Riješeno

Račun plaćen a usluga deaktivirana

  • 15 April 2019
  • 1 odgovor
  • 557 pregleda

Racun za korištenje usluga je plaćen 9.4.2019 a usluge su isključene 12.4.2019. Nakon bezbroj telefoniranja sa agentima do danas nije ništa aktivirano. Posao nam ovisi o fiskalnoj kasi ali nismo naišli na razumijevanje kod A1. Greška se je desila kod A1 jer nisu dobro proknjizili uplatu. Nadređeni su nedostupni, samo agenti. Tako postupate inače sa svojim korisnicima?
icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 15 April 2019, 18:14

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3
Pozdrav Veterina Zeman,

žao mi je ako je došlo do nenamjerne greške.
Ukoliko ste se već javili Službi za korisnike na besplatnom broju 0800 091 091 kolege su sigurno već napravili provjeru i kontaktirali nadležan odjel te ćemo učiniti potrebne korake kako bismo riješili situaciju.

Odgovori