problemi s računom

  • 13 November 2018
  • 2 odgovora
  • 642 pregleda

Poštovani moj A1, "DOBRI I POŠTENI",
6. o.m. poštom mi je stigao račun za Vaše usluge fiksne telefonije od 10. mj. o.g., te sam ga otvorivši i vidjevši što sve ima unutra dobio veliki grč u želucu.
Dakle,
u računu je navedena stavka od 200 kn + PDV za kako je navedeno, "JEDNOKRATNA NAKNADA ZA IZLAZAK NA TEREN-INSTALACIJA".
Napominjem da je rađeno PRESELJENJE BROJA, dakle, sam sam prenio modem sa stare adrese i postavio ga na novoj adresi, sve sam priključio i čekao da linija bude puštena, a kako nije bila zvao sam službu za korisnike te je bio tehničar nakon čega je linija proradila.
Druga stavka, "JEDNOKRATNA NAKNADA ZA PRESELJENJE PRIKLJUČENJA PRETPLATNIČKE TERMINALNE OPREME" 81.15 kn + PDV,
tokom razgovora s Vašom djelatnicom koja mi je odradila produženje ugovora ists mi je NAGLASILA da se preseljenje naplaćuje 50 kn, slovima "PEDESET KUNA", dok mi ovdje Vi šaljete račun za 101.50 kn za navedenu uslugu iz čega se može zaključiti da me je Vaša djelatnica LAGALA.
Odmah pošto sam vidio račun kontaktirao sam Vašu službu za korisnike, Vašem djelatniku rekao što se dogodilo, a on mi je odgovorio da se tu dogodila greška u vezi gore navedene NAKNADE ZA IZLAZAK NA TEREN jer se takve naknade naplaćuju za satelitske linije, a koliko on vidi, ovdje se radi o fiksnoj liniji.
U vezi LAGANJA Vaše djelatnice me je uputio da pošaljem pisani prigovor,
na što sam ga zatražio da me kontaktira netko iz Vaše službe, kao i navedena djelatnica, kako bi telefonom pokušali riješiti problem.
No, kako me nitko nije kontaktirao već tjedan dana od razgovora s Vašim kolegom odlučio sam Vam poslati mail.
Sve ovo što se dogodilo je IZNIMNO NEPROFESIONALNO i NEODGOVORNO od Vaše strane, te bih to mogao slobodno nazvati i BEZOBRAZLUKOM.
Napominjem da sam dugodišnji zadovoljan korisnik vaših usluga, ovakvim ČINJENJEM i NEČINJENJEM Vi svoje korisnike TJERATE konkurenciji.
Od Vas tražim da mi pošaljete drugi ISPRAVAN račun u kojem su stavke koje koristim i koje nisu "izmišljene" kao ova "JEDNOKRATNA NAKNADA ZA IZLAZAK NA TEREN-INSTALACIJA", kao i da mi navedete preseljenje usluge onoliko koliko je Vaša djelatnica tokom razgovora navela da se preseljenje usluge naplaćuje, kako bih račun za vaše usluge na vrijeme mogao platiti.
Isto tako molim da mi iz računa izbacite staru adresu SESVETE, SAVSKA CESTA 40 na kojoj ne stanujem već dvije godine i što sam već u nekoliko navrata naglašavao Vašim djelatnicima i molio ih da to promijene.
Lijep pozdrav

Odgovora 2

Razina korisnika 5
Bedž +2
@marius1 ovo ti je forum gdje mi korisnici se žalimo jedni drugima ili tražimo savjet a ako naleti koji moderator bude tražio tvoje podatke da vidi što može uraditi.

Ovdje možeš dobiti jedino savjet tipa ako ti je net spor, a vidim da si tu u Sesvetama, da uzmeš modem, laganim korakom obiđeš oko crkve Sv Antuna Padovanskog izmoliš krunicu i ponovno spojiš modem u nadi da će net proraditi.
Razina korisnika 3
marius1 pozdrav. Stavke računa doista ne bi htjela komentirati na pamet. Ono što je sigurno, ukoliko postoji greška, utoliko će biti ispravljena. Time nikako ne opravdavam činjenicu da je do greške došlo, ali svakako smo uvijek zato tu kako bi sve provjerili i reagirali kada je to potrebno. Stvarno mi je žao što na samom početku suradnje dolazi do "zavrzlame" te određene doze nezadovoljstva. Svoj razloge si objasnio i hvala ti na tome. Rok za odgovor na pisani prigovor je 15 dana od trenutka zaprimanja. To ne znači da nećeš ga nećeš zaprimiti prije, kao niti da neće već biti rješeno na temelju reklamacije koja je uložena putem telefona, ako sam dobro razumijela. Iskreno, neće se poslati novi račun nakon eventualne prepravke. Ti ćeš svakako zaprimiti na temelju prigovora pismeno očitovanje koje će ujedno biti dokaz o svim izvršenim akcijama, tako i eventualnom umanjenju. U takvim se situacijama radi korekcija iznosa prilikom samog plaćanja. Razumijem da to nije možda način koji tebi odgovara, ali u praksi je tako, zbog čega nikako ne bi željela da bude dodatan razlog nezadovoljstva. Što se korisničkih podataka tiče, postoji osnovna adresa, to je najčešće ona koja je navedena na Osobnoj iskaznici prilikom potpisivanja inicijalnog zahtjeva, dok se adresa za dostavu može razlikovati. Promjenu nije moguće zatražiti pisanim zahtjevom koji nije verificiran (potpisan ili poslan s potvrđene e-mail adrese). Ovim putem dakle, ne možemo napraviti nikakvu promjenu. Nadam se da ćemo u nastavku suradnje dokazati da nam je stalo do tvog zadovoljstva i žao na svim nesporazumima.

Odgovori