Riješeno

Promjena tarife i produljenje ugovora

  • 7 Listopad 2018
  • 7 odgovora
  • 309 pregleda

Poštvani,
Htjela bih da mi provjerite dal' imam pravo na manju tarifu i naravno ako bih produžila ugovor uz novi mobitel , šta biste mi preporučili.
Unaprijed zahvaljujem
Lp
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 8 Listopad 2018, 11:39

Točno, ne znaju ništa, na forumu ste, znaju isto ovdje koliko i na forum.hr, bug ili bilo kojem drugom 😃 sigurno se ne bave praćenjem i lociranjem svakog Nicka, a još manje kristalnim kuglama.

Kanali za kontakt se znaju, a i chat na web stranici funkcionira
https://www.a1.hr/podrska

Ako netko ima želju/volju dobit iskustva korisnika ili kakvu potvrdu od moderatora ako imaju info onda je forum pravi izbor.


Poštvani,Htjela bih da mi provjerite dal' imam pravo na manju tarifu i naravno ako bih produžila ugovor uz novi mobitel , šta biste mi preporučili.Unaprijed zahvaljujemLp


Napiši nam što sad koristiš, kad ti ugovor istječe, koji mobitel koristiš trenutno, što od mobitela trebaš i koliko max želiš plaćat. Onda ti možda i budemo mogli nešto pametno napisat, a i moderatori kad nalete.
Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 7
Bedž +3
A kako misliš "da ti provjere" kad nikakve podatke o tebi ne znaju ovim upisom niti znaju na osnovu toga jesi li pod ugovornom obvezom? Ako si pod ugovornom obvezom, prelazak na manju tarifu je moguć uz penale. Ako želiš produžiti, možeš mamju tarifu ali onda ti je uređaj skuplji. Dakako, nemoj svoje podatke pisati javno nego nazovi SZK i pitaj.

Nadalje, kakav mobitel trebaš to samo ti znaš. Za koje prilike, smart ili ne. Za nešto ozbiljnije? Do koliko novaca? Bitna kamera?

Predlažem da sama sebe upitaš gore navedeno i odeš do A1 centra, pogledaš, primiš u ruke i isprobaš prije nego kupiš jer neki suvisli odgovor na temelju gore navedenog teško da ćeš dobit.
Neznam, ali mislim da smo toliko napredni da po mom broju mob. Imaju sve moje podatke i ako su toliko iskusni i dobri u svom poslu itekako ce znati ponuditi najbolju moguću tarifu da bi zadržali svog klijenta... A ako moram sve nacrtati da bi netko razumio , nemam sta raditi na toj stranici... Pa valjda bi trebali Ici unaprijed a ne unazad po tvojoj poruci ostajemo tu gdje jesmo, nažalost. Mislim da je A1 nesto više od prijašnjeg Vipa 😊
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ovdje možeš dobit savjet forumaša koji nemaju tvoj broj niti znaju išta o tebi ni tvojim ugovornim obvezama. A ako ćeš čekati da se netko od modova ponudi da mu pošalješ svoje podatke u inbox, to zna potrajati. No svakako, sretno u traženju podataka... 😉
Hvala ti... Eto valjda postoji operater koji je zadužen da prati forum , pa me kontaktirali... Valjalo je pokušati svakako ...
Razina korisnika 4
Bedž
Hm, aj mi pojasni kako moderator ovog foruma zna broj mog mobitela ako sam se registrirala putem korisničkog imena i lozinke? Znam da na A1 stranicama znaju,imaš i mogućnost live chata sa operaterima,pa si ih direktno mogla pitati tamo i možda već i dobiti odgovor,ali ovdje-nisam baš sigurna da znaju o tebi išta više nego mi
Razina korisnika 7
Bedž +3
Točno, ne znaju ništa, na forumu ste, znaju isto ovdje koliko i na forum.hr, bug ili bilo kojem drugom 😃 sigurno se ne bave praćenjem i lociranjem svakog Nicka, a još manje kristalnim kuglama.

Kanali za kontakt se znaju, a i chat na web stranici funkcionira
https://www.a1.hr/podrska

Ako netko ima želju/volju dobit iskustva korisnika ili kakvu potvrdu od moderatora ako imaju info onda je forum pravi izbor.


Poštvani,Htjela bih da mi provjerite dal' imam pravo na manju tarifu i naravno ako bih produžila ugovor uz novi mobitel , šta biste mi preporučili.Unaprijed zahvaljujemLp


Napiši nam što sad koristiš, kad ti ugovor istječe, koji mobitel koristiš trenutno, što od mobitela trebaš i koliko max želiš plaćat. Onda ti možda i budemo mogli nešto pametno napisat, a i moderatori kad nalete.
Razina korisnika 3
Barby bok. Jesi se čula s kolegama? Koju tarifu trenutno imaš, koju bi htjela, te koliko imaš do isteka ugovorne obveze?

Odgovori