Riješeno

promjena brenda

  • 19 November 2018
  • 2 odgovora
  • 316 pregleda

Dakle ,služim se L tarifom koja mjesečno iznosi 230kn/mj .
6.11. odlučim promijeniti brend sa A1 na Tomato(pretplata 90kn/mj). 6 dana poslije(12.11.) stiže kartica i operater kaže da će tokom dana nestat signala te da zamijenim kartice.
Danas je 19.11. prošlo je 6 radnih dana. I dalje se ništa ne događa. Tko je odgovoran za to? Tko snosi troškove skuplje tarife za razdoblje u kojem više nije trebala biti aktivna?
icon

Najbolji odgovor od A1_Sanja 25 November 2018, 12:46

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 2
Bedž +3
Pozdrav Gorane, molim te da se javiš pozivom u Službu za korisnike kako bi se napravila detaljna provjera. Manuela
Razina korisnika 3
@Goran Barbarin pozdrav. Samo bi se nadovezala da se obično uz zahtjev dobije i predviđeno vrijeme i datum prijenosa broja. U tom periodu na dotadašnjoj SIM kartici izgubi se signal, a na kartici novog operatera usluge bi trebale biti dostupne. Kako je završilo u tvom slučaju? Jesi li imao predviđen datum i vrijeme prijenosa? Na koji si način zatražio prijenos? Naime, ja pretpostavljam da je prijenos, ako ti je dostavljano, tek krenuo u proces nakon što si ti zaprimio zahtjev..

Odgovori