Najbolji odgovor od A1_Iva
Pogledaj originalProduženje nakon isteka
Pozdrav, istekao mi je ugovor s VIP-om prije 2 mjeseca i sad sam ostao saml na L tarifi no sad bih htio potpisati novi ugovor na 24mj. uz kupnju uređaja pa me zanima imam li prava na kakve popuste?
Bok @Glavax :)
Imaš, naravno. Ostvaruješ pravo popusta i na tarifu i na uređaj. Slobodno nam se obrati pozivom na broj Službe za korisnike, 0800 091 091, pa će ti kolege pomoći 😉
Imaš, naravno. Ostvaruješ pravo popusta i na tarifu i na uređaj. Slobodno nam se obrati pozivom na broj Službe za korisnike, 0800 091 091, pa će ti kolege pomoći 😉
Pozdrav Iva, kontaktirao sam vec vase kolege i upitao ih za popuste i sve sto su mi rekli sam vec znao tj rekli su mi da su cijene iste kao na vasoj internet strqnici znaci bez ikakvih popusta na uredaj i tarifu. ?
Zatraži prijenos broja u neku drugu mrežu ili prijelaz na bonove i čekaj poziv ekipe za zadržavanje korisnika... tako možda dobiješ nešto bolju ponudu od ove "standardne"...
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.