Riješeno

profesionalnost????

  • 4 November 2019
  • 1 odgovor
  • 396 pregleda

Dakle ovako! Nakon 25 godina u vip-u tj. A1događa se slijedeće :posjedujem 3 pretplate na mobilne usluge,fiksnu uslugu, roditelje sam prebacio na pretplatu mob. 2 , fiksnu uslugu tv.Nedavno sam i punicu prebacio sa bonova na pretplatu A1.Sad je meni istekla pretplata po jednom broju i doživljavam neugodnosti!Prvo nema više tarife koju koristim, jer vjerojatno nije isplativa,naime razgovori su neograničeni.Po novome nudi mi se tarifa sa 1000 jedinica koja je približno u istom cijenovnom razredu kao i stara.Znači manje usluge za više novaca!!E tu moram napisati da sam jedan broj već prije prebacio na tu tarifu i plaćam je manje nego se sad ta ista tarifa meni nudi.Isto tako kada sam punicu prebacivao sa bonova na pretplatu sam dobio bolju cijenu za tu tarifu .Znači ista tarifa ali različite cijene.Ali to nije sve,nakon nekoliko razgovora i poziva od agenata i ponuda koje su za mene neprihvatljive ,dobivam sms da mi je uključena sporna tarifa na moj zahtjev putem tel. razgovora.Laž!!!E onda se ja obraćam kome god mogu , šaljem sms-ove, mailove ali to je uzalud.Napokon dobivam sms da mi je odobreno poništenje produljenja ugovora , ali da pošaljem mail vlastoručno potpisan sa zahtjevom za obustavom produljenja ugovora.Naravno šaljem mail da bi mi minutu nakon što sam poslao mail došla sms poruka da se vezano uz mail moj ugovor produžuje za 24 mjeseca. Dakle šaljem da se ne produžuje , a meni se produžuje ugovor.Naravno ovi agenti na besplatnom telefonu nemogu ništa nego reći da će se riješiti.I to traje već pa mjesec dana.Znači nisam tražio nikakve bonuse ni popuste već da mi se ugovor produži pod istim uvjetima kakve sam imao do tada, umjesto toga me se maltretira sa svim mogućim oblicima komunikacije i još mi se produžuje ugovor bez pristanka, koji već duže vrijeme pokušavam obustaviti.E pa ko je lud!?

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 11 November 2019, 09:47

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +3

@drazen 5 Pozdrav, žao mi je radi navedene situacije. Određene stare tarife se više ne mogu koristiti. Možeš li nam se javiti u  A1 inbox da sa svojim podacima da napravimo provjeru tvog zahtjeva? 

Odgovori