Riješeno

Produljenje ugovora

  • 12 December 2016
  • 7 odgovora
  • 4222 pregleda

Može li se uzeti novi mobitel prije isteka ugovorne obveze, nekako da produljim prije?
icon

Najbolji odgovor od AcidMushroom 12 December 2016, 01:51

Pogledaj original

Odgovora 7

Obično 3 mjeseca prije isteka možeš produžiti ugovor i uzeti novi uređaj...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nazovi SZK pa vidi što ti nude. Bilo je prijava da su ih prije par dana/tjedana zvali i nudili im produljenje 5, 6 mjeseci prije isteka, kao do kraja prosinca...
Razina korisnika 6
Bedž +4
Da, produljio sam početkom mjeseca ugovornu obvezu koja je inače izlazila tek krajem travnja iduće godine. Nazvao sam slučajno službu za korisnike radi neke poteškoće te me je agent priupitao da li sam primio ponudu za produljenje sms-om. Rekao sam da nisam te mi je onda on objasnio da mi je aktivna božićna promocija te da na svom broju mogu produljiti ugovor ranije što sam i iskoristio.
Razina korisnika 3
Da, to je istina @Katakolon
Možeš napraviti produženje tri mjeseca prije isteka ugovora, po PS-u. E sad, van toga će se nuditi neke promocije i to je van svih gabarita. Mislim da ne možeš to koristiti na svoju ruku, samo ako postoji neka promocija i da je ti smiješ iskoristiti. Ovo što je naveo @relativity je primjer promocije, a sličan sam imao i ja...zvali me, nagovarali, pregovarali i ispalo je da mogu 4 mjeseca ranije bez problema.
Da je meni to palo na pamet, vjerojatno bi bilo da ne mogu. Sjećam se i onih vremena kada sam zvao jer mi je mob ispao i razbio se, a ja mislio da će mi izaći u susret i dati produženje ranije. Naravno, nije mogli. A danas, eto, može.
Eh, kad je to bilo...kako sam star 🙂
Bok @Katakolon

Što se tiče mogućnosti, 90 dana prije isteka ugovora se može napraviti produženje, te odabrati jedan od uređaja iz redovne ponude.
Naravno, kao što su ti napisali ranije, možeš se javiti u Službu za korisnike, gdje će ti kolege provjeriti postoji li mogućnost ranijeg produženja putem promocija koje su aktualne tokom blagdanske ponude 🙂
Promocije i ponude koje su sada aktualne traju do kraja prosinca, tako da nije naodmet pogledati ponudu, kako za webshop, tako i regularnu ponudu.

Pozz
Pozdrav,

zanima me kako to da produžujete stari ugovor na dodatne dvije godine bez obavijesti korisnika o tome, bez ponude novog uređaja i slično? Da li je to negdje definirano stavkom starog ugovora i može li se nešto učiniti po tom pitanju, ukoliko je osoba zainteresirana za novi uređaj i novu tarifu pretplate?

Dina
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Dina - misliš na to da te nitko nije kontaktirao vezano uz produženje UO? Ako ti je istekla UO (ugovorna obveza) a ništa nisi mijenjala, otkazivala, produžavala, onda ti tarifa ide dalje s tim da ti se ukoliko si imala neke povlastice i popuste tijekom proteklog razdoblja ugovorne obveze, ti popusti ukidaju. Primjerice, imala si tarifu od 160 kuna na popustu 24 mjeseca po 90 kuna, istekla ti UO i istu tarifu (ukoliko ne produžiš) vraća se nakon isteka UO na 160 kuna. Nitko te ne obavještava, to moraš sama pripaziti ili te upozori iznos prvog računa nakon isteka.

Za produženje, popuste itd... hmmm... mislim da ćeš morati se prebaciti na bonove pa napraviti mali izlet u drugu mrežu na bonove pa te onda zove služba za zadržavanje korisnika s "posebnom ponudom" jer ovako teško da će te netko nazvat i ponudit nešto isplativo. Nažalost...

Odgovori