Riješeno

Produljenje ugovora

  • 6 February 2018
  • 10 odgovora
  • 7794 pregleda

Već neko vrijeme pokušavam doći do informacije za benefite koje mi možete ponuditi ako PONOVO produžim pretplatu i uzmem Samsung Galaxy S8+. Nitko mi se ne javlja povratno...
Da li da to shvatim kao da Vas boli briga da li ćete zadržati korisnika ili?
Krajnje neozbiljno...
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 6 February 2018, 18:28

Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 7
Bedž +3
Mali "tip". Izlet u drugu mrežu (na bonove) na jedan dan čudo toga pokrene pa i benefite... 😃
Ja imam do kraja ugovora još 3 mj. A mobitel koji sam uzela pred 21 mjesec mi je puknuo...
Ako do kraja ugovora ne dobijem neki odgovor i neko normalnu ponudu, zasigurno neću otići na samo 1 dan... 😉
Razina korisnika 5
Bedž +2
Kao što @gogsy1975 kaže za stare korisnike ne mare ali se grebu za nove, moj prijedlog odi i potpiši zahtjev za raskid ugovora jer ideš na bonove, za početak VIPme. Raskid više ne ide samo tako nego se dobije tel. broj koji se treba nazvati, ja ga prozvao "Psihološka pomoć onima koji odlaze", ni taj broj se ne dobije lako, iz iskustva cca 3 dana zivkanja a kad se jave onda traži pogodonosti jer nude sve i svašta samo da se ostane :@

Možeš i provjeriti ponudu kod HTa za S8 jer za Note 8 su dosta povoljniji.

Kakva je podrška kod HTa nemam pojma zadnjih 10 godina, prije su bili ko sada VIP 😛
Razina korisnika 7
Bedž +3
Moraš u tom slučaju odraditi obvezu a onda kako ti srce nalaže. Mogu ti reć da se moj izlet na jedan dan itekako isplatio pa ti vidi... 😉
Hahahaha zvala sam taj broj jer sam prije 21 mj prolazila istu agoniju...
Došla sam se prebaciti na bonove pa sam dobila taj broj za brigu o korisnicima... Tamo su mi zaista dali dobru ponudu i produžila sam ugovor...
Sada zovem taj broj jer mi treba mobobitel... Pa je bilo javiti ću Vam se kroz pola sata... Pa danima ne mogu dobiti nikoga... Pa danas dobijem, daju mi skuplju ponudu nego što im ima webshop (?!?)...
Kao da molim da mi uzimaju pare naredna 24 mj 😮
Razina korisnika 5
Bedž +2
Jedno bedasto pitanje, a zašto mobitel uz pretplatu, meni je mob radni konj i već godinama nemam mob uz ugovor nego kupim u dućanu, zadnje 2 godine maltretiram Xiaomi note 3, kolegca Xiaomi note 4 i sve 5 jedino kolega pegla po Samsung Note 4 jer je mlad pa ga je sram da ima kineza (al ga je morao sam kupiti).

Znam da ljudi vole pokazati mob ali kad je u maskici tak tak nitko ne kuži koji je bitno da radi i da je brz a ovi kinezi em su jefini (cca 1.400kn) em rade.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Na tom broju nećeš dobiti popust nego mrvice, popust dobiš ako ustraješ u navedenom. :D

Meni nudili tarifu kao novom pretplatniku, rekao sam da prouče moj profil i trenutne popuste i da mi se jave. Naravno, nisu dok nije podnesen zahtjev.
A čini se da ću morati čekati dok mi istekne ugovor onda...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ističe ti "ugovorna obveza" u kojoj si vjerojatno ostvarila popuste kroz 24 mjeseca, Ugovor traje dok ga ne raskineš. Pripazi kad točno ističe jer nakon isteka UO, tarifa ide u punom iznosu (bez popusta koje si imala kroz 24). Tako se ulovi u mutnom po mjesec, dva jer ne paze svi kad ističe. Mislim, to je onaj "ne fer" dio koji mi diže tlak jer ne zovu, ne upozoravaju, ne nude dok ne vikneš, ne odeš. Služba za zadržavanje korisnika se probudi tek kad vide zahtjev za drugu mrežu. Toliko od mene i samo pametno... :D

P.S. javi rezultate za par mjeseci... 😉
Znam znam sve cake, radim u branši i radila sam i za Vip... :D
Javiti ću... 😉

Odgovori