Kako već skoro tjedan dana pokušavam riješiti problem kojeg očito putem nazivanja Službe za korisnike te posjetom Vašim partnerima u City Centru East te Westgateu, odlučio sam pokušati riješiti problem na ovaj način u nadi da će to biti uspješno.
Dana 05.011. preko svog web profila na Vip stranici zatražio sam produljenje ugovora na 24 mjeseca bez kupovine uređaja. Kako sam pretplatnik, zatražio sam Mobilnu S tarifu koja je tada iznosila 109kn mjesečno. Nakon nekoliko dana dobio sam paket iz Vipa u kojem se nalazio ugovor i nova SIM kartica. Uvidom u ugovor vidio sam kako je njime predviđen prelazak na Mobilnu S tarifu, ali s novim brojem.
Dana 10.11.2017. nazvao sam Vašu Službu za korisnike gdje sam u razgovoru s djelatnikom zatražio prelazak na Mobilnu S tarifu sa sadašnje Savršene tarife bez novog broja. Dakle, samo prelazak na drugu tarifu. Vaš djelatnik se ispričao i rekao kako nema problema, prebacit će me na novu tarifu te poslati novi ugovor.
Nakon 2 tjedna uvidom u svoj web profil vidio sam kako sam još uvijek na Savršenoj tarifi. U međuvremenu je moj mobitel prestao raditi pa sam posudio novi u nadi da ću u predstojećim akcijama moći kupiti novi mobitel preko Vašeg web shopa. U utorak, 21.11 sam u Vašem centru u Garden Mallu, Zagreb dobio novu karticu i obećanje kako će stara biti deaktivirana, a nova aktivirana u roku 24h, ali i znatno prije.
Od tog dana gotovo svaki dan razgovaram s Vašim djelatnicima iz Službe za korisnike, objašnjavajući svaki put probleme i svaki put se djelatnici iznova čude zašto to nije riješeno te da će oni to isti čas riješiti. U petak sam konačno otišao u Fibis centar u City Centar East kako bih probao tamo riješiti problem. Djelatnik u centru je uvidom u moj račun vidio kako sve moje narudžbe iz nekog razloga imaju oznaku FAIL te je nakon 20-minutnog pokušaja rješavanja problema nazvao tehničku podršku te proslijedio moj problem. Nakon toga je rekao kako će me taj dan ili najkasnije sutra nazvati netko iz tehničke podrške. Tijekom vikenda nitko me nije nazvao, a i saznao sam, putem poziva Vašoj Službi za korisnike, kako niste dostupni do danas.
Danas sam slučajno bio u Westgate shopping centru te sam tamo također otišao i Fibis centar gdje mi je djelatnica potvrdila sve ono što sam saznao u petak, osim da se moj slučaj još uvijek rješava te da je rok srijeda, 28.11.2017.
Slijedom svega navedenog moram reći kako sam ostao neugodno iznenađen ponajviše činjenicom kako me nitko do sada iz Vipa nije nazvao, ispričao i objasnio u čemu je točno problem te kako ga i kada namjeravaju riješiti. Neugoda je tim viša što sam Vip korisnik od praktično iste godine kada je Vip počeo djelovati na području RH i do sada sam samo mijenjao tarife i jednom broj mobitela.
Ono što me posebno ljuti jest Vaš odnos prema meni kao dugogodišnjem korisniku Vaših usluga. Razumijem kako nisam poslovni korisnik, a iz iskustva znam kako bi problem bio riješen uz vrlo interesantnu kompenzaciju, no svakako sam korisnik, iako privatni, te zaslužujem najmanje korektan odnos.
Zbog problema kojih su nastali i koji se ne rješavaju, primoran sam koristiti posuđeni mobitel u kojem se nalazi stara kartica, ne mogu koristiti niti neki drugi mobitel jer nova kartica još uvijek nije aktivirana, a što je najgore, nisam nabavio novi mobitel preko nedavnih akcija koje ste imali jer nisam znao kako će se riješiti ovaj problem.
Stoga smatram kako bi bilo u najmanju ruku pristojno barem nazvati, ispričati se i reći može li se i na koji način problem riješiti jer bih u protivnom sasvim sigurno počeo razmišljati o prelasku u neku drugu mrežu jer očito ovdje ne mogu dobiti elementarnu uslugu.
Najbolji odgovor od A1_Zoran
Pogledaj original