vas o takvim promjenama obavijestimo 30 dana prije primjene same promjene. Svim našim korisnicima poslali smo obavijest o promjeni i to poštujući rok od 30 dana za što imamo i potvrdu Hrvatske pošte. S obzirom na to da je to bilo u razdoblju od 30.07.2019. do 02.08.2019. molim vas da provjerite poštu od tada. Da, imali ste pravo na raskid pretplatničkog odnosa bez naknade. Sve je bilo u pismu navedeno kao i kontakt broj na koji se mogao uputiti poziv u slučaju bilo kakvih nejasnoća.
Pogledaj original

Odgovora 13

I mene zanima što se događa. Ne mogu se jednostrano nametati nove obveze.
Za tako nešto je potreban novi ugovor. Ovo nije u skladu sa zakonom. Radi se o ukupnom povišenju od 30 kn mjesečno, što nije zanemariv iznos, i za te novce (179 kn/mj) kod drugih operatera se mogu naći puno bolje usluge.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Postoji već tema a mogli ste raskinuti Ugovor bez penala do 31. kolovoza.

A1 naknada za pristup uslugama fiksne mreže
Razina korisnika 1
@VladoZg @nikadnisam U odgovoru od @gogsy1975 možete pronaći korisne informacije na temu za koju ste se javili.

Naša obveza prema korisnicima pa tako i vama je da vas o takvim promjenama obavijestimo 30 dana prije primjene same promjene. Svim našim korisnicima poslali smo obavijest o promjeni i to poštujući rok od 30 dana za što imamo i potvrdu Hrvatske pošte. S obzirom na to da je to bilo u razdoblju od 30.07.2019. do 02.08.2019. molim vas da provjerite poštu od tada. Da, imali ste pravo na raskid pretplatničkog odnosa bez naknade. Sve je bilo u pismu navedeno kao i kontakt broj na koji se mogao uputiti poziv u slučaju bilo kakvih nejasnoća.
@A1_IvanaM @gogsy1975
Aha. Za onih 20 kn sam imala rok za raskid do 31.08. a što je sa onih 10 kn extra?
Kao što sam napomenula, iznos je povišen za 30 kn, a ne za 20.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@nikadnisam - Kakvih extra 10 kn? Spoji se na "mojA1" web i usporedi račun za 8. mjesec sa računom za 9. Meni sve isto osim te stavke od 16 kuna + PDV.

Možeš napraviti screenshot pa postaviti ovdje ali zacrni svoje osobne podatke!
a meni nije. imala sam račun 149 kn, sada je 179. to je 30 kn razlike, a ne 20, znači 10 kn extra.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pa uđi u specifikaciju računa i vidi koja stavka računa ti je tih extra 10 kuna. Ovako je teško reći što je to, možemo nagađati.
Razina korisnika 1
@nikadnisam OK, za 20,00 kn smo onda ustanovili što je, a za 10,00 kn je ostao upitnik jer nemamo uvid u račun ovim putem. Kad preda se otvoriš račun za npr. 08/2019 i račun za 09/2019 i uspoređuješ sve stavke, tu sad ne mislim na onu od 16,00 kn + PDV, na kojoj vidiš povećanje za 10,00 kn? Kako je naziv te stavke?
@A1_IvanaM Na žalost od prošlih računa imam samo one odreske pa vidim samo konačni iznos, ali koliko me pamćenje služi, naknada za pristup fiksnoj mreži je jedina nova stavka u računu. No vidim i da mi je istekao ugovor pa ću se javiti telefonom službi za korisnike (bit ću malo ustrajnija ovaj put, pretpostavljam da je navala zbog tih povećanih računa), pa da vidim koje su mi opcije za dalje, da se ne prepucavamo sad po forumu. Iako vjerujem da ću potražiti drugog operatera, ovo mi je ipak malo preskupo.
Pozdrav

p.s. Ažurirajte ponudu na internetu, tamo i dalje stoji 149 kn, to se obavi u par minuta.
(da ne bi ispalo da vrbujete nove korisnike lažnom ponudom khm)
Razina korisnika 1
@nikadnisam Ako nemaš sačuvane račune, zadnjih 6 računa i specifikacija možeš pronaći na našem Moj A1 portalu https://moj.a1.hr/.
Istekom ugovorne obveze dolazi do povećanja iznosa mjesečne naknade jer je istekla promocija koja je ostvarena prilikom zadnje obnove Ugovora. Što nije u redu s ponudom/cijenom na našoj web stranici? Gledam cijenu Internet paketa i za A1 i za B.net, sve je regularno navedeno kao i nova naknada od 20,00 kn.
Razina korisnika 4
@A1_IvanaM je u pravu, piše, ali sitnijim slovima ispod ponude paketa naravno😉
ok na jedno pitanje sam dobio odgovor , a na drugo ? Zasto varira racun ovisno / ovisno o turbo brzini ? U dva mjeseca sam imao 72 kune razlike po svakom?
Razina korisnika 1
@VladoZg ne mogu ti odgovoriti na tvoje drugo pitanje budući da ovim putem nemamo uvida u tvoj račun. Nazovi kolege u SZK na besplatan broj 0800 091 091 za provjeru naplaćenih stavki na računu 🙂

Odgovori