Najbolji odgovor od A1_Darka
Pogledaj originalRačun plaćen a usluga deaktivirana
Racun za korištenje usluga je plaćen 9.4.2019 a usluge su isključene 12.4.2019. Nakon bezbroj telefoniranja sa agentima do danas nije ništa aktivirano. Posao nam ovisi o fiskalnoj kasi ali nismo naišli na razumijevanje kod A1. Greška se je desila kod A1 jer nisu dobro proknjizili uplatu. Nadređeni su nedostupni, samo agenti. Tako postupate inače sa svojim korisnicima?
Pozdrav Veterina Zeman,
žao mi je ako je došlo do nenamjerne greške.
Ukoliko ste se već javili Službi za korisnike na besplatnom broju 0800 091 091 kolege su sigurno već napravili provjeru i kontaktirali nadležan odjel te ćemo učiniti potrebne korake kako bismo riješili situaciju.
žao mi je ako je došlo do nenamjerne greške.
Ukoliko ste se već javili Službi za korisnike na besplatnom broju 0800 091 091 kolege su sigurno već napravili provjeru i kontaktirali nadležan odjel te ćemo učiniti potrebne korake kako bismo riješili situaciju.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.