Riješeno

Produljenje ugovora za više brojeva

  • 7 June 2018
  • 7 odgovora
  • 921 pregled

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Poštovani, dulji niz godina cijela obitelj, 5 članova, a zadnjih nekoliko godina 4 člana jer je u međuvremenu jedan član obitelji prešao na bonove, pretplatnici smo raznih vip tarifa s tim da smo svake dvije godine pri obnavljanju ugovora uzimali nove mobitele.

S obzirom da nam uskoro ističe dvogodišnji ugovor, supruga, na nju glasi ugovor, je zvala da bi se raspitala o mogućnostima i rečeno je da pod istim uvjetima kao do sada ne možemo produžiti ugovore, no trenutne redovne tarife koje su ponuđene nam ne odgovaraju.

Također rečeno je da će nas netko kontaktirati i, s obzirom da smo višegodišnji i vjerni korisnici, ponuditi nam opcije.

Kontaktirao nas nije nitko ni da nam ponudi bilo kakvu opciju, a kamoli povoljnu ili čak povoljniju opciju od onog što do sad imamo što se tarife, a ni što se novih uređaja tiče, pa s obzirom da smo namjeravali to riješiti u slijedećem kraćem periodu, pomalo nas već i smeta potpuni nedostatak interesa od strane vipa.

Nadamo se da će se u slijedećih nekoliko dana ipak nešto pokrenuti, no ako nažalost tome ne bude tako, vrlo vjerojatno ćemo nakon xx godina morati potražiti opcije kod drugih pružatelja usluga.
icon

Najbolji odgovor od A1_Mirjana 8 June 2018, 09:55

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako je produženje mobilne u pitanju, skini se nakon isteka ugovorne obveze na vip bonove, otidji i potpiši prelaz recimo na bonove bonbonka i sutradan imaš poziv sa boljom ponudom (reagiraju tek kad vide da gube korisnika). Ružno je reći ali ne mare za ništa dok ne pokreneš zahtjev za prijelaz. Ja imam situaciju trio, duo a uskoro i mobilna pa eto... tako ću napraviti. Bori se za svoje.

Ovo dakako neće biti rješenje teme, rješenje će biti "javi se u inbox"... sretno i javi ishod. 😉
Razina korisnika 1
Bedž +3
Pozdrav Roy i gogsy1975,

nije potrebno tražiti raskid za dobru ponudu 😃, ali za provjeru situacije da, ipak bih zamolila podatke u inbox jer inače mogu samo nagađati, a od toga nema baš neke koristi. ;)

Roy, vjerujem da ćemo ti naći odgovarajuću ponudu pa mi se samo javi 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Vip_Mirjana - za po vama "dobru" ponudu je inbox. Za još bolju ponudu je ovo što sam gore napisao. Poučen iskustvom od prvog dana VIP mreže i njene brige prema starim korisnicima, napravit ću gore navedno, krajem prosinca. 😃
Ne znam gdje je zapelo, ali nista od odgovora u inboxu iako sam poslao podatke prije dva dana, odnosno evo treci vec tece...
Razina korisnika 5
Bedž +2
Nigdje nije zapelo nego poslušaj što Gogsy kaže i imaj alternativu u pripremi, kod mene nije upalilo jer su se javili 2 mjeseca nakon što sam 2 broja prebacio drugima.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nema ti unaprijed nikakve posebno dobre ponude. Daju isto što ima i na internetu uz možda dodatnih 500kn popusta na uređaj (na one napucane cijene) ili koji dodatni GB.
Po starim tarifama se nikad nije moglo produljivati, ali prijelaz na bonove/drugu mrežu je palio pa bi se mogla iskamčiti cijena koju si dosad plaćao za sličnu novu varijantu.
Bez muke ništa...
Razina korisnika 3
Evo iz mog osobnog iskustva mogu reći kako sam uspio dogovoriti preko,službe za brigu o korisnicima produljenje jednog ugovora bez da raskinem stari, također dobio sam ponudu od korisničke službe da preostala tri mobilna ugovora produljim 6 mjeseci prije isteka ugovorne obveze, pa ako preko službe za brigu o korisnicima dobijemo zeleno svjetlo i iste uvjete napravit ćemo to. Homebox duo usluga koja je također pri kraju ugovorne obveze ponuđena nam je također uz produljenje ugovora pod potpuno istim uvjetima kao i dosadašnja...sad čekamo odgovor službe za brigu o korisnicima za preostale 3 mobilne nakon čega ako nekog zanima mogu javiti rezultat...

Odgovori