Riješeno

Promocija Dupli gigabajti za produljenje ugovora

  • 2 May 2018
  • 1 odgovor
  • 350 pregleda

Pozdrav svima!
E ovako,imam jedan problem,pa me zanima jeli netko upoznat s time i jel mu se to dogodilo..
Znači,produžili smo ugovor na 24 mjeseca prošle godine u 7. mjesecu,gdje nam je rečeno da je tada bila aktualna promocija Dupli GB....Ja sam u tarifnom modelu Bez granica L+ i tada sam uz produljenje ugovora tom promocijom dobila uz 2 GB dodatnih 2 GB...U početku nisam to koristila jer sam dobivala poruke da sam potrošila podatkovni promet od 2 GB i da mi se dalje naplačuje...a tek nakon 3 mjeseca u razgovoru sa djelatnicom Vip centra saznajem da mogu slobodno trošiti 4 GB i da poruke zanemarim...i naravno,potrošila sam tih 4 GB i sad me oni me oni tlače da moram platiti ta sporna 2 GB,jer po njihovom ta promocija nije postojala,da su obavili dodatne provjere i nisu utvrdili nikakve nepravilnosti u načinu bilježenja prijenosa podataka,niti u sustavu obračuna istih...također ističu da sustav davatelja usluga bilježi ostvareni promet točno...drugim riječima ispada da ja lažem i da su oni u Vip centru lagali...

To se sve razvlači još od 12. mjeseca prošle godine i ne znam koliko smo već žalbi napisali u vezi toga,da bi sad dobili takav odgovor od povjerenstva.Podnijeti ću zahtjev za rješavanje spora Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti,pa da vidim što će mi oni odgovoriti.

Da napomenem,da smo već nekoliko puta išli razgovarati sa djelatnicima u Vip centru koji su i dalje tvrdili uz provjeru u kompjuteru da smo mi u pravu i da je u vrijeme potpisivanja ugovora postojala takva promocija...e sad,tko tu koga...ja ne znam,ali znam da sam jako razočarana,jer sam njihov klijent još od 2001. godine i nikad nismo nikakvih problema imali s njima...žao mi je što je to tako sve ispalo,ali budem li morala platiti tih 300-tinjak kuna,raskinut ću sve ugovore s njima i preći na neku drugu mrežu,jer se osjećam prevarenom.

Ima li netko tko je u to vrijeme produljivao ugovor i ima sličnog iskustva kao mi?
icon

Najbolji odgovor od acer112 3 May 2018, 00:47

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 6
Bedž +6
Ja sam dva mjeseca ranije produžio (u petom mjesecu) i dobio sam dupli promet sa 8 na 16Gb. Zapravo to je u to vrijeme bila normalna ponuda bez obzira jel ti produžuješ ugovor ili uzimaš novu uslugu. Znam da sam se sa likom u SZK "pretjerivao" da to nije ništa extra-super ponuda za produljenje ugovora već da to svima daju, pa mi je on onda "darežljivo" udijelio dodatnih 1Gb (koje su oni jedno vrijeme zaračunali u tarifu da bi kasnije ih odbili da je ta ponuda nepostojeća, pa na kraju ponovno vratili sami od sebe) i još su dali 500kuna popusta za mob za koje su kasnije po poslovnicama tvrdili da oni to "ne vide u sustavu" da bi iz nekog petog pokušaja to ipak pronašli i uvažili. Znači nevjerojatno kolika traljavost, propusti, neorganiziranost. Jedno kažu drugo rade. Pet puta zovi SZK ili odi u pet različitih poslovnica - dobit ćeš pet različitih odgovora. Da čovjek ne povjeruje.

Uglavnom, ako si ušla u tu promociju to ti mora pisati u MojVip aplikaciji. MB u tarifi, MB u promociji i ukupno MB, sve piše odvojeno u svojoj rubrici. Isto tako si trebala dobiti SMS poruku od njih odmah isti dan kad si produžila ugovor da si ušla u promociju. Barem je tako kod mene.

Odgovori