Riješeno

problem sa web i mobilnom app te zlouporaba podataka

  • 16 Studeni 2020
  • 1 odgovor
  • 75 pregleda

Poštovani,

 

Pišem ovdje u nadi da ću dobiti odgovor obzirom da na mail niste u stanju dogovoriti već 2 tjedna.

  1. problem koji se javio jest da već neko vrijeme ni putem mobilne ni putem web aplikacije nemam pristup potrošnji mobilnih podataka, odnosno nikakav pregled potrošnji “Savršene tarife”. 
  2. na mail sam dobio obavijest da je u moju Mozaik grupu priključena nova osoba, recimo inicijala N.N, pa me samo zanima odakle Vam pravo da mojoj grupi priključujete bilo koje druge ljude bez mog ikakvog znanja o tomu, da ne kažem konsultaciji sa mnom ili nedaj Bože moje dozvole za to. Ako se varam, korištenje mojih osobnih podataka u svrhe za koje nisam dao dozvolu niti usmenu niti pismenu niti sam bio na bilo koji način obaviješten o tome je krivično djelo.

    LP 
icon

Najbolji odgovor od A1_Mirjana 18 Studeni 2020, 12:25

Pozdrav Fijonjicu,

odgovorit ću ti na isti način kako si i postavio pitanja :)

  1. Naša nova Savršena tarifa nudi neograničeni internet pa se stoga u aplikaciji ne nudi mjerač potrošnje. Ti svakako možeš provjeriti svoju potrošnju i samostalno unutar svojeg mobilnog uređaja u postavkama i pod opcijom Korištenje podataka. Tamo samo trebaš podesiti razdoblje za koje želiš uvid u potrošnju i bit će ti navedeno koliko si interneta potrošio i koje aplikacije su ti najveći potrošači.
  2. Mozaik grupe ne pripadaju jednoj osobi te one nisu vezane s OIB-om. Samo vlasnik svojih usluga može zatražiti uključenje u bilo koju grupu ili izlazak iz nje. Ako se netko zabunom uključio u tvoju grupu, možeš kreirati novu grupu te tamo prebaciti svoje usluge. Ako grupa nosi naziv prezimena, moguće da je to razlog zabune. Također, prilikom ulaska u grupu, druga osoba ne dobiva niti ima uvid u tvoje podatke, već samo u naziv grupe. 
Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1

Pozdrav Fijonjicu,

odgovorit ću ti na isti način kako si i postavio pitanja :)

  1. Naša nova Savršena tarifa nudi neograničeni internet pa se stoga u aplikaciji ne nudi mjerač potrošnje. Ti svakako možeš provjeriti svoju potrošnju i samostalno unutar svojeg mobilnog uređaja u postavkama i pod opcijom Korištenje podataka. Tamo samo trebaš podesiti razdoblje za koje želiš uvid u potrošnju i bit će ti navedeno koliko si interneta potrošio i koje aplikacije su ti najveći potrošači.
  2. Mozaik grupe ne pripadaju jednoj osobi te one nisu vezane s OIB-om. Samo vlasnik svojih usluga može zatražiti uključenje u bilo koju grupu ili izlazak iz nje. Ako se netko zabunom uključio u tvoju grupu, možeš kreirati novu grupu te tamo prebaciti svoje usluge. Ako grupa nosi naziv prezimena, moguće da je to razlog zabune. Također, prilikom ulaska u grupu, druga osoba ne dobiva niti ima uvid u tvoje podatke, već samo u naziv grupe. 

Odgovori