Najbolji odgovor od Sunasce
Pogledaj originalProblem
Da li mi netko može pomoći? Selimo u Njemačku i ja bih sada isključio VIP TV i internet u kuči. Neznam koji su daljnji koraci?Zadržao bih svoja dva mobitela na pretplatu a ovo ne pošto to ne bih koristio.
A da pokušate predati zahtjev za preseljenjem usluge i priložite tu njemačku adresu, po mogućnosti dokumentiranu potvrdon o prijavi iz njemačke, pa da, eventualno, dobijete raskid bez penala. Naime, ako selite u Hrvatskoj, i na novoj lokaciji nije moguće da vam operater preseli istu uslugu koju imate ugovorom, mozete raskinuti ugovor bez penala.
Imaš li ugovornu obvezu za TV i internet? Ako da onda ih moraš kontaktirat da ti izračunaju penale, platiti ih i vratiti opremu na način kako te upute. Obavezno čuvaj sve potvrde jer su svi jako traljavi oko tih evidencija i nije rijetkost da nakon duljeg vremena ljudi dobiju uplatnice za vraćenu opremu.
Nazovi ih
https://tel:0800091091 - služba za korisnike*
https://+385917125091 - služba za korisnike za pozive iz inozemstva
Pošalji mail sluzba.za.korisnike@A1.hr – adresa za privatne korisnike i sve B.net korisnike
A imaš i chat na web stranici pa možeš i tako pokušat.
Nazovi ih
https://tel:0800091091 - služba za korisnike*
https://+385917125091 - služba za korisnike za pozive iz inozemstva
Pošalji mail sluzba.za.korisnike@A1.hr – adresa za privatne korisnike i sve B.net korisnike
A imaš i chat na web stranici pa možeš i tako pokušat.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.